Algemene Onzin Topic - Pagina 22

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende
Baneflower
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 21:48

Oewhh nice, hoe ben je aan de naam gekomen dat hij mag? :33
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyclonemind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 DPKsfdL
The f*cked up one
42
Actief
Totally not worth it

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyclonemind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 21:50

Wel, um. Heel lang nadenken, opzoeken, vertalen en tja, dit werd hem gewoon. eigenlijk bijna altijd hoe ik mijn namen verzin
Viperdash
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 21:50

jaaaj <3

Yes ik zal zo meteen maken c: @lois

Ik zal er eentje maken voor je, moet ik ook plaatje zoeken? ^^
Brokenhowl
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 DuCMkbI
hannah
264
Afwezig
He wore a smile like a loaded gun.

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenhowl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 21:57

Broken is gewoon zo'n broer dat je niet vaak ziet. Gewoon tegen iedereen nijdig maar dan puppy eyes met zijn zusje just~~
River •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:00

Brokenhowl schreef:
Broken is gewoon zo'n broer dat je niet vaak ziet. Gewoon tegen iedereen nijdig maar dan puppy eyes met zijn zusje just~~
dat was hoe lurk en wind in elkaar zaten voor de hele drama
Owlbate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 IMG-9545
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:07

Wacht Beertje bedoelde je mij of is mijn handel niet voldoende, ik maak er twee koekies van? (a)
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:14

En ik maar zeuren dat ik veel karakters heb.
Ik heb alleen maar
Kittens:
- Snowykit [wisp] (F) Thunderclan
- Coyotekit [?????] (F) RIverclan
- Firekit [?????] (M) Riverclan
- Wishkit [rose] (F) Windclan
- Jim (M) Bloodclan

Apprentices:
- Muta (F) Bloodclan/Rogue

Warriors:
- Swallowflight (F) Thunderclan
Elders:
- Deerleg (F) Shadowclan

:"")
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:17

Lol, voor zover ik weet heb ik ook maar een handje vol charries die echt duizenden topics hebben waar ik op moet reageren :')

Kittens
- Owl (WC)
- Cerise (SC)

Apprentices
- Beam (TC)
- Shallow (BC)

Warriors
- Runningtime (StC)
- Brokenhowl (SC)
- Flameleap (SC)
- Badland (WC)

En ik wil ook nog Blurrypaw actief maken maar daar heb ik vrij weinig inspi voor

Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:31

Oh god, Viper is nog getrained door Nighty's ex :')
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:35

Owlkit, schreef:
Lol, voor zover ik weet heb ik ook maar een handje vol charries die echt duizenden topics hebben waar ik op moet reageren :')

Kittens
- Owl (WC)
- Cerise (SC)

Apprentices
- Beam (TC)
- Shallow (BC)

Warriors
- Runningtime (StC)
- Brokenhowl (SC)
- Flameleap (SC)
- Badland (WC)

En ik wil ook nog Blurrypaw actief maken maar daar heb ik vrij weinig inspi voor

jA DAT HEB IK DUS
en daarom den ik dat ik 100000000 accounts heb ofzo
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:37

Swallowflight schreef:
Owlkit, schreef:

Kittens
- Owl (WC)
- Cerise (SC)

Apprentices
- Beam (TC)
- Shallow (BC)

Warriors
- Runningtime (StC)
- Brokenhowl (SC)
- Flameleap (SC)
- Badland (WC)

jA DAT HEB IK DUS

Same here, maar ik kan voorlopig dus er niet mee posten aangezien ik mijn laptop voor een half uur krijg na het avondeten dus dan heb ik alleen kans om te reageren op belangrijke topics zoals trainingtopics, bordertopics, etc.
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:40

Ik heb 151 topics en 571 posts met Rout :') Ze bestaat nu iets langer dan een jaar? wooo

@Jamie; ja zij wel, maar nu valt een andere gozer me weer over dit lastig. Like geez, ik wordt zo hard genaaid door iemand
Kumeza
Member
Nynke
3255
Actief

CAT'S PROFILE
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:40

Owlkit, schreef:
Swallowflight schreef:
Owlkit, schreef:

Kittens
- Owl (WC)
- Cerise (SC)

Apprentices
- Beam (TC)
- Shallow (BC)

Warriors
- Runningtime (StC)
- Brokenhowl (SC)
- Flameleap (SC)
- Badland (WC)

jA DAT HEB IK DUS

Same here, maar ik kan voorlopig dus er niet mee posten aangezien ik mijn laptop voor een half uur krijg na het avondeten dus dan heb ik alleen kans om te reageren op belangrijke topics zoals trainingtopics, bordertopics, etc.
aah feel you

Ik ga overmorgen op vakantie tot 10 augustus met probably geen wifi dus doei wc doei snapstreaks doei social media xD
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:47

Swallowflight schreef:
Owlkit, schreef:
Swallowflight schreef:
Owlkit, schreef:

Kittens
- Owl (WC)
- Cerise (SC)

Apprentices
- Beam (TC)
- Shallow (BC)

Warriors
- Runningtime (StC)
- Brokenhowl (SC)
- Flameleap (SC)
- Badland (WC)

jA DAT HEB IK DUS

aah feel you

Ik ga overmorgen op vakantie tot 10 augustus met probably geen wifi dus doei wc doei snapstreaks doei social media xD

Ik heb 534 DAGEN STREAKS MET IEMAND EN DIE BEN IK VOOR EEUWIG KWIJT die gaat mij klappen morgen XD

Kip; Jezus, jij bent populair zeg, niemand wilt met mij praten :')
Routnose
Catministrator
Kip
3539
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:49

@Hannah; populair? Haha nou wat ik nu toe gestuurd krijg zijn haat berichten :'D Maar dan ook letterlijk over helemaal niets, niet echt wat ik populair zou noemen haha
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:54

Routpaw schreef:
@Hannah; populair? Haha nou wat ik nu toe gestuurd krijg zijn haat berichten :'D Maar dan ook letterlijk over helemaal niets, niet echt wat ik populair zou noemen haha
Not to be shady maar ik denk dat die vriendin van jou nog steeds mensen erop uit stuurt or something. Kan ook iets met mijn trust issues zijn maar gewoon mijn theorie
Anyway, got you bro, als ze je echt lastigvallen vertel me hun nummer en ik ga op jacht hoor
Routnose
Catministrator
Kip
3539
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 22:57

Owlkit, schreef:
Routpaw schreef:
Not to be shady maar ik denk dat die vriendin van jou nog steeds mensen erop uit stuurt or something. Kan ook iets met mijn trust issues zijn maar gewoon mijn theorie
Anyway, got you bro, als ze je echt lastigvallen vertel me hun nummer en ik ga op jacht hoor

Nee dat is niet jouw trust issues, dat is wat ze doet. Maar ik heb het aan meerdere mensen verteld en stuk voor stuk hebben ze me verteld dat ik letterlijk niets verkeerd heb gedaan, dus nu heb ik me daar ook gewoon bij neergelegd en probeer ik me van ze af te sluiten, want het gaat letterlijk helemaal nergens meer over :')

Maar thanks bro, dat is super lief van je <3
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 23:01

Routpaw schreef:
Owlkit, schreef:
Routpaw schreef:

Nee dat is niet jouw trust issues, dat is wat ze doet. Maar ik heb het aan meerdere mensen verteld en stuk voor stuk hebben ze me verteld dat ik letterlijk niets verkeerd heb gedaan, dus nu heb ik me daar ook gewoon bij neergelegd en probeer ik me van ze af te sluiten, want het gaat letterlijk helemaal nergens meer over :')

Alright, goedzo. Zorg dan maar dat je in een goed blaadje met ze valt voordat ik mijn camper erbij haal xD
Ik volg ze highkey via snap maps hoowr (zoals ik bij iedereen doe wow wie zei dat??)
Routnose
Catministrator
Kip
3539
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 23:05

Owlkit, schreef:
Routpaw schreef:
Owlkit, schreef:
Routpaw schreef:

Alright, goedzo. Zorg dan maar dat je in een goed blaadje met ze valt voordat ik mijn camper erbij haal xD
Ik volg ze highkey via snap maps hoowr (zoals ik bij iedereen doe wow wie zei dat??)

HAHAH ja doe dat omg. ik zeg wel dat een meisje die ik nog nooit heb gezien die twee jaar jonger is ze komt halen met haar camper B)
Haha nee maar for real je bent lief <3 Maar het komt wel goed, het enige is dat ik gewoon slecht tegen dit soort dingen kan en dan snel me heel erg slecht voel en zo over me heen laat lopen
Owlbate
Member
Ryan !
1611
Actief
So, excuse my tantrum

CAT'S PROFILE
Owlbate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitimema 10 jul 2017 - 23:07

Routpaw schreef:
Owlkit, schreef:
Routpaw schreef:
Owlkit, schreef:
Routpaw schreef:

HAHAH ja doe dat omg. ik zeg wel dat een meisje die ik nog nooit heb gezien die twee jaar jonger is ze komt halen met haar camper B)
Haha nee maar for real je bent lief <3 Maar het komt wel goed, het enige is dat ik gewoon slecht tegen dit soort dingen kan en dan snel me heel erg slecht voel en zo over me heen laat lopen

Same here, ben nooit zo'n ruzie persoon geweest tbh, wel zijn er een paar mensen bang voor me want ik ben Spaans, therefore Spaans temperamento you know. Ik gooi met mijn slipper xD
Anyway, zolang ze je echt niet fulltime rot gaan laten voelen ben ik voorlopig aan de lijn :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 22 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 22 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: