|
|
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:48 | |
| Oewhh nice, hoe ben je aan de naam gekomen dat hij mag? :33 |
|
| |
The f*cked up one 42 Actief Totally not worth it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:50 | |
| Wel, um. Heel lang nadenken, opzoeken, vertalen en tja, dit werd hem gewoon. eigenlijk bijna altijd hoe ik mijn namen verzin |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:50 | |
| jaaaj <3
Yes ik zal zo meteen maken c: @lois
Ik zal er eentje maken voor je, moet ik ook plaatje zoeken? ^^ |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:57 | |
| Broken is gewoon zo'n broer dat je niet vaak ziet. Gewoon tegen iedereen nijdig maar dan puppy eyes met zijn zusje just~~ |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:00 | |
| - Brokenhowl schreef:
- Broken is gewoon zo'n broer dat je niet vaak ziet. Gewoon tegen iedereen nijdig maar dan puppy eyes met zijn zusje just~~
dat was hoe lurk en wind in elkaar zaten voor de hele drama |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:07 | |
| Wacht Beertje bedoelde je mij of is mijn handel niet voldoende, ik maak er twee koekies van? (a) |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:14 | |
| En ik maar zeuren dat ik veel karakters heb. Ik heb alleen maar Kittens: - Snowykit [wisp] (F) Thunderclan - Coyotekit [?????] (F) RIverclan - Firekit [?????] (M) Riverclan - Wishkit [rose] (F) Windclan - Jim (M) Bloodclan
Apprentices: - Muta (F) Bloodclan/Rogue
Warriors: - Swallowflight (F) Thunderclan Elders: - Deerleg (F) Shadowclan
:"") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:17 | |
| Lol, voor zover ik weet heb ik ook maar een handje vol charries die echt duizenden topics hebben waar ik op moet reageren :')
Kittens - Owl (WC) - Cerise (SC)
Apprentices - Beam (TC) - Shallow (BC)
Warriors - Runningtime (StC) - Brokenhowl (SC) - Flameleap (SC) - Badland (WC)
En ik wil ook nog Blurrypaw actief maken maar daar heb ik vrij weinig inspi voor
|
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:31 | |
| Oh god, Viper is nog getrained door Nighty's ex :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:35 | |
| - Owlkit, schreef:
- Lol, voor zover ik weet heb ik ook maar een handje vol charries die echt duizenden topics hebben waar ik op moet reageren :')
En ik wil ook nog Blurrypaw actief maken maar daar heb ik vrij weinig inspi voor
jA DAT HEB IK DUS en daarom den ik dat ik 100000000 accounts heb ofzo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:37 | |
| - Swallowflight schreef:
- Owlkit, schreef:
- Lol, voor zover ik weet heb ik ook maar een handje vol charries die echt duizenden topics hebben waar ik op moet reageren :')
jA DAT HEB IK DUS en daarom den ik dat ik 100000000 accounts heb ofzo Same here, maar ik kan voorlopig dus er niet mee posten aangezien ik mijn laptop voor een half uur krijg na het avondeten dus dan heb ik alleen kans om te reageren op belangrijke topics zoals trainingtopics, bordertopics, etc. |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:40 | |
| Ik heb 151 topics en 571 posts met Rout :') Ze bestaat nu iets langer dan een jaar? wooo
@Jamie; ja zij wel, maar nu valt een andere gozer me weer over dit lastig. Like geez, ik wordt zo hard genaaid door iemand |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:40 | |
| - Owlkit, schreef:
- Swallowflight schreef:
- Owlkit, schreef:
jA DAT HEB IK DUS en daarom den ik dat ik 100000000 accounts heb ofzo Same here, maar ik kan voorlopig dus er niet mee posten aangezien ik mijn laptop voor een half uur krijg na het avondeten dus dan heb ik alleen kans om te reageren op belangrijke topics zoals trainingtopics, bordertopics, etc. aah feel you Ik ga overmorgen op vakantie tot 10 augustus met probably geen wifi dus doei wc doei snapstreaks doei social media xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:47 | |
| - Swallowflight schreef:
- Owlkit, schreef:
- Swallowflight schreef:
- Owlkit, schreef:
jA DAT HEB IK DUS en daarom den ik dat ik 100000000 accounts heb ofzo Same here, maar ik kan voorlopig dus er niet mee posten aangezien ik mijn laptop voor een half uur krijg na het avondeten dus dan heb ik alleen kans om te reageren op belangrijke topics zoals trainingtopics, bordertopics, etc. aah feel you
Ik ga overmorgen op vakantie tot 10 augustus met probably geen wifi dus doei wc doei snapstreaks doei social media xD Ik heb 534 DAGEN STREAKS MET IEMAND EN DIE BEN IK VOOR EEUWIG KWIJT die gaat mij klappen morgen XDKip; Jezus, jij bent populair zeg, niemand wilt met mij praten :') |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:49 | |
| @Hannah; populair? Haha nou wat ik nu toe gestuurd krijg zijn haat berichten :'D Maar dan ook letterlijk over helemaal niets, niet echt wat ik populair zou noemen haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:54 | |
| - Routpaw schreef:
- @Hannah; populair? Haha nou wat ik nu toe gestuurd krijg zijn haat berichten :'D Maar dan ook letterlijk over helemaal niets, niet echt wat ik populair zou noemen haha
Not to be shady maar ik denk dat die vriendin van jou nog steeds mensen erop uit stuurt or something. Kan ook iets met mijn trust issues zijn maar gewoon mijn theorie Anyway, got you bro, als ze je echt lastigvallen vertel me hun nummer en ik ga op jacht hoor |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 22:57 | |
| - Owlkit, schreef:
- Routpaw schreef:
- @Hannah; populair? Haha nou wat ik nu toe gestuurd krijg zijn haat berichten :'D Maar dan ook letterlijk over helemaal niets, niet echt wat ik populair zou noemen haha
Not to be shady maar ik denk dat die vriendin van jou nog steeds mensen erop uit stuurt or something. Kan ook iets met mijn trust issues zijn maar gewoon mijn theorie Anyway, got you bro, als ze je echt lastigvallen vertel me hun nummer en ik ga op jacht hoor Nee dat is niet jouw trust issues, dat is wat ze doet. Maar ik heb het aan meerdere mensen verteld en stuk voor stuk hebben ze me verteld dat ik letterlijk niets verkeerd heb gedaan, dus nu heb ik me daar ook gewoon bij neergelegd en probeer ik me van ze af te sluiten, want het gaat letterlijk helemaal nergens meer over :') Maar thanks bro, dat is super lief van je <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:01 | |
| - Routpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Routpaw schreef:
Not to be shady maar ik denk dat die vriendin van jou nog steeds mensen erop uit stuurt or something. Kan ook iets met mijn trust issues zijn maar gewoon mijn theorie Anyway, got you bro, als ze je echt lastigvallen vertel me hun nummer en ik ga op jacht hoor Nee dat is niet jouw trust issues, dat is wat ze doet. Maar ik heb het aan meerdere mensen verteld en stuk voor stuk hebben ze me verteld dat ik letterlijk niets verkeerd heb gedaan, dus nu heb ik me daar ook gewoon bij neergelegd en probeer ik me van ze af te sluiten, want het gaat letterlijk helemaal nergens meer over :')
Maar thanks bro, dat is super lief van je <3 Alright, goedzo. Zorg dan maar dat je in een goed blaadje met ze valt voordat ik mijn camper erbij haal xD Ik volg ze highkey via snap maps hoowr (zoals ik bij iedereen doe wow wie zei dat??) |
|
| |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:05 | |
| - Owlkit, schreef:
- Routpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Routpaw schreef:
Not to be shady maar ik denk dat die vriendin van jou nog steeds mensen erop uit stuurt or something. Kan ook iets met mijn trust issues zijn maar gewoon mijn theorie Anyway, got you bro, als ze je echt lastigvallen vertel me hun nummer en ik ga op jacht hoor Nee dat is niet jouw trust issues, dat is wat ze doet. Maar ik heb het aan meerdere mensen verteld en stuk voor stuk hebben ze me verteld dat ik letterlijk niets verkeerd heb gedaan, dus nu heb ik me daar ook gewoon bij neergelegd en probeer ik me van ze af te sluiten, want het gaat letterlijk helemaal nergens meer over :')
Maar thanks bro, dat is super lief van je <3 Alright, goedzo. Zorg dan maar dat je in een goed blaadje met ze valt voordat ik mijn camper erbij haal xD Ik volg ze highkey via snap maps hoowr (zoals ik bij iedereen doe wow wie zei dat??) HAHAH ja doe dat omg. ik zeg wel dat een meisje die ik nog nooit heb gezien die twee jaar jonger is ze komt halen met haar camper B) Haha nee maar for real je bent lief <3 Maar het komt wel goed, het enige is dat ik gewoon slecht tegen dit soort dingen kan en dan snel me heel erg slecht voel en zo over me heen laat lopen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:07 | |
| - Routpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Routpaw schreef:
- Owlkit, schreef:
- Routpaw schreef:
Maar thanks bro, dat is super lief van je <3 Alright, goedzo. Zorg dan maar dat je in een goed blaadje met ze valt voordat ik mijn camper erbij haal xD Ik volg ze highkey via snap maps hoowr (zoals ik bij iedereen doe wow wie zei dat??) HAHAH ja doe dat omg. ik zeg wel dat een meisje die ik nog nooit heb gezien die twee jaar jonger is ze komt halen met haar camper B) Haha nee maar for real je bent lief <3 Maar het komt wel goed, het enige is dat ik gewoon slecht tegen dit soort dingen kan en dan snel me heel erg slecht voel en zo over me heen laat lopen Same here, ben nooit zo'n ruzie persoon geweest tbh, wel zijn er een paar mensen bang voor me want ik ben Spaans, therefore Spaans temperamento you know. Ik gooi met mijn slipper xD Anyway, zolang ze je echt niet fulltime rot gaan laten voelen ben ik voorlopig aan de lijn :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|