|
|
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:12 | |
| wow vandaag was zo'n drukke dag hoe dan morgen post ik overal weer <3 hoe was jullie dag? |
|
| |
loïs 247 Actief frageil (fragile & geil)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:15 | |
| ik werd net keihard gerekt in een party (op de playstation) lol rip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:21 | |
| omg dinges Until Dawn was free 2 download op PS4 en ik deed t en toen gingen we gisteren in een party allemaal tegelijk spelen en iedereen zat elkaar op te fokken het was echt wild |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:23 | |
| - Blackbear schreef:
- omg dinges Until Dawn was free 2 download op PS4 en ik deed t en toen gingen we gisteren in een party allemaal tegelijk spelen en iedereen zat elkaar op te fokken het was echt wild
WAT IS DIE ER NOG STEEDS ooh this alleen voor ps+ nvm c': |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:27 | |
| Hannah: omg hello fellow slipper gooier! ;D
Ik had ooit een vriendin waarmee ik ruzie had over een bal (het was MIJN bal en zij vond dat het haar bal was maargoed) en toen op een gegeven moment waren we klaar en had niemand de bal en blijkbaar vond zij dus dat ze gewonnen had en ze staat aan de andere kant van de tuin zovan nananananna ik heb gewonnen en ik kijk rond en het eerste dat ik zie is een slipper. Daar gooi ik mee en bam voltreffer op de rug :') don't mess with me |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:35 | |
| - Dinspots schreef:
- Blackbear schreef:
- omg dinges Until Dawn was free 2 download op PS4 en ik deed t en toen gingen we gisteren in een party allemaal tegelijk spelen en iedereen zat elkaar op te fokken het was echt wild
WAT IS DIE ER NOG STEEDS ooh this alleen voor ps+ nvm c': gELOOF ME JE WILT HM NIET SPELEN het is zo eng goddom hoor fkn jump scares overal ik jenk |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:41 | |
| @L; ik gooi niet letterlijk met slippers lol mijn oma is daar pro in maar die woont in spanje ofc alleen als ik echt nijdig word ben ik echt zo'n valse bitch omg whahahahdhdhaj maar niet met vrienden tho, tenzij ze me lastigvallen of ik mijn dag ni heb en hun toevallig helaas mijn doelwit worden :') spaans temperamento zei ik al |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:42 | |
| - Blackbear schreef:
- Dinspots schreef:
- Blackbear schreef:
WAT IS DIE ER NOG STEEDS ooh this alleen voor ps+ nvm c': gELOOF ME JE WILT HM NIET SPELEN het is zo eng goddom hoor fkn jump scares overal ik jenk WACHT IS HIJ ER NOG IK WIL HEM ZO GRAAG DOEN???? |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:45 | |
| Ik hou ervan hoe jullie het over feestjes en vrienden en lol hebben terwijl ik hier rustig alleen thuis thee drink zonder enige commincatie met mijn 'vrienden', bovendien houdeb ze allemaal niet van de playstation of zulke leuke spellen rip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:46 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- Dinspots schreef:
- Blackbear schreef:
WAT IS DIE ER NOG STEEDS ooh this alleen voor ps+ nvm c': gELOOF ME JE WILT HM NIET SPELEN het is zo eng goddom hoor fkn jump scares overal ik jenk WACHT IS HIJ ER NOG IK WIL HEM ZO GRAAG DOEN???? JA GRATIS VOOR PS+ IK HEB NET GECHECKT |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:47 | |
| - Dinspots schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- Dinspots schreef:
- Blackbear schreef:
WAT IS DIE ER NOG STEEDS ooh this alleen voor ps+ nvm c': gELOOF ME JE WILT HM NIET SPELEN het is zo eng goddom hoor fkn jump scares overal ik jenk WACHT IS HIJ ER NOG IK WIL HEM ZO GRAAG DOEN???? JA GRATIS VOOR PS+ IK HEB NET GECHECKT GODSAMME WAT DOE IK HIER NOG |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:47 | |
| Morgen maar eens posten voor iedereen (: |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:49 | |
| Lois ik wil echt een topic tussen Dinspots en chilly als ik terug ben uit frankrijk rip |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:50 | |
| - Bitterpaw schreef:
- Dinspots schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- Dinspots schreef:
- Blackbear schreef:
WAT IS DIE ER NOG STEEDS ooh this alleen voor ps+ nvm c': gELOOF ME JE WILT HM NIET SPELEN het is zo eng goddom hoor fkn jump scares overal ik jenk WACHT IS HIJ ER NOG IK WIL HEM ZO GRAAG DOEN???? JA GRATIS VOOR PS+ IK HEB NET GECHECKT GODSAMME WAT DOE IK HIER NOG IK KOM OP NIEMAND'S FUNERAL HOOR |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:51 | |
| - Blackbear schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Dinspots schreef:
- Bitterpaw schreef:
- Blackbear schreef:
- Dinspots schreef:
- Blackbear schreef:
WAT IS DIE ER NOG STEEDS ooh this alleen voor ps+ nvm c': gELOOF ME JE WILT HM NIET SPELEN het is zo eng goddom hoor fkn jump scares overal ik jenk WACHT IS HIJ ER NOG IK WIL HEM ZO GRAAG DOEN???? JA GRATIS VOOR PS+ IK HEB NET GECHECKT GODSAMME WAT DOE IK HIER NOG IK KOM OP NIEMAND'S FUNERAL HOOR IK HEB HET HELE DING AL GEZIEN VIA LET'S PLAYS WANT IK WAS ZO HYPED MAAR TE ARM OM HET TE KOPEN #SADLIFE |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:53 | |
| - Chillybreath schreef:
- Lois ik wil echt een topic tussen Dinspots en chilly als ik terug ben uit frankrijk rip
Is goed huhu als ik het me herinner maak ik hem wel aan c; @Demi: SAME |
|
| |
The f*cked up one 42 Actief Totally not worth it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 23:56 | |
| Wel, ze heeft een ava hoor |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 jul 2017 - 0:00 | |
| - Dinspots schreef:
- Chillybreath schreef:
- Lois ik wil echt een topic tussen Dinspots en chilly als ik terug ben uit frankrijk rip
Is goed huhu als ik het me herinner maak ik hem wel aan c;
@Demi: SAME Nais B) en anders als ik t me dan nog herinner maak ik m wel aan c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 jul 2017 - 0:20 | |
| Omg jongens ik sta op youtube hoe ik iemand uitscheld (niet met mijn gezicht maar HAHAHA) ik zat dus in die party waar ik ook helemaal gerekt werd en toen ging ik iemand vertellen om zn bakkes dicht te houden maar iets minder aardig en iemand heeft dat dus opgenomen en op youtube gezet o e i HHAHAHAH |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 jul 2017 - 1:01 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|