|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:07 | |
| - Innerstar schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
- @Aimee; wow freaky~
Straks maar weer hardlopen... ik denk dat ik maar gewoon weer voor 6km ga~ "Maar" "Gewoon" Ik wil ook 6 km kunnen lopen :') Maar ik blijf een beetje bij de 3,5 a 4 km hangen. Hahahaha, ja ik wil de 8km kunnen, maar blijf ook bij de 6 hangen en soms 7, moet ik zeggen dat ik de laatste tijd sporten heb verwaarloosd, dusjaa. Door wat verder te pushen en gewoon door te gaan lukt het wel, tho, om verder te komen. Gewoon de 'pijn' negeren, want dat is vaak geen pijn maar een stemmetje die je tegenhoud~ Het werkt echt en vooral wanneer het moeilijk wordt gewoon de hele tijd voor jezelf herhalen 'ik kan het wel, ik wil het, ik kan het wel, etc' c: Haha. Ik had laatst dus 30 minuten lopen achter elkaar en dat was zo zwaar. Na 15 minuten was ik al helemaal kapot, en als je dan bij 20 stopt ofzo is het niet zo erg. Maar ik volgde zo'n schema met vooral interval lopen, en ik had in totaal al wel eens 25 minuten gerend, maar dan met pauzes tussendoor. En dit keer zei dat schema: 30 minuten. En toen ik die 30 minuten had.. Pff, eerste moment was ik te hard aan het huilen van opluchting om trots op mijzelf te zijn. Dat vond ik dus beslist niet prettig :') En toen een tijdje geleden had ik 3 weken niet kunnen lopen wegens ziek zijn, druk zijn en last van mijn been. En 2 weken was het rustig aan doen wegens net ziek zijn geweest, en wegens dat ik mijn been wilde over belasten. Laatste tijd had ik dus enorm veel moeite om weer boven de 2 km te gaan lopen, maar laatst is dus weer 3,5 / 4 km gelukt, en ik ga nu dus weer proberen naar de 5 te werken, en uiteindelijk wil ik naar 10 en vervolgens naar Dam-tot-dam loop. En daarna Halve Marathon. Maar dat gaat allemaal nog evenduren, eerst maar de 5 km :') |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:10 | |
| - Chillybreath schreef:
- Innerstar schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
- @Aimee; wow freaky~
Straks maar weer hardlopen... ik denk dat ik maar gewoon weer voor 6km ga~ "Maar" "Gewoon" Ik wil ook 6 km kunnen lopen :') Maar ik blijf een beetje bij de 3,5 a 4 km hangen. Hahahaha, ja ik wil de 8km kunnen, maar blijf ook bij de 6 hangen en soms 7, moet ik zeggen dat ik de laatste tijd sporten heb verwaarloosd, dusjaa. Door wat verder te pushen en gewoon door te gaan lukt het wel, tho, om verder te komen. Gewoon de 'pijn' negeren, want dat is vaak geen pijn maar een stemmetje die je tegenhoud~ Het werkt echt en vooral wanneer het moeilijk wordt gewoon de hele tijd voor jezelf herhalen 'ik kan het wel, ik wil het, ik kan het wel, etc' c: Ik wil ook miss gaan hardlopen, vooral omdat de korfbal dit seizoen weer voorbij is en ik niks anders doe, maar aan de andere kant heb ik de komende tijd amper tijd om te gaan hardlopen, dus dan maar een conditie van 0 hebben als ik weer begin XD Wow sorry had dit over het hoofd gezien (A) Je kan het ook lekker een halfuurtje of twintig minuten gaan hardlopen en dan elke keer 'sneller' proberen te gaan. Ik gebruik een app waarmee ik afstand/tijd/snelheid bij hou en zo zie ik ook mijn progress in tijd en snelheid, aangezien ik afstand hardloop. Maar als jij op snelheid ga hardlopen en eerst 4km in 20 minuten doet en de volgende keer 4,2km in 20 minuten, dan zie je al progress en dan raak je niet veel tijd kwijt c: |
| | | Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:19 | |
| ik kan niet stoppen met bonbons vreten rip me |
| | | Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:21 | |
| - Innerstar schreef:
- Chillybreath schreef:
- Innerstar schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
- @Aimee; wow freaky~
Straks maar weer hardlopen... ik denk dat ik maar gewoon weer voor 6km ga~ "Maar" "Gewoon" Ik wil ook 6 km kunnen lopen :') Maar ik blijf een beetje bij de 3,5 a 4 km hangen. Hahahaha, ja ik wil de 8km kunnen, maar blijf ook bij de 6 hangen en soms 7, moet ik zeggen dat ik de laatste tijd sporten heb verwaarloosd, dusjaa. Door wat verder te pushen en gewoon door te gaan lukt het wel, tho, om verder te komen. Gewoon de 'pijn' negeren, want dat is vaak geen pijn maar een stemmetje die je tegenhoud~ Het werkt echt en vooral wanneer het moeilijk wordt gewoon de hele tijd voor jezelf herhalen 'ik kan het wel, ik wil het, ik kan het wel, etc' c: Ik wil ook miss gaan hardlopen, vooral omdat de korfbal dit seizoen weer voorbij is en ik niks anders doe, maar aan de andere kant heb ik de komende tijd amper tijd om te gaan hardlopen, dus dan maar een conditie van 0 hebben als ik weer begin XD Wow sorry had dit over het hoofd gezien (A) Je kan het ook lekker een halfuurtje of twintig minuten gaan hardlopen en dan elke keer 'sneller' proberen te gaan. Ik gebruik een app waarmee ik afstand/tijd/snelheid bij hou en zo zie ik ook mijn progress in tijd en snelheid, aangezien ik afstand hardloop. Maar als jij op snelheid ga hardlopen en eerst 4km in 20 minuten doet en de volgende keer 4,2km in 20 minuten, dan zie je al progress en dan raak je niet veel tijd kwijt c: Naja t punt is dat ik o.a. ook voor 2,5 week in Frankrijk ga zitten met die hete temperaturen en ik van mezelf al zeer slecht tegen warme temperaturen kan dat het een beetje balen is :c Ik heb al wel hardloopschoenen, omdat ik vaker wilde beginnen met hardlopen. Maar op vakantie is het meestal moeilijk om hard te gaan lopen |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:25 | |
| - Lionbeat schreef:
- Innerstar schreef:
- Chillybreath schreef:
- Innerstar schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
- @Aimee; wow freaky~
Straks maar weer hardlopen... ik denk dat ik maar gewoon weer voor 6km ga~ "Maar" "Gewoon" Ik wil ook 6 km kunnen lopen :') Maar ik blijf een beetje bij de 3,5 a 4 km hangen. Hahahaha, ja ik wil de 8km kunnen, maar blijf ook bij de 6 hangen en soms 7, moet ik zeggen dat ik de laatste tijd sporten heb verwaarloosd, dusjaa. Door wat verder te pushen en gewoon door te gaan lukt het wel, tho, om verder te komen. Gewoon de 'pijn' negeren, want dat is vaak geen pijn maar een stemmetje die je tegenhoud~ Het werkt echt en vooral wanneer het moeilijk wordt gewoon de hele tijd voor jezelf herhalen 'ik kan het wel, ik wil het, ik kan het wel, etc' c: Ik wil ook miss gaan hardlopen, vooral omdat de korfbal dit seizoen weer voorbij is en ik niks anders doe, maar aan de andere kant heb ik de komende tijd amper tijd om te gaan hardlopen, dus dan maar een conditie van 0 hebben als ik weer begin XD Wow sorry had dit over het hoofd gezien (A) Je kan het ook lekker een halfuurtje of twintig minuten gaan hardlopen en dan elke keer 'sneller' proberen te gaan. Ik gebruik een app waarmee ik afstand/tijd/snelheid bij hou en zo zie ik ook mijn progress in tijd en snelheid, aangezien ik afstand hardloop. Maar als jij op snelheid ga hardlopen en eerst 4km in 20 minuten doet en de volgende keer 4,2km in 20 minuten, dan zie je al progress en dan raak je niet veel tijd kwijt c: Naja t punt is dat ik o.a. ook voor 2,5 week in Frankrijk ga zitten met die hete temperaturen en ik van mezelf al zeer slecht tegen warme temperaturen kan dat het een beetje balen is :c Ik heb al wel hardloopschoenen, omdat ik vaker wilde beginnen met hardlopen. Maar op vakantie is het meestal moeilijk om hard te gaan lopen Ja oké, op vakantie snap ik het. Ik denk dat als ik op vakantie ben ook niet echt zal gaan hardlopen (hangt er vanaf waar, want al hardlopend, Schotland, bijvoorbeeld, ontdekken lijkt me een ware droom). |
| | | Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:28 | |
| - Innerstar schreef:
- Lionbeat schreef:
- Innerstar schreef:
- Chillybreath schreef:
- Innerstar schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
- @Aimee; wow freaky~
Straks maar weer hardlopen... ik denk dat ik maar gewoon weer voor 6km ga~ "Maar" "Gewoon" Ik wil ook 6 km kunnen lopen :') Maar ik blijf een beetje bij de 3,5 a 4 km hangen. Hahahaha, ja ik wil de 8km kunnen, maar blijf ook bij de 6 hangen en soms 7, moet ik zeggen dat ik de laatste tijd sporten heb verwaarloosd, dusjaa. Door wat verder te pushen en gewoon door te gaan lukt het wel, tho, om verder te komen. Gewoon de 'pijn' negeren, want dat is vaak geen pijn maar een stemmetje die je tegenhoud~ Het werkt echt en vooral wanneer het moeilijk wordt gewoon de hele tijd voor jezelf herhalen 'ik kan het wel, ik wil het, ik kan het wel, etc' c: Ik wil ook miss gaan hardlopen, vooral omdat de korfbal dit seizoen weer voorbij is en ik niks anders doe, maar aan de andere kant heb ik de komende tijd amper tijd om te gaan hardlopen, dus dan maar een conditie van 0 hebben als ik weer begin XD Wow sorry had dit over het hoofd gezien (A) Je kan het ook lekker een halfuurtje of twintig minuten gaan hardlopen en dan elke keer 'sneller' proberen te gaan. Ik gebruik een app waarmee ik afstand/tijd/snelheid bij hou en zo zie ik ook mijn progress in tijd en snelheid, aangezien ik afstand hardloop. Maar als jij op snelheid ga hardlopen en eerst 4km in 20 minuten doet en de volgende keer 4,2km in 20 minuten, dan zie je al progress en dan raak je niet veel tijd kwijt c: Naja t punt is dat ik o.a. ook voor 2,5 week in Frankrijk ga zitten met die hete temperaturen en ik van mezelf al zeer slecht tegen warme temperaturen kan dat het een beetje balen is :c Ik heb al wel hardloopschoenen, omdat ik vaker wilde beginnen met hardlopen. Maar op vakantie is het meestal moeilijk om hard te gaan lopen Ja oké, op vakantie snap ik het. Ik denk dat als ik op vakantie ben ook niet echt zal gaan hardlopen (hangt er vanaf waar, want al hardlopend, Schotland, bijvoorbeeld, ontdekken lijkt me een ware droom). Ik ga nog met mn mam naar schotland dit jaar (a) Maar ik ga dus met mn vader naar Frankrijk, waar het wss weer rond de 30 graden gaat zitten, dat is me toch te warm om (goed) te sporten. Met de korfbal heb ik een paar weken geleden met 31 graden moeten spelen, dat is niet te doen :") En na de vakantie ga ik ook lange dagen stage lopen (8.00-19.00) en daarbij nog korfballen, dus de vraag is of ik dan ook nog puf heb om te hardlopen :") (want het zou wel goed zijn voor mijn conditie though) |
| | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:28 | |
| Ja nath over open ramen tho... als ik mn raam open zet zitten er meteen 3 biljoen muggen binnen en zit ik vol van de muggenbeten en we hebben geen zo'n vliegending dus meuh en met muggen slapen is een hell like omg dan hoor je ze zoemen en moeten ze d o o d like omfg die
maar goed ik ga nu ugh geeen zin in morgen, ik haat weekends ...
im prob the first who said that |
| | | Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:29 | |
| - Burnetkit schreef:
- Ja nath over open ramen tho... als ik mn raam open zet zitten er meteen 3 biljoen muggen binnen en zit ik vol van de muggenbeten en we hebben geen zo'n vliegending dus meuh
en met muggen slapen is een hell like omg dan hoor je ze zoemen en moeten ze d o o d like omfg die
maar goed ik ga nu ugh geeen zin in morgen, ik haat weekends ...
im prob the first who said that Ik word gelijk ninja wanneer ik eentje hoor |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:34 | |
| @Bo; oeff ja, met hitte hardlopen is écht vreselijk, of een dikke brandende zon~
@Bo2/Sean/hoeikjeookmaarnoemenzal; zo'n hor voor het raam? Ik heb zo'n plak hor, ff creatief doen en het raam kan gewoon open zonder dat ik een leger aan muggen in mijn kamer heb~ |
| | | 330 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:39 | |
| Ahhh lekker veel topics waar ik in kan posten <<3 Morgen post ik zeker! |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:44 | |
| @Nath; Ja echt he, dat is gewoon slopend ;o;
Zo typisch als je naar plaatjes zoekt voor je accs dat je dan allemaal mooie plaatjes ziet die je niet kan gebruiken voor je account ;n; |
| | | Ryan ! 1611 Actief So, excuse my tantrum
Can't you see I've got my hands full?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:45 | |
| En dan heb je zo'n kitty die het juist dat mooie plaatje nodig heeft maar je vindt het nooit meer terug
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:46 | |
| @Hannah; oh nee dat heb ik niet, ik sla alle mooie plaatjes meteen op XD ik heb een hele database oml |
| | | Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:49 | |
| Help mijn internetrelatie is aan t doodgaan en ik kan me niet echt concentreren op posten :c |
| | | Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:54 | |
| Yaay trainer 2des (met Checker) & 4des en zijn vriendin 3des in de 1m30 vandaag ^^ |
| | | Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 22:12 | |
| Omg somehow dacht ik toen ik snel door het aot scrolde dat Lionbeat Shrewstar was. Idk even why want het is niet Shrew's avatar maar het leek erop >c |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 22:13 | |
| - Tiger • schreef:
- Omg somehow dacht ik toen ik snel door het aot scrolde dat Lionbeat Shrewstar was. Idk even why want het is niet Shrew's avatar maar het leek erop >c
Wss vachtkleur-oogkleur combi~ |
| | | Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 22:19 | |
| - Innerstar schreef:
- Tiger • schreef:
- Omg somehow dacht ik toen ik snel door het aot scrolde dat Lionbeat Shrewstar was. Idk even why want het is niet Shrew's avatar maar het leek erop >c
Wss vachtkleur-oogkleur combi~ Ja probably ;3; En en Innerrrrr <33 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 22:22 | |
| @Lin; hahaha xD Woopsie :"D De pain van iets randoms uitproberen en het eig wel leuk vinden maar er geen account voor hebben :"( |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 22:24 | |
| - Tiger • schreef:
- Innerstar schreef:
- Tiger • schreef:
Wss vachtkleur-oogkleur combi~ Ja probably ;3;
En en Innerrrrr <33 Shrew was echt awesome <3 En jaaa, Inner, ik heb spijt dat ik (Sin) dr heeft vermoord :c Maar agh~ Ik zal nu ipv 6 km, maar gewoon 30 minuten gaan hardlopen/joggen (A) Soms ben ik zo'n treuzelaar |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |