|
|
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 11:03 | |
| Jezus Nath, niet doodgaan he~ |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 11:07 | |
| |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 11:17 | |
| Wahahaaha goed bezig Nath xD
Omg ik ga zo naar een oude vriendin van me die ik al 2 jaar niet meer heb gezien <3 |
|
| |
Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 11:59 | |
| Ik wil dat het nestje Raptor x North geboren wordt zodat er een topicje komt voor alle WC kiddies |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:22 | |
| - Lionroar schreef:
- Damn Nath, sportief joh xD goed bezig!
hahaha thanks &@de rest. Ik zal niet dood gaan, belooft hahaha Maar Jezus hè, dit wordt wat met mijn spierpijn, heb nooit eerder 9km hardgelopen :') En vanaf vanavond / morgen komen er weer posts |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:30 | |
| Helemaal alleen in een syntus bus zitten is zeer awkward xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:49 | |
| finally back home en met een pot inspiratie! Ookal ben ik mentally en fysiek wrecked dus ik ga proberen te posten hehe c:
hoe dan ook dacht ik vanacht dat ik plots mn cijfers binnen had dus ik als een gek online zoeken om 2u... Yea xD ik weet ze pas donderdag wahaha |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:50 | |
| Guysssss Is Pirates of the Caribbean 5 aan te raden?~ Je weet wel, die in de bios ;D
Een vriend van me probeert te ontkomen aan een verjaardag en we willen naar de bios lol. |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:51 | |
| Iedereen hier zijn echt mijn helden, ik zie iedereen praten over werk, goede studies, leuke uitjes en goede lichaamzorg etc. en ik zit hier gewoon met de laptop en een zak chips terwijl ik moet leren voor mijn Duits proefwerk morgen :')
@L; Ik vond hem wel leuk uwu |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:52 | |
| |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:53 | |
| Hannah: KSSST ga leren jij! ;D En oké, mooi, dan moet ik nu alleen nog die vriend van me overhalen want hij heeft kinda de andere 4 films niet gezien. Oeps. Is dat erg? ;3; xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:54 | |
| - Tiger • schreef:
- Hannah: KSSST ga leren jij! ;D En oké, mooi, dan moet ik nu alleen nog die vriend van me overhalen want hij heeft kinda de andere 4 films niet gezien. Oeps. Is dat erg? ;3; xD
Maar ik snap het toch niet en ik ben veel te laat om alles in mijn hoofd te stampen :') Nee dat is niet erg, btw. Ik heb de vier films ook niet gezien en ik begreep de film prima |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:55 | |
| - Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Hannah: KSSST ga leren jij! ;D En oké, mooi, dan moet ik nu alleen nog die vriend van me overhalen want hij heeft kinda de andere 4 films niet gezien. Oeps. Is dat erg? ;3; xD
Maar ik snap het toch niet en ik ben veel te laat om alles in mijn hoofd te stampen :')
Nee dat is niet erg, btw. Ik heb de vier films ook niet gezien en ik begreep de film prima Hmn zijn het woordjes? Wrts is your best buddy! (: Ah oké mooi xD Nu heb alleen nog overhalen hehe~ en miss nog andere vrienden zoeken want anders lijkt het zo op een date en dat is het niet ha |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:56 | |
| Okay dit is echt een klote streek. Mijn fiets is gewoon niet zo goed en ik niet de snelste en die van mijn beste vriendin en jaar ma zijn wel goed en die racen als t ware naar voren de verte in. Nouja, nu ben ik maar gewoon weer naar huis gefietst. T is ook zo moeilijk om rekening te houden met iemand met een slechte fiets. Ugh, ik hoop dat ze spijt heeft, want ik ben nu pissed en ga haar vandaag en morgen negeren. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:57 | |
| - Tiger • schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
Maar ik snap het toch niet en ik ben veel te laat om alles in mijn hoofd te stampen :')
Nee dat is niet erg, btw. Ik heb de vier films ook niet gezien en ik begreep de film prima Hmn zijn het woordjes? Wrts is your best buddy! (:
Ah oké mooi xD Nu heb alleen nog overhalen hehe~ en miss nog andere vrienden zoeken want anders lijkt het zo op een date en dat is het niet ha Friendzone the living f*ck out of him XD ---- Precies zoals het zou moeten gaan, alleen een beetje jammer dat de vader een psychopaat was. Dat was wel een minpuntje. - Routpaw 2k17 --- @N; jezus, de moeder ook? Yuck, ik haat zulke mensen |
|
| |
Irini 70 Actief Ik koop bijna nooit dreft.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:57 | |
| Mijn broertje had die andere ook allemaal niet gezien en die begreep alles ook wel Alhoewel ik wel denk dat het de film leuker is als je de andere vier delen ook gezien hebt (: |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 12:59 | |
| Hannah: Nou.. nee hoor (': Ik denk dat we elkaar gewoon gefriendzoned hebben ha ha. Nath: Ahh sucks >c Irini: Ah, oké thanks! Ja denk ik ook, want ik had al een klein stukje gezien met Will erin en ja als je hem voor het eerst ziet dan, dan voel je nog niks voor hem, terwijl als je al 4 films hebt gezien ;3; |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:18 | |
| - Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
Nee dat is niet erg, btw. Ik heb de vier films ook niet gezien en ik begreep de film prima Hmn zijn het woordjes? Wrts is your best buddy! (:
Ah oké mooi xD Nu heb alleen nog overhalen hehe~ en miss nog andere vrienden zoeken want anders lijkt het zo op een date en dat is het niet ha Friendzone the living f*ck out of him XD
---- Precies zoals het zou moeten gaan, alleen een beetje jammer dat de vader een psychopaat was. Dat was wel een minpuntje. - Routpaw 2k17
---
@N; jezus, de moeder ook? Yuck, ik haat zulke mensen Rout is just keeping it real :') |
|
| |
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:19 | |
| - Routpaw schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
Ah oké mooi xD Nu heb alleen nog overhalen hehe~ en miss nog andere vrienden zoeken want anders lijkt het zo op een date en dat is het niet ha Friendzone the living f*ck out of him XD
---- Precies zoals het zou moeten gaan, alleen een beetje jammer dat de vader een psychopaat was. Dat was wel een minpuntje. - Routpaw 2k17
---
@N; jezus, de moeder ook? Yuck, ik haat zulke mensen Rout is just keeping it real :') Totdat Owl haar gaat stalken en ze telkens schrikt |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 2 jul 2017 - 13:21 | |
| - Beampaw schreef:
- Routpaw schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
- Shallow schreef:
- Tiger • schreef:
---
@N; jezus, de moeder ook? Yuck, ik haat zulke mensen Rout is just keeping it real :') Totdat Owl haar gaat stalken en ze telkens schrikt No worries, Rout is Burnet gewend, veel erger kan het niet (A) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|