|
|
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 20:12 | |
| Ik voelde me eig precies zo bij het RaptorxNorth nestje tho uwu Anyway, veel geluk mensjes, meanwhile zit ik hier een civil war uit te spelen met het internet |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 20:17 | |
| - Acefray schreef:
- Flight • schreef:
- Acefray schreef:
- Direkind is zo knap <33
Marieke: Ik moet ooit verder met Homestuck maar ik geef het altijd zo snel op xD het begin is ook echt zo'n "wtf is dit en waarom vinden mensen dit leuk?" dng, t is een kwestie van door proberen te zetten tot het echt cool begint te worden xD Al is Homestuck ook niet voor iedereen weggelegd, denk ik Ik wil ook echt weten waar de hype over is enzo maar steeds verlies ik interesse enzo, wat gwn sonde is xD Ooit gaat het me lukken XD Je moet gewoon door dat vage gedoe in het begin heen xD --------------------------------------------------- Waarom heb ik zoveel zin om een forum te maken?? Het gaat toch niet actief worden, aangezien de laatste tijd nieuwe forums niet echt lang actief blijven of genoeg leden krijgen en de "standards" voor RP forums steeds hoger komen te liggen en ik die toch niet kan halen... Ik heb wel al heel lang een idee dat ik wil uitvoeren maar het is er nooit echt van gekomen :/ |
|
| |
Dodo 69 Actief Magic tumbled from her pretty lips and when she spoke the language of the universe - the stars sighed in unison.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 20:19 | |
| - Flight • schreef:
- Acefray schreef:
- Flight • schreef:
- Acefray schreef:
Marieke: Ik moet ooit verder met Homestuck maar ik geef het altijd zo snel op xD het begin is ook echt zo'n "wtf is dit en waarom vinden mensen dit leuk?" dng, t is een kwestie van door proberen te zetten tot het echt cool begint te worden xD Al is Homestuck ook niet voor iedereen weggelegd, denk ik Ik wil ook echt weten waar de hype over is enzo maar steeds verlies ik interesse enzo, wat gwn sonde is xD Ooit gaat het me lukken XD Je moet gewoon door dat vage gedoe in het begin heen xD
---------------------------------------------------
Waarom heb ik zoveel zin om een forum te maken?? Het gaat toch niet actief worden, aangezien de laatste tijd nieuwe forums niet echt lang actief blijven of genoeg leden krijgen en de "standards" voor RP forums steeds hoger komen te liggen en ik die toch niet kan halen... Ik heb wel al heel lang een idee dat ik wil uitvoeren maar het is er nooit echt van gekomen :/ Wat voor 'n forum? c: |
|
| |
{ Loïs } 155 Actief Winter
is coming
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 20:21 | |
| Ondertussen alweer bijna een uur overleg... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 20:23 | |
| - Hedgehog • schreef:
- Flight • schreef:
- Acefray schreef:
- Flight • schreef:
- Acefray schreef:
Marieke: Ik moet ooit verder met Homestuck maar ik geef het altijd zo snel op xD het begin is ook echt zo'n "wtf is dit en waarom vinden mensen dit leuk?" dng, t is een kwestie van door proberen te zetten tot het echt cool begint te worden xD Al is Homestuck ook niet voor iedereen weggelegd, denk ik Ik wil ook echt weten waar de hype over is enzo maar steeds verlies ik interesse enzo, wat gwn sonde is xD Ooit gaat het me lukken XD Je moet gewoon door dat vage gedoe in het begin heen xD
---------------------------------------------------
Waarom heb ik zoveel zin om een forum te maken?? Het gaat toch niet actief worden, aangezien de laatste tijd nieuwe forums niet echt lang actief blijven of genoeg leden krijgen en de "standards" voor RP forums steeds hoger komen te liggen en ik die toch niet kan halen... Ik heb wel al heel lang een idee dat ik wil uitvoeren maar het is er nooit echt van gekomen :/ Wat voor 'n forum? c: ik zit al jaren met een vaag (a.k.a. niet bepaald uitgewerkt) idee voor een soort Fantasy MMORPG achtig RPG forum xD Dus zegmaar, 'n RPG forum dat basically werkt als een game. |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 20:24 | |
| @Marieke: Dat klinkt awesome! |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 20:27 | |
| |
|
| |
{ Loïs } 155 Actief Winter
is coming
| |
| - Silvercloud schreef:
- -Valt neer-
|
|
| |
| |
| - Thornface schreef:
- @Marieke: Dat klinkt awesome!
Thanks ;w; Voor een idee dat ik al zo lang heb is het echt nog zeer onuitgewerkt, dus als ik het ooit ga maken zal het waarschijnlijk nog lang duren tot het open is xD |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:06 | |
| Ik krijg t oog in deze sig maar niet gefixt. Het is zo blurry en iets lichter dan in de ava |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:08 | |
| Oh wow Dire is echt mooi <3
Stiekem gaat Hellapoof dood omdat z'n enige twee kinders het zelfde vacht patroon hebben als zijn moeder waar hij zo'n hekel aan heeft |
|
| |
Daanz 10 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:12 | |
| |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:18 | |
| Oh boy Chilly en Crimson moeten dus echt wel topics met de nieuwe kits straks <3 |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:30 | |
| Ik ga niet meer posten ben depri ;.;
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:36 | |
| - Butterkit, schreef:
- Ik ga niet meer posten ben depri ;.;
Naww, geen Heer Butter meer voor vandaag xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:43 | |
| Ik word zo geïrriteerd door dit internet |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:44 | |
| - Owlkit, schreef:
- Ik word zo geïrriteerd door dit internet
Same, mijn internet doet vandaag weer wel goed maar afgelopen drie dagen was slecht |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:45 | |
| - Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
Same, mijn internet doet vandaag weer wel goed maar afgelopen drie dagen was slecht Heb je heel toevallig Ziggo? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:46 | |
| Het moment dat je ragequit op serieuze art en maar wat gaat prullen en het ineens fatsoenlijk eruit ziet? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 16 jul 2017 - 21:47 | |
| - Owlkit, schreef:
- Seaweedpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
Same, mijn internet doet vandaag weer wel goed maar afgelopen drie dagen was slecht Heb je heel toevallig Ziggo? Heel toevallig wel ja |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|