|
|
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 20:49 | |
| Oh god, ik kan al mn cringy posts van Lola als kitten niet terugvinden |
|
| |
The f*cked up one 42 Actief Totally not worth it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 20:54 | |
| welp, dit setje gaat wel wat tijd kosten |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 20:59 | |
| Ik ga maar weer, tot morgen ^.^ |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:04 | |
| He bah ik weet niet wat ik moet :<
Een vriendin van me heeft me gisteren om helemaal niets verrot lopen schelden en me uiteindelijk zelfs bedreigd, maar nu biedt ze dus heel erg haar excuses aan en zegt ze dat ze moe en boos was en het allemaal niet meende. Enerzijds wil ik dr wel vergeven anderzijds heb ik me echt heel erg Foxdung door haar gevoeld gisteren |
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:07 | |
| - Routpaw schreef:
- He bah ik weet niet wat ik moet :<
Een vriendin van me heeft me gisteren om helemaal niets verrot lopen schelden en me uiteindelijk zelfs bedreigd, maar nu biedt ze dus heel erg haar excuses aan en zegt ze dat ze moe en boos was en het allemaal niet meende. Enerzijds wil ik dr wel vergeven anderzijds heb ik me echt heel erg Foxdung door haar gevoeld gisteren zeg dat je haar vergeeft, maar dat je het niet snel gaat vergeten misschien is het ook slim om te zeggen waarom, like dat je je heel erg slecht hebt gevoelt daardoor en dat jij niet de pispaal moet zijn omdat ze boos en moe is ^^ - misschien liever gezegd dat van die pispaal XD |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:15 | |
| "I'm ready to forgive you but forgetting is a harder fight" |
|
| |
ded ♥ 19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:16 | |
| boi deze is eindelijk geboren werd wel tijd |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:17 | |
| Plan B: stuur quotes door.
Maar idd, gewoon zeggen dat je wel gekwetst bent daardoor en dat ze in het vervolg er beter op moet letten, op de inslag van haar woorden, maar dat je haar ofc wel kan vergeven voor deze keer als ze beloofd dat dit ook de laatste zal zijn~ |
|
| |
loïs 247 Actief frageil (fragile & geil)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:30 | |
| Hallo wat moet ik hier nou weer mee Jamie ;w; Bane is onmogelijk te beflirten |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:32 | |
| WHAHAHAH 500 rp posts vóór zijn eerste woordje ik huil stel je voor |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:33 | |
| Nee hoor, Bane is gewoon moeilijk, ze valt op dominante typjes xD Dus Din moet niet de charming manier doen maar iets directer (a') Je kan ook niet verwachten dat ze zomaar in zijn armen springt omdat hij een mooi koppie heeft B)
|
|
| |
Beer 97 Actief
| |
| |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| - Ospreykit schreef:
- Routpaw schreef:
- He bah ik weet niet wat ik moet :<
Een vriendin van me heeft me gisteren om helemaal niets verrot lopen schelden en me uiteindelijk zelfs bedreigd, maar nu biedt ze dus heel erg haar excuses aan en zegt ze dat ze moe en boos was en het allemaal niet meende. Enerzijds wil ik dr wel vergeven anderzijds heb ik me echt heel erg Foxdung door haar gevoeld gisteren zeg dat je haar vergeeft, maar dat je het niet snel gaat vergeten misschien is het ook slim om te zeggen waarom, like dat je je heel erg slecht hebt gevoelt daardoor en dat jij niet de pispaal moet zijn omdat ze boos en moe is ^^ - misschien liever gezegd dat van die pispaal XD Ah ja dat is ongeveer wat ik heb gedaan. Heb gezegd dat ik d'r excuses waardeer en accepteer, maar dat ik nog wel zit met wat ze heeft gezegd c': @Jamie en Anouk; ga ik voortaan doen, onderspammen met quotes B) haha maar nee serieus, heb ong dat gedaan ja <3 |
|
| |
Beer 277 Actief Never wound a snake, kill it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:35 | |
| Uno XD
wil iemand trouwens een topicje met deze? |
|
| |
| |
| - Banepaw schreef:
- Nee hoor, Bane is gewoon moeilijk, ze valt op dominante typjes xD Dus Din moet niet de charming manier doen maar iets directer (a') Je kan ook niet verwachten dat ze zomaar in zijn armen springt omdat hij een mooi koppie heeft B)
Oooh hmm Hij zal wel wat verschillende manieren proberen lol Hij is sws ook wel een beetje dominant. althans zo was hij bedoelt dus ja |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| - Ospreykit schreef:
- *gaat setjes maken*
Ik betaal je met een koekje als je eentje voor Owl maakt als je er zin in hebt ofc uwu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:36 | |
| - Vipercrown schreef:
- Uno XD
wil iemand trouwens een topicje met deze? Jaa ikke met Heave |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:37 | |
| - Dinspots schreef:
- Banepaw schreef:
- Nee hoor, Bane is gewoon moeilijk, ze valt op dominante typjes xD Dus Din moet niet de charming manier doen maar iets directer (a') Je kan ook niet verwachten dat ze zomaar in zijn armen springt omdat hij een mooi koppie heeft B)
Oooh hmm Hij zal wel wat verschillende manieren proberen lol Hij is sws ook wel een beetje dominant. althans zo was hij bedoelt dus ja xD Dat werkt. Naja Bane is gewoon super agressief en bot tegen iedereen, dus ze vind het leuk als iemand voor de verandering niet zomaar ja knikt en wegloopt~ [Kippie] Reageerde ze goed erop? |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:44 | |
| Heb de laptop voor een half uurtje dus even snel met Broken posten <3 |
|
| |
The f*cked up one 42 Actief Totally not worth it
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 10 jul 2017 - 21:47 | |
| En Cyclone blijft Cyclone |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |