|
|
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:50 | |
| - Lionkit' schreef:
- Pffff please wil iemand storytime komen geven aan Lionkit
Ze kan wel nog niet praten ;3; Ik heb Owl maar ik weet niet wat voor nuttigs hij kan doen XD
Laatst aangepast door Shallow op vr 30 jun 2017 - 19:51; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:50 | |
| - Lionkit' schreef:
Ze kan wel nog niet praten ;3; tiger wil best een story vertellen in ons topic hgmgngn |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:52 | |
| ik las skadi en ik dacht jamie |
|
| |
B 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:52 | |
| - Burnetkit schreef:
- ik las skadi en ik dacht jamie
Hahaha xD |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:54 | |
| Hannah: Owl komt dr gwn visite brengen in dr dromen zovan hey bitch I'll be here in a few days (: Daan: Yasss <3 Maar ik wil meeeeer stories :c Lion demands stories from all warriors. |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:55 | |
| Skadi sounds cute idk
Ik blijf lachen om Burnet's setje |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:55 | |
| Blackbear kan dat wel maar dan worden het SC propaganda verhaaltjes hahahahha |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:56 | |
| - Rousepaw schreef:
- Skadi sounds cute idk
Ik blijf lachen om Burnet's setje kip kan mooi tekenen he <3 |
|
| |
✧ Loïs 82 Actief "dracaris"
| |
| - Lionkit' schreef:
Ze kan wel nog niet praten ;3; Is Lion gay want danheb ik wel een idee |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Okey eerst posten met Tiger en dan weer terug naar spoodertje <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:57 | |
| - Lionkit' schreef:
- Hannah: Owl komt dr gwn visite brengen in dr dromen zovan hey bitch I'll be here in a few days (:
Daan: Yasss <3 Maar ik wil meeeeer stories :c Lion demands stories from all warriors. Hahahaha XD maar zodra hij rond de 1 maan is tho |
|
| |
B 15 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:57 | |
| - Rousepaw schreef:
- Skadi sounds cute idk
Ik blijf lachen om Burnet's setje en dan is ze een boos persoon uit de Noorse mythologie XDD'r naam doet me denken aan Skittles tho |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:58 | |
| - Shallow schreef:
- Lionkit' schreef:
- Hannah: Owl komt dr gwn visite brengen in dr dromen zovan hey bitch I'll be here in a few days (:
Daan: Yasss <3 Maar ik wil meeeeer stories :c Lion demands stories from all warriors. Hahahaha XD maar zodra hij rond de 1 maan is tho dit gaat 100% zeker over burnet dan stata ze in de bg met haar mes klaar om iedereen te steken |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:58 | |
| - Skadi schreef:
- Burnetkit schreef:
Hahaha xD Ik ben zo trots op die reputatie Look Dove <3 alright welk uiterlijk zou ik haar geven/sluit het beste aan met wat ze nu heeft zonder een copy van Satsui babe te worden xD of Van de eerste heb ik wel een heel album but idk XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 19:59 | |
| DOVEPAW IK LIEF NOG STEEDS DIE OSSSS AAAH EN IDK BEIDE AVAS ZIJ N LEUJK OMFG JAMES |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 20:00 | |
| - Burnetkit schreef:
- Shallow schreef:
- Lionkit' schreef:
Daan: Yasss <3 Maar ik wil meeeeer stories :c Lion demands stories from all warriors. Hahahaha XD maar zodra hij rond de 1 maan is tho dit gaat 100% zeker over burnet
dan stata ze in de bg met haar mes klaar om iedereen te steken Whahaha stel je voor hij is nog zo jong en dan Burnet van 'Hallo daar, Ik ben Burnet.' en Owl noemt haar rustig Barnacle Fcking goals XD @J; ik vind de tweede wel leuk uwu |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 20:01 | |
| - Dovepaw schreef:
- Skadi schreef:
- Burnetkit schreef:
Hahaha xD Ik ben zo trots op die reputatie
Look Dove <3 alright welk uiterlijk zou ik haar geven/sluit het beste aan met wat ze nu heeft zonder een copy van Satsui babe te worden xD
of Van de eerste heb ik wel een heel album but idk XD De eerste for sure qua uiterlijk van nu (: De tweede is meer red lynx point kat. Of je zou daar voor willen gaan.. Hannah: Omg love it xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 30 jun 2017 - 20:02 | |
| - Shallow schreef:
- Burnetkit schreef:
- Shallow schreef:
- Lionkit' schreef:
Daan: Yasss <3 Maar ik wil meeeeer stories :c Lion demands stories from all warriors. Hahahaha XD maar zodra hij rond de 1 maan is tho dit gaat 100% zeker over burnet
dan stata ze in de bg met haar mes klaar om iedereen te steken Whahaha stel je voor hij is nog zo jong en dan Burnet van 'Hallo daar, Ik ben Burnet.'
en Owl noemt haar rustig Barnacle
Fcking goals XD
@J; ik vind de tweede wel leuk uwu owl werd later die dag dood terug gevonden net buiten de cave met 44 steekwondes |
|
| |
| |
| - Burnetkit schreef:
- Shallow schreef:
- Burnetkit schreef:
- Shallow schreef:
- Lionkit' schreef:
dan stata ze in de bg met haar mes klaar om iedereen te steken Whahaha stel je voor hij is nog zo jong en dan Burnet van 'Hallo daar, Ik ben Burnet.'
en Owl noemt haar rustig Barnacle
Fcking goals XD
@J; ik vind de tweede wel leuk uwu owl werd later die dag dood terug gevonden net buiten de cave met 44 steekwondes Hij zou haar dankbaar zijn dan tbh :') |
|
| |
B 15 Actief
| |
| Uggggh guyssss welk uiterlijk voor Skadi? Ik kan echt niet kiezen tussen alles XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|