|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:21 | |
| - Innerstar schreef:
- Silverpaw' schreef:
- Innerstar schreef:
- @Aimee; wow freaky~
Straks maar weer hardlopen... ik denk dat ik maar gewoon weer voor 6km ga~ "Maar" "Gewoon" Ik wil ook 6 km kunnen lopen :') Maar ik blijf een beetje bij de 3,5 a 4 km hangen. Hahahaha, ja ik wil de 8km kunnen, maar blijf ook bij de 6 hangen en soms 7, moet ik zeggen dat ik de laatste tijd sporten heb verwaarloosd, dusjaa. Door wat verder te pushen en gewoon door te gaan lukt het wel, tho, om verder te komen. Gewoon de 'pijn' negeren, want dat is vaak geen pijn maar een stemmetje die je tegenhoud~ Het werkt echt en vooral wanneer het moeilijk wordt gewoon de hele tijd voor jezelf herhalen 'ik kan het wel, ik wil het, ik kan het wel, etc' c: Ik wil ook miss gaan hardlopen, vooral omdat de korfbal dit seizoen weer voorbij is en ik niks anders doe, maar aan de andere kant heb ik de komende tijd amper tijd om te gaan hardlopen, dus dan maar een conditie van 0 hebben als ik weer begin XD |
| | | |-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:22 | |
| - Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Ik ga naar VMBO-t en ik ben zoooo blij en opgelucht want mijn HAVO klas haat ik echt ZO erg
Alleen hoop ik wel dat ik nu een wat aardigere, makkelijke klas krijg Ik pray voor je mee :')
Laatste paar weken gingen m'n zogenaamd 'beste vriendin' opeens mega raar doen en die nam de rest van de vriendengroep met zich mee, so now i am friendless oops. Maar ga ze volgend jaar toch niet meer zien, nieuwe opleiding nieuwe kansen. Ja, mijn beste vriendin was de enige die mij echt heel hield op school, maar ze is nu meer dan een halfjaar thuis met een zeer zware depressie (dat echt plotseling kwam) en moet een jaar overdoen. Ondertussen is er een nieuwe meisje in onze klas gekomen (tussenstroom) en ga ik nu vaker om met haar dan mijn normale vriendengroep omdat ik hun ook niet echt meer mag, want ze behandelen me echt alsof ik oprecht een idioot en raar ben.
Urg ik snap dat gevoel volledig.
Waarom kunnen we geen normale vrienden hebben xD In het begin van het jaar was het oké, want ik zou in de tweede al naar VMBO-t gaan en toen waren ze wel verdrietig etc. Maar nu ik pas in de derde naar VMBO-t ga doen ze altijd van 'Oh, ja, faja moest je maar niet zo dom zijn.'
Uhm... oke wacht even, ik zal even wat slimheids-tabletten inslikken, misschien helpt dat echt soms vind ik hun echt dommer dan ik. Maar de reden is alleen maar omdat ik behoorlijk snel enthousiast ben en veel en luid praat en altijd iets probeer goed te doen maar dit wordt nu een enorme rant dus ik stop wel Tegen mij is laatst gezegd dat ik op een 'ander level' zit en daarna heeft ze het contact helemaal verbroken. Mja ben blij dat het jaar bijna done is -alleen dinsdag nog urg- Ja ik ga waarschijnlijk alleen met mijn bste vriendin om, daar en ook het meisje waar ik goede vrienden mee geraakt ben, aangezien er een kans is dat ze met mij naar VMBO-t gaat. Ik moet toegeven dat ik niet alleen opgelucht ben door wat minder stress en huiswerk, maar ook omdat ik die rotklas uit ben. En ik kan niet wachten tot het einde van het schooljaar. Naja, ik wens jou natuurlijk ook veel geluk |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:24 | |
| - Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Ik ga naar VMBO-t en ik ben zoooo blij en opgelucht want mijn HAVO klas haat ik echt ZO erg
Alleen hoop ik wel dat ik nu een wat aardigere, makkelijke klas krijg Ik pray voor je mee :')
Laatste paar weken gingen m'n zogenaamd 'beste vriendin' opeens mega raar doen en die nam de rest van de vriendengroep met zich mee, so now i am friendless oops. Maar ga ze volgend jaar toch niet meer zien, nieuwe opleiding nieuwe kansen. Ja, mijn beste vriendin was de enige die mij echt heel hield op school, maar ze is nu meer dan een halfjaar thuis met een zeer zware depressie (dat echt plotseling kwam) en moet een jaar overdoen. Ondertussen is er een nieuwe meisje in onze klas gekomen (tussenstroom) en ga ik nu vaker om met haar dan mijn normale vriendengroep omdat ik hun ook niet echt meer mag, want ze behandelen me echt alsof ik oprecht een idioot en raar ben.
Waarom kunnen we geen normale vrienden hebben xD In het begin van het jaar was het oké, want ik zou in de tweede al naar VMBO-t gaan en toen waren ze wel verdrietig etc. Maar nu ik pas in de derde naar VMBO-t ga doen ze altijd van 'Oh, ja, faja moest je maar niet zo dom zijn.'
Uhm... oke wacht even, ik zal even wat slimheids-tabletten inslikken, misschien helpt dat echt soms vind ik hun echt dommer dan ik. Maar de reden is alleen maar omdat ik behoorlijk snel enthousiast ben en veel en luid praat en altijd iets probeer goed te doen maar dit wordt nu een enorme rant dus ik stop wel Tegen mij is laatst gezegd dat ik op een 'ander level' zit en daarna heeft ze het contact helemaal verbroken. Mja ben blij dat het jaar bijna done is -alleen dinsdag nog urg- Niveau zegt echt niks over slim of dom, echt waar~ |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:26 | |
| Hannah we komen er wel door <3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:28 | |
| @N; exactly, maar ze blijven me dom etc noemen. En ik ben nog de kleinste van de klas dus gaan ze altijd op me af omdat ze me emotioneel zwak vinden. Maar als ik echt emotioneel zwak was had ik ze allemaal al één voor één neer gescholden. Want ik ben zeer defensief als ik gevoelig ben. |
| | | Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:33 | |
| Ik ga morgen weer posten, guys. Daarna bijna tegen de 3.000 woorden voor mijn verhaal geschreven en nu heb ik geen zin meer om te posten xD |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:33 | |
| @Hannah & Daan; jullie krijgen wel weer echte vrienden, want sowieso, 'vrienden' die zo doen zijn geen vrienden en jullie verdienen beter. Het is wel vervelend tho, maar komt wel goed <3 |
| | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:34 | |
| allright jongens ik ga even mezelf proberen te kalmeren met lavendel en shizz zodat ik eens een nacht kan slapen want ik slaap als 3 nachten niet meer note; dus kinda om de 10 minuten wakker, moeilijk in slaap vallen ed... als iemand nog tips heeft verder voor goed slapen pls tell me het zou handig zijn u.u <3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:37 | |
| - Innerstar schreef:
- @Hannah & Daan; jullie krijgen wel weer echte vrienden, want sowieso, 'vrienden' die zo doen zijn geen vrienden en jullie verdienen beter. Het is wel vervelend tho, maar komt wel goed <3
Ik dacht eerst dat het iets was wat vrienden deden, want mijn beste vriendin die depressief is zei dat normaal altijd tegen mij, maar dan wel met een glimlach, of lache, van dat ze tenminste laat zien dat ze trots en/of blij is dat we vrienden zijn. Maar nu ze er niet is hebben ze ook al amper oog voor mij en de rest van mijn vriendengroep zeggen het echt met een blik vol walg. Maar ja, ik hoop wel dat ik ooit iemand heb die ook echt voor mij klaarstaat. Aangezien ik al aan trust issues lijd wegens wat er gebeurd is met mijn internetvriendin. @B; niet op de telefoon, het scherm is slecht voor je ogen als je wilt slapen en houdt je alleen maar wakker. Neem wat warms om te drinken of sluit je ogen en beweeg ze heen en weer. Ga liggen en doe voorlopig niks. Staar naar het plafond en denk aan plekken waar je je veilig voelt etc. |
| | | Freedje 2403 Actief
| |
| - Burnetkit schreef:
- allright jongens ik ga even mezelf proberen te kalmeren met lavendel en shizz zodat ik eens een nacht kan slapen want ik slaap als 3 nachten niet meer note; dus kinda om de 10 minuten wakker, moeilijk in slaap vallen ed...
als iemand nog tips heeft verder voor goed slapen pls tell me het zou handig zijn u.u <3 Bij mij helpt het om gewoon op mijn zij te gaan liggen waar ik op wil slapen en mijn hoofd leeg te maken, dus proberen om nergens aan te denken zodat het tot rust komt daarbinnen en je dus makkelijker in slaap valt. Dit is ook de reden waarom ik het een beetje onzin vind dat je schaapjes gaat tellen omdat je hersenen dan bezig zijn met iets waardoor je naar mijn idee juist lastiger in slaap valt ;_; Bij mij heeft het nog nooit gewerkt iig xD |
| - Burnetkit schreef:
- allright jongens ik ga even mezelf proberen te kalmeren met lavendel en shizz zodat ik eens een nacht kan slapen want ik slaap als 3 nachten niet meer note; dus kinda om de 10 minuten wakker, moeilijk in slaap vallen ed...
als iemand nog tips heeft verder voor goed slapen pls tell me het zou handig zijn u.u <3 Raam open zetten kan helpen, thee drinken voor het slapen gaan (kamille thee, bijvoorbeeld), misschien één a twee uren voor het slapen gaan even intensief bewegen, een uur voor het slapen gaan geen schermen meer opzoeken (telefoon/laptop), boek lezen voor het slapen gaan, na denken over leuke/fijne dingen en niet 'ik moet slapen, potverdorie slaap ik nog niet, nog maar zoveel uren te slapen, etc" in je hoofd halen. Oftewel, niet jezelf dwingen om te slapen. |
| | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:41 | |
| okay thanks zal ik proberen ^^
|
| | | Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:46 | |
| - Shark schreef:
- Burnetkit schreef:
als iemand nog tips heeft verder voor goed slapen pls tell me het zou handig zijn u.u <3 Bij mij helpt het om gewoon op mijn zij te gaan liggen waar ik op wil slapen en mijn hoofd leeg te maken, dus proberen om nergens aan te denken zodat het tot rust komt daarbinnen en je dus makkelijker in slaap valt. Dit is ook de reden waarom ik het een beetje onzin vind dat je schaapjes gaat tellen omdat je hersenen dan bezig zijn met iets waardoor je naar mijn idee juist lastiger in slaap valt ;_; Bij mij heeft het nog nooit gewerkt iig xD Misschien een beetje tegenstrijdig advies, maar bij mij heeft tellen heel lang geholpen. Geen schaapjes tellen, maar gewoon tellen. En als ik de tel kwijtraak, opnieuw beginnen. Het hangt denk ik van persoon tot persoon af of je wel of niet moet gaan tellen, maar in dit geval zou ik zeggen dat het een soort laatste optie is xD Het leidt ook wel af van gedachten als "ik moet gaan slapen". Mijn hoofd leeg maken is namelijk iets wat ik heel moeilijk vind. |
| | | Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:49 | |
| - Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
Uhm... oke wacht even, ik zal even wat slimheids-tabletten inslikken, misschien helpt dat echt soms vind ik hun echt dommer dan ik. Maar de reden is alleen maar omdat ik behoorlijk snel enthousiast ben en veel en luid praat en altijd iets probeer goed te doen maar dit wordt nu een enorme rant dus ik stop wel Tegen mij is laatst gezegd dat ik op een 'ander level' zit en daarna heeft ze het contact helemaal verbroken. Mja ben blij dat het jaar bijna done is -alleen dinsdag nog urg- Ja ik ga waarschijnlijk alleen met mijn bste vriendin om, daar en ook het meisje waar ik goede vrienden mee geraakt ben, aangezien er een kans is dat ze met mij naar VMBO-t gaat. Ik moet toegeven dat ik niet alleen opgelucht ben door wat minder stress en huiswerk, maar ook omdat ik die rotklas uit ben. En ik kan niet wachten tot het einde van het schooljaar. Naja, ik wens jou natuurlijk ook veel geluk Ik ben dit jaar ook van HAVO naar VMBO-t gegaan. Het is de beste beslissing van mijn leven geweest. Niet zozeer om het niveau maar omdat ik nu op regulier zit en niet op dat ellenidge speciale onderwijs. |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 20:58 | |
| - Burnetkit schreef:
- okay thanks zal ik proberen ^^
Nee maar echt hoor, sinds ik met mijn raam een stukje open slaap, slaap ik beter. En wanneer ik heb gesport slaap ik al helemaal als een roosje. En het advies 'niet moeten slapen van jezelf' heeft mij ook erg geholpen. Niet op de tijd letten dus en gewoon 'dagdromen' over leuke en fijne dingen en voor je het weet slaap je ^^ |
| | | Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:01 | |
| - Innerstar schreef:
- Burnetkit schreef:
Nee maar echt hoor, sinds ik met mijn raam een stukje open slaap, slaap ik beter. En wanneer ik heb gesport slaap ik al helemaal als een roosje. En het advies 'niet moeten slapen van jezelf' heeft mij ook erg geholpen. Niet op de tijd letten dus en gewoon 'dagdromen' over leuke en fijne dingen en voor je het weet slaap je ^^ Bij mij helpt het ook om mijn ogen open te houden en echt proberen om zo lang mogelijk wakker te blijven. 9 keren op 10 val ik dan binnen de 10 minuten in slaap xD -- maar ik ga nu maar mensen, tot morgen ;3 |
| | | Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:02 | |
| - Whitelion schreef:
- Innerstar schreef:
- Burnetkit schreef:
Nee maar echt hoor, sinds ik met mijn raam een stukje open slaap, slaap ik beter. En wanneer ik heb gesport slaap ik al helemaal als een roosje. En het advies 'niet moeten slapen van jezelf' heeft mij ook erg geholpen. Niet op de tijd letten dus en gewoon 'dagdromen' over leuke en fijne dingen en voor je het weet slaap je ^^ Bij mij helpt het ook om mijn ogen open te houden en echt proberen om zo lang mogelijk wakker te blijven. 9 keren op 10 val ik dan binnen de 10 minuten in slaap xD -- maar ik ga nu maar mensen, tot morgen ;3 Bij mij helpt het om over een fictieve crush te dagdromen. (Kili, Thorin, Loki, Enjolras, Draco of wie je dan ook leuk vind ^^ |
| | | Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:04 | |
| - Bronzemask schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
- Fawnstep schreef:
- Flameleap schreef:
Uhm... oke wacht even, ik zal even wat slimheids-tabletten inslikken, misschien helpt dat echt soms vind ik hun echt dommer dan ik. Maar de reden is alleen maar omdat ik behoorlijk snel enthousiast ben en veel en luid praat en altijd iets probeer goed te doen maar dit wordt nu een enorme rant dus ik stop wel Tegen mij is laatst gezegd dat ik op een 'ander level' zit en daarna heeft ze het contact helemaal verbroken. Mja ben blij dat het jaar bijna done is -alleen dinsdag nog urg- Ja ik ga waarschijnlijk alleen met mijn bste vriendin om, daar en ook het meisje waar ik goede vrienden mee geraakt ben, aangezien er een kans is dat ze met mij naar VMBO-t gaat. Ik moet toegeven dat ik niet alleen opgelucht ben door wat minder stress en huiswerk, maar ook omdat ik die rotklas uit ben. En ik kan niet wachten tot het einde van het schooljaar. Naja, ik wens jou natuurlijk ook veel geluk Ik ben dit jaar ook van HAVO naar VMBO-t gegaan. Het is de beste beslissing van mijn leven geweest. Niet zozeer om het niveau maar omdat ik nu op regulier zit en niet op dat ellenidge speciale onderwijs. Ik heb hetzelfde gedaan. Ik deed een jaar havo, maar ging toen weer terug naar Vmbo. Hoewel ik het niveau grotendeels wel aankon, was rekenen een probleem |
| | | Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:04 | |
| Aksjfhc Kili is cute Maar ondertussen heb ik m'n eigen relatie die ik moet fixen maar ik faal hard :') |
| | | Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 1 jul 2017 - 21:05 | |
| - Bronzemask schreef:
- Whitelion schreef:
- Innerstar schreef:
- Burnetkit schreef:
Nee maar echt hoor, sinds ik met mijn raam een stukje open slaap, slaap ik beter. En wanneer ik heb gesport slaap ik al helemaal als een roosje. En het advies 'niet moeten slapen van jezelf' heeft mij ook erg geholpen. Niet op de tijd letten dus en gewoon 'dagdromen' over leuke en fijne dingen en voor je het weet slaap je ^^ Bij mij helpt het ook om mijn ogen open te houden en echt proberen om zo lang mogelijk wakker te blijven. 9 keren op 10 val ik dan binnen de 10 minuten in slaap xD -- maar ik ga nu maar mensen, tot morgen ;3 Bij mij helpt het om over een fictieve crush te dagdromen. (Kili, Thorin, Loki, Enjolras, Draco of wie je dan ook leuk vind ^^ Dat doet me eraan denken, het heeft bij mij ook een tijdje geholpen om mezelf in een (Disney)film te dagdromen en de hele film af te gaan. Ik slaap voordat ik bij het einde ben |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |