Algemene Onzin Topic - Pagina 36

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:49

Demonslayer schreef:
Spiderkit. schreef:
Smokegaze schreef:
Demonslayer schreef:
Ik het voor het nestje eerst de naam Shikrakit en like 5 min later had Daan een Shikrakit aangemaakt :') toen moest ik alles opnieuw maken lol maar ben ook wel blij met de naam Eaglebait
Dat is puur toeval en kan gebeuren (:
Oh really? XD oops

SPOODER IS BORN <3

Haha yup xd wou net de aanmelding plaatsen toen ik het ineens zag *blowmind moment* maar de naam Eagle vind ook wel bij der passen so no worrys (a) nu wachten op de uitslag woepweop
Dat is één van de redenen waarom ik heb neergezet dat de naam een verrassing mag zijn als mijn kitten gekozen gaat worden, dan zijn er zeker geen dubbelen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:50

Ik zit opgesloten tussen kids en schoonmaakproducten met 300 paginas oefeningen

Send help im dying omfg this madness is insane
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:50

Volepaw schreef:
https://www.warriorcatsnl.com/t33385-open-unforgettable

Iemand die wil posten op Vole's topic? Ik wil haar weer actief ^^
Ik kom zo aanwandelen met Beam XD

@E; Ik wou WW gaan kijken met mijn twee vriendinnen, maar eentje is in een hele zware depressie greaakt en heeft meer dan de helft van het schooljaar gemist, die heeft blijkbaar heel veel afspraken dus ik weet niet precies wanneer dat kan. Anyways, no spoilers :')
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:51

JAMES! Jou moest ik hebben!

Also, Hi Bo! Klinkt heavy o:

&Sterkte voor je vriendin Hannah! Ik heb 'm ook nog niet gezien dus spoilers gaat lastig xD
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:56

IK BEN HIER

...... I found one for my name. Het is wel een penguin......... technisch een bird of prey?
Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:59

Trouwens, JAMIE, Acefray en Volepaw moeten nog eens een topic! ;D

& @Hannah: YAY ^^

Laatst aangepast door Volepaw op za 24 jun 2017 - 15:05; in totaal 1 keer bewerkt
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:59

Acefray schreef:
IK BEN HIER

...... I found one for my name. Het is wel een penguin......... technisch een bird of prey?
...

Penguinfall
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:12

omfg idd. Vole hoort ook bij de kinders die Ace moet beschermen >3

Nope, Crossvallia is een penguin xD En ik heb de naam Cross nodig :"D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:12

Acefray schreef:
IK BEN HIER

Schitterend

Tall en Ace moeten echt een topic over what the heck ace allemaal aan het doen is want wow o:

Also, how's life???
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:14

Idd omfg, want Ace is nu hardcore dark forest aan het volgen en is heel zijn hoop kwijt over de wereld en starclan xDD Wie maakt Maar met mij allemaal goed B) Eindelijk vakantie en freedom. What about you?
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:18

Zo, tijd om de laatste topic's bij te posten c:
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:23

Hallow allemaal c:
also psst @Emma; misschien vind je dit topic nog interessant (a) -> https://www.warriorcatsnl.com/t33446-i-want-to-swim
weet niet of je het al gezien had ^^"
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:24

Ik ben niet verantwoordelijk voor ace zijn edgydarkbeingsnipperall instelling ofzo
Ik ben onschuldig
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:30

Ace wordt die rebelse teenager
Shikraspirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Tumblr_static_44mee9s8pxyc008og0cg88kok
Daan ❤
107
Actief
Mama put my guns in the ground, I can't shoot them anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Shikraspirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:30

Your blood is nothing but ferrous liquid
it is iron that fills your heart  
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo. Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus. Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui.

Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus. Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo. Sed fringilla mauris sit amet nibh. Donec sodales sagittis magna. Sed consequat, leo eget bibendum sodales, augue velit cursus nunc, quis gravida magna mi a libero. Fusce vulputate eleifend sapien. Vestibulum purus quam, scelerisque ut, mollis sed, nonummy id, metus. Nullam accumsan lorem in dui. Cras ultricies mi eu turpis hendrerit fringilla. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; In ac dui quis mi consectetuer lacinia.

EVENTJES OM TE TESTEN
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:31

Acefray schreef:
Idd omfg, want Ace is nu hardcore dark forest aan het volgen en is heel zijn hoop kwijt over de wereld en starclan xDD Wie maakt Maar met mij allemaal goed B) Eindelijk vakantie en freedom. What about you?

Ik ga proberen vanavond te maken! Good dat life good is, en life's good here as well, druk druk want toetsweek maar nog steeds (A)"

Ga ik naar kijken! Had ik nog niet gezien Buns!

Bo ik houd jou verantwoordelijk xD
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 15:37

Tallshadow schreef:
Acefray schreef:

Ik ga proberen vanavond te maken! Good dat life good is, en life's good here as well, druk druk want toetsweek maar nog steeds (A)"

Okii >3 Ik zie hem dan wel verschijnen c: En poor you, toetsweek nooit fun xD

Ace heeft zijn edgy teen moment al gehad, dit is zijn edgy midlife crisis

Volepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 16:06

Een grote midlife crisis x'D
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 16:09

Acefray schreef:
Tallshadow schreef:
Acefray schreef:

Okii >3 Ik zie hem dan wel verschijnen c: En poor you, toetsweek nooit fun xD

Ace heeft zijn edgy teen moment al gehad, dit is zijn edgy midlife crisis

edgy midlife meltdown more like o:
En yesss, true that retweet en nog veel meer, toetsweek is horror. Beter komt er een hele goede wc meet in de zomer om ervoor op te maken >3
Lynxfang
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 16:11

Men, ik wil dolgraag terugkomen, maar de veranderingen hier zijn zo groot.

Kan iemand me misschien tips geven? Ik denk zelf erover na om een kitten aan te maken als terug kom account, zodat ik niet met een Apprentice, Warrior opgescheept zit waarmee ik meteen van alles mee moet doen zonder iets te weten.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 36 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: