I want to swim!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

I want to swim!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Littlefish
Member
I want to swim! BBTakD
Bunny
415
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Littlefish
BerichtOnderwerp: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 12:03

Littlekit had het wel gehoord hoor. Haar moeder was een poes die nu dood was - en ze had het nooit geweten. Maar dat vond ze niet zo erg. Ze vond het eigenlijk wel cool. Haar moeder was in Starclan! Zou ze met haar kunnen praten? Hmm.. Maar dat deed er nu niet toe. Littlekit had nog iets veel leukers gehoord. Want haar vader, jaja, degene die haar moeder zwanger had gemaakt, dat was geen Shadowclanner. Nee, hij zat in Riverclan. De leukste clan van allemaal! Want Shadowclan, dat was zo saai, en Thunderclan, die verstopten zich tussen al hun bomen, en Windclan, tsja, wat deed Windclan eigenlijk? Maar Riverclan, die kon zwemmen! In het water, tussen de vissen! En hun vachten waren mooi en pluizig en ze wou ook zo'n vacht hebben! Met een beetje een beteuterd snuitje keek ze kort naar haar eigen korte vacht. Ze wou ook kunnen zwemmen. Ze wou Riverclan zijn, zoals haar vader. Papa zou dan vast trots op haar zijn, ja toch? En dan zou ze haar broertjes en zusjes recht in hun gezicht kunnen uitlachen. Haha, ik ben bij papa, papa houd meer van mij dan van jullie, en jullie zijn maar saaie Shadowclanners! Ja, dat zou leuk zijn. Dat zou geweldig zijn. Littlekit greens opgetogen en haar turquoise ogen zochten de bevreesde leider van Riverclan. Dat was nog zoiets; haar leider, Tallshadow, die had niet eens zijn leidersnaam. Wauw, daar werd je bang van hoor. Ze brak de regels soms gewoon omdat hij haar niet echt aanzette om ze te volgen. Hij was beter in de nursery gebleven als kleine kitten. Misschien kon hij dan de allerkleinsten wat amuseren, want dat was toch het enige dat ze kon. Littlekit trippelde vrolijk op Butterstar af toen ze de grote poes zag staan en met grote bewonderende oogjes keek ze op naar haar. "Butterstar!", mauwde ze vrolijk, haar piepstemmetje hoog. Eventjes keek ze om zich heen, om te zien of Outrage ook in de buurt was - haar papa zou haar beslissing vast heel goed vinden, en hij zou haar vast steunen. Maar hij was hier nu nog niet, misschien kwam hij later; want ze wist dat hij zijn kittens bij hem wou. Daarmee had hij al problemen gekregen bij de oh zo gevaarlijke Tallshadow. Hmpf, Littlekit was echt niet bang van hem. "Ik wil Riverclan worden! Bij papa zijn!", mauwde ze enthousiast naar de grote leider voor haar, een onschuldig glimlachje op haar snuitje geplakt.

+Butterstar & Outrage eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
I want to swim! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 19:02

Haar blauwe ogen lagen gefocust op de senior warriors van haar clan met wie ze enkele belangrijke zaken aan het doorspreken was. Want hoewel alle vier de clans nu 'samenleefde' betekende dat nog niet dat ze haar belangrijke gesprekken met hun ging delen. Sterker nog. Ze hadden juist nu nog meer reden voor muren om zichzelf heen bouwen om de vijand buiten te houden. Zodra er dan ook een kitten veel te luid en irritant haar naam riep staarde de riverclan leader langzaam omlaag naar de wit oranje kitten die haar aanstaarde. Ehm.. Shadowclan duidelijk, maar naam? Butterstar had zichzelf voorgenomen om kittennamen te leren maar nu stond ze toch even met een bek vol tanden niet precies wetende hoe dit ding heette. Zodra ze echter sprak over naar Riverclan komen en bij papa zijn schoten haar oren voor een seconde haar nek in. "Oh papa? En wie is je papa dan wel niet?" Sneerde ze koeltjes terwijl haar oren geinterreseerd zich focuste op de kitten. Zeker had dit ding het gewoon fout? Of was er een riverclan kater bezig geweest met hele foute dingen. Hmm either way, this could prove interesting.
Outrage
StarClan
I want to swim! Tumblr_omcueqXSSX1sandloo2_r1_400
Sean
296
Actief
I may be as pretty as an angel, but I sure as hell ain't one.

CAT'S PROFILE
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 19:17

De forse kater wandelde de grot binnen met een muil gevuld met prooi. Prooi die hij zou schenken aan zichzelf. Hij was niet van plan dit goed stukje vlees weg te geven aan een rottende elder van een andere clan. Hij zou hooguit de elders en ouderen voeren van zijn clan. "Butterstar!", Klonk er plots op een bekende hoge stem, waardoor zijn oortjes instinctief meteen naar de stem werden gedraaid. Toen hij zag wie het effectief was liet hij het dier vallen en wandelde hij aan een hoog tempo richting het duo. Oh god geen denken aan dat hij die feeks bij zijn dochter liet. "Ik wil Riverclan worden! Bij papa zijn!", Hij versteende half in zijn vlaag, zijn vlaag om naar de twee te gaan en voor zijn dochter te gaan staan. Wat zei ze nou? Riverclan worden? Bij hem komen? Het kon niet waar zijn dat iemand voor een keer voor hem had gekozen. Dat was een realiteit die niet echt kon zijn. "Oh papa? En wie is je papa dan wel niet?" Klonk er van zijn moeder af en hij snoof even, zijn oren in zijn nek gedraaid waarna hij rustig de twee benaderde, om al snel achter zijn dochter te gaan staan en vanuit zijn ooghoek zijn leader scherp aan te kijken. "Butterstar, moeder," sprak hij, duidelijk de haat in zijn stem onderdrukkende. Hij moest aardig zijn, lol, oh boi was dat een opgave. "Dit is je kleindochter, Littlekit," zei hij even terwijl hij haar scherp bleef aankijken. Na enkele seconden keek hij even naar de kleine lichte calico aan zijn poten. "Littlekit lieverd... Waar komt dit plots vandaan?" sprak hij met een frons tegen haar.
Littlefish
Member
I want to swim! BBTakD
Bunny
415
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 19:23

Ze wou haar snuitje al openen om te antwoorden op de vraag van de leider, zich niet echt bewust van de niet al te vrolijke toon die die aan sloeg, toen Outrage ook op kwam dagen. Bij zijn woorden glommen haar oogjes enthousiast als ze van haar rosse vader naar de lichtgekleurde poes keek. Ooh, kleindochter? Zij was de kleindochter van Butterstar? Ooh, geweldig! Dit was nog leuker, nog cooler! Haar turquoise oogjes glommen en ze richtte zich tot Outrage, die aan haar vroeg waar dit vandaan kwam. Eigenlijk was het gewoon een ingeving geweest van het moment, maar nu het idee zich had vastgezet in haar kopje zou ze daar niet vanaf gaan.. "Riverclan is veel leuker dan Shadowclan!", mauwde ze vrolijk. "Tallshadow heeft niet eens zijn leidersnaam. En ik wil leren zwemmen! En ik wil bij jou zijn! Ik wil dat jij mij leert zwemmen!", antwoordde ze enthousiast, en in dat enthousiasme en in haar koppigheid leek ze geweldig op haar moeder, ook al besefte ze dat zelf niet.
Butterstar
StarClan
I want to swim! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 19:53

Het leek bijna een toneelstuk dat hier opgevoerd werd toen nog voor de kitten kon antwoorden de bekende stem van Outrage door haar hart boorde. Opnieuw een steek van pijn en verdriet die ze verstopte onder een emotieloos masker terwijl ze haar zoon aankeek. De enige die ze in hem kon zien was haar eigen vader. Dat was dan ook de rede geweest van haar afgunst richting de kater. Afgunst die hij nooit verdient had en afgunst die hem gemaakt had wat hij nu was.. "Oh, jouw dochter hmm." Ze draaide haar kop omlaag en keek recht in Littlekit's ogen. Ze was een schatje, voor haar irritante stem dan. En er was duidelijk wel wat Riverclan bloed aanwezig. Maar er was een ding dat pijnlijk uitstak tegen dit alles. "Outrage. Zeg eens. Hoe denk ik over halfclanners?" Mompelde ze langzaam en staarde op naar hem.
"Zoon."
Outrage
StarClan
Sean
296
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 20:19

"Oh, jouw dochter hmm." Hij vernauwde zijn ogen even terwijl ze de calico leek te inspecteren. Hij kon het maar niet laten; maar zijn poten trilden. Hij wilde haar een mep verkopen zeggende dat ze eens verdomd van haar troon moest komen. Come back to earth, you monster, you ain't holy, not for me. "Riverclan is veel leuker dan Shadowclan!", Klonk er van zijn jong af en hij wiebelde even met zijn oren maar bleef strak kijken naar zijn moeder om haar elke actie te kunnen waarnemen, te voorspellen en eventueel te onderscheppen. "Tallshadow heeft niet eens zijn leidersnaam. En ik wil leren zwemmen! En ik wil bij jou zijn! Ik wil dat jij mij leert zwemmen!", Hij knipperde even, zijn fijn gebouwde oren wiebelden op die woorden. Het was fijn te horen dat ze al een mening had over die ass van een leader. Niet dat deze voor hem iets beter was. Het verschil zat hem enkel in bloed, niet veel anders. Ze waren beide harteloos, denkende dat ze meer konden, meer waren. Hij zou niet uit de kanten gaan voor wat rechtvaardig was. "Outrage. Zeg eens. Hoe denk ik over halfclanners?" Klonk er van zijn pointkleurige moeder af. "Zoon."
"Zoals je over mij denkt," zei hij met een scherpe stem terug naar haar waarna hij zich wat groter maakte, zijn kop geheven om zijn trots aan te tonen. "Je veracht ze, net zoals je je eigen zoon veracht," sprak hij op een eentonige manier. "Je geeft ze geen kans, je laat ze in de koude staan, snauwt ze van alles toe, kijkt ze met minachting toe. Je laat ze alleen als ze het moeilijk hebben en je laat ze over aan hun eigen lot, proberende van ze af te komen op de meest brute manier door ze weg te duwen," zei hij rustig, elk woord met kalmte uitgesproken. "En zelfs als ze weerloos zijn, niet eens bepaald door het bloed dat door hun aderen stromen, bijt je ze af op hun oorsprong, op hun uiterlijk, op iets waar ze niks over kunnen doen," hij slikte even rustig. "Je denkt over hun als een stuk vuil," zei hij even scherp. "Zoals ik al zei,"

"Je denkt over ze zoals je over mij denkt, je wilt ze niet in je leven, maar toch bestaan ze. En wat jammer dat deze ook nu jouw bloed draagt, niet waar moeder?"

Hij haalde even diep adem en stond op. "Zeg het dan Butterstar, zeg haar maar wat voor mislukking ze is. Zeg het zoals je het bij mij steeds aan het licht brengt.
Mijn liefste moeder."
Littlefish
Member
I want to swim! BBTakD
Bunny
415
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 20:23

Haar vader en haar grootmoeder - oh, wat was dat leuk om zo te denken! - leken niet echt op haar te reageren. Butterstar keek wel recht in haar ogen maar Littlekit was niet van plan om zich te laten doen. Ze rechtte haar rug en haar turquoise oogjes keken recht terug in de ogen van de leider, onverschrokken. Ze snapte niet alles wat Otrage vertelde, ze lette niet echt op. In ieder geval klonk het niet echt positief en de kleine calico wist niet goed wat ze daarvan moest denken.. Zou ze nu in Riverclan mogen? Of zou ze binnen moeten sluipen tot haar geur net zo vissig was als die van hen en niemand haar aanwezigheid nog zou opmerken? Want dat zou ze doen hoor, als dat nodig was. Uiteindelijk zou ze in Riverclan terecht komen. Dan zou ze net zo cool zijn als de andere Riverclanners en dan zou ze leren zwemmen! Jup, dat was het doel. En Littlekit was er zeker van dat ze dat doel zou halen. Ze keek een keer naar Outrage en dan eens naar Butterstar, wachtend op wat de grote poes zou zeggen. Haar oogjes waren bijna smekend en er lag een onschuldige glimlach op haar snuitje. De leider kon toch niet weigeren, nee toch?
Smokegaze
StarClan
I want to swim! 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 20:33

Smokegaze rekte zijn lichaam uit klaar om een patrouille bijeen te roepen, aangezien hij die opdracht had gekregen. Echter was er iets anders wat zijn aandacht trok. Het was een kitten van Shadowclan die zijn moeders naam riep en vervolgens zijn moeder die reageerde. Smokegaze vernauwde zijn ogen bij de de woorden die er gewisseld werden. Een half-clan kitten. Smokegaze kwam dichterbij, maar Outrage was er eerder, waardoor de donkere kater tot een halt kwam er verder luisterde naar de gewisselde woorden. Outrage was de vader en Butterstar vroeg, terecht, hoe ze dacht over half-clanners. En toen ging Outrage zich gedeagen naar waar hij waarschijnlijk naar vernoemd was. Hij uitte zijn woede en hoe. De woorden stroomden er uit, waren hard, onterecht en respectloos. Oké, Butterstar had een fout gemaakt met Outrage, waar Smokegaze zelf dan niet veel vanaf wist, maar dit kon écht niet. Smokegaze sprong naar voren en ging naast zijn moeder staan. "Hoe durf jij zo tegen moeder te spreken!" Grauwde Smokegaze fel tegen zijn half-broer. Aanvallen zou hij niet, Smokegaze had een hekel aan vechten, ook al kon hij dat heel goed. "Dat de clans nu samen zijn betekent niet dat er geen clans meer zijn!" Vervolgde hij. "Moeder heeft alle recht om dit af te keuren, er zijn niet voor niets vier clans!" Grauwde hij. Hij keek vervolgens naar de jonge kitten. "Daarbij denk ik dat moeder heel goed weet dat het niet aan de kitten ligt, maar dat het aan jou ligt," vervolgde hij, waarna hij bij de laatste woorden eerst naar Outrage keek en vervolgens naar Butterstar keek. Ja, Smokegaze zelf was ook geen fan van half-bloedjes, maar begreep wel dat de fout bij de ouders lag en niet bij de kittens zelf.
Butterstar
StarClan
I want to swim! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 20:44

Onzichtbaar werdt de adem uit haar longen geslagen toen Outrage uithaalde met zijn woorden. Woorden die alles behalve datgene waren waar ze naar gevraagd had. Nee hij zag het fout. Compleet fout. Ze had misschien zo gedacht zo'n 30 manen geleden maar nu was het totaal anders. Ze was ouder en volwassener geworden. Droeg meer zorgen dan alleen haar eigen pijn om haar vader. En misschien dat Out recht had om woede richting haar te dragen maar ze had al zo vaak geprobeerd om deze brug van haat en woede te overstappen maar hij liet het niet los. Hij bleef zich vastklampen aan het verleden, haar verscheurend met elk woord dat hij uitsprak. Voor ze kon spreken stond er ineens een donkere vacht naast haar die het voor haar opnam en even kon ze de zucht van verlichting bijna niet inhouden voor ze haar staart op Smokegaze's rug plaatste. "Smoke." Mompelde ze meer als teken om zichzelf in te houden maar ook als licht bedankje voor ze zich naar Outrage richtte. "Je persoonlijke gevoelens naar mij spelen hier niet in mee Outrage. Jouw dochter, een halfclanner wil zich bij Riverclan voegen. Jouw houding helpt daar niet behoorlijk in mee." Ze moest toegeven dat ze verbaast was dat ze haar stem zo recht kon houden. "Haar moeder. Was Winddancer nietwaar?" Ze herinnerde zich dat de queen overleden was. Maar ook bloed was van Shrewstar.
De kitten was een lot uit de loterij om het zo maar te zeggen. Maar of dat nou zo goed was.. Outrage verder volledig negerend richtte ze zich op Littlekit. "Als je je bij Riverclan zou aansluiten betekend dat dat al je nestgenoten, vriendjes en familie in Shadowclan je vijanden worden. Misschien zal je op een dag tegen ze moeten vechten. Is dat waar je toe bereid bent om je bij Riverclan aan te sluiten?" Vroeg ze op een iets zachtere en rustigere toon. Want als er een ding was waar Smokegaze gelijk in had gehad was het wel dat ze nooit een kitten als de schuldige zou zien. Het waren altijd de ouders. Zelfs in haar geval met haar behandeling van Outrage.
Zij zelf was de schuldige geweest. Niet Out.
Outrage
StarClan
Sean
296
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 21:04

Was hij boos? Soort van. Was hij teleurgesteld? Helemaal niet. Voelde hij zich sterker? Nee, hij was zo zwak als altijd. Onzekerheid bleef als een deken om zijn geheugen hangen waardoor de woorden zonder controle over zijn lippen waren gestroomd. Als kogels waren ze op degene die hem leven had gegeven geschoten. Zijn besef van gevoelens was verdoezeld onder een laagje matte emoties die zich over de tijd had opgestapeld in afgeschilferde lagen. Het was vuil, onstabiel, en maakte zijn kleine persoon lelijk en groot, een monster. Voor anderen een ding dat leugens sprak zonder iets van waarde eraan te hechten. Hij was de slechterik. Hij moest gestraft worden, hij moest opgesloten worden. Maar ging dat over hem of... Outrage? De kleine persoon die zichzelf met elke seconde meer opbouwde. De doornen die zich als verdediging rond hem hadden gewikkeld... En uithaalden naar iedereen die hem nog meer wilden schaden. Was dit het gevolg van zijn eigen daden... Of die van de wereld?
Zijn eigen, want hij was de slechterik. Hij was slecht, hij was gemeen, hij was een dief, hij was een mislukking, hij was niemand.

Zijn gifgroene ogen werden dan ook fel gericht op de nieuwe persoon die zich bij hen gevoegd en zijn kalme uitstraling maakte plaats voor een houding die meer woede uitstraalde, zoals zijn woorden eerder hadden laten tonen. Zijn mond vertrok zich in een grauw van haat en woede, die werd ondersteund door emoties die in zijn ogen ontsprongen als vuurtjes. "Oh? Ik geloof je zo, vandaar dat ze je ook niet als zoon nam meteen nadat je geboren was," sprak hij op een ijzige toon. "Moet vast heerlijk zijn geweest te weten te komen dat je eigen je moeder je niet wilde van geboorte af aan. Maar guess what, je bent niet de enigste," zei hij even rustig waarna hij zijn groene ogen op Butterstar legde. "De fout ligt bij de ouders eh, waar heb ik dat verhaal nog gehoord?" zei hij een stuk kalmer dan eerst, zijn haren stonden overeind, hij was boos, nee, hij was woest. Maar de reactie van zijn moeder was alles behalve wat hij had verwacht en hij knikte enkel een keer op wat ze zei. "ja Winddancer," zei hij kortaf. "En dat heb ik geleerd van mijn ouders, het runt in de familie," sprak hij er nog kalm achter op haar voorgaande opmerking.
Kort daarna keek hij enkel schuin weg, zijn oren in zijn nek geplooid. Niet goed wetende hoe zijn emoties zich nu moesten gaan ordenen opdat het een warboel was van meningen die elkaar zo heftig tegen spraken.
Smokegaze
StarClan
I want to swim! 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 21:15

Vergeten dat Butterstar hem ook had afgestoten, was hij niet. Ze had hem vervolgens bij Ashlily neer gelegd, die op het zelfde moment bevallen was. Butterstar had gedaan alsof Smokegaze de kitten van Ashlily was geweest, door de overleden kitten weg te doen die exact op Smokekit had geleken, alsof hij was herrezen uit de dood. Niemand had er van geweten, niemand, zelfs Smokegaze niet. Butterstar had dat goed aangepakt, maar daardoor was het begin van zijn leven wel een ramp geweest. Ashlily had hem verafschuwd omdat hij zo erg op Smoketear had geleken. De kater die Ashlily had misbruikt en verpest voor het leven. Ja, Smokegaze had Butterstar gehaat voor haar daad, maar ook vergeven. Butterstar was er ondanks haar actie er wel voor hem geweest als een soort moeder, naast zijn oma, Mousefur. Ze had hem altijd bezocht, er voor gezorgd dat Smokekit niet alleen was, het mocht dan niet helemaal geholpen hebben, op lange termijn had het wel geholpen. Want hier was hij, Smokegaze, warrior van Riverclan.
Butterstar legde haar staart op zijn rug en sprak zijn naam uit. Een bedankje, verschuild in één woord en één beweging. Maar de woorden die Outrage vervolgens uitspraken raakte hem, zorgde er voor dat hij wilde reageren. Hij trok enkel zijn lip op. Het was het niet waard, het was het gewoon niet waard om daar op te reageren. Smokegaze had Butterstar vergeven, maar toch stak het. Vergeven mocht dan wel zo zijn, vergeten zou nooit gebeuren. Natuurlijk, het zou voor de rest van zijn leven blijven steken, maar dat had Smokegaze geaccepteerd. Het verleden kon niet veranderd worden, de toekomst wel. Zijn nek haren rezen ook lichtjes en zijn klauwen gleden zachtjes uit zijn hulzen. Toch deed Smokegaze niks, behalve een vurige blik op de kater te werpen. De woorden staken, maar hij reageerde niet, wat een ander in zijn situaties wel gedaan zou hebben. Butterstar begon te spreken. Het verbaasde hem, maar ze was wel eerlijk. Echter kon het wel een hoop problemen met zich mee nemen. Het was een Shadowclan kitten en er was vast een Queen in Shadowclan die zich om de kitten had ontfermt en zou Tallshadow, ook al was hij geen echte leider, dit wel goedkeuren? Ja, Tallshadow was een zwakke kitten, gedroeg zich als een kitten en had geen gevoel voor verantwoordelijkheid, maar hij was wel de Shadowclan leader. Kon Butterstar dit maken? Zou het dan niet gezien worden als diefstal? Ook al was Outrage de vader?
Outrage sloeg zijn oren in zijn nek en keek weg. Smokegaze stapte voorzichtig naar hem toe, alweer helemaal beheerst en gekalmeerd. "Ik begrijp je," miauwde hij zacht. "Maar het verleden kan je niet veranderen, de toekomst wel en je kan er voor kiezen om verbitterd te blijven of te vergeven en verder te gaan," miauwde hij. Wauw, zo'n wijsheid. Smokegaze verbaasde zichzelf. Maar het was omdat hij het zelf ook had moeten doen, dus het was de ervaring die sprak. Ondertussen wierp hij weer een blik op de kitten, benieuwd wat er zou komen. De kitten zou wel een aanwinst zijn voor Riverclan en zoveel kittens hadden ze op het moment niet. Wat was haar naam eigenlijk?
Littlefish
Member
I want to swim! BBTakD
Bunny
415
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 14:29

Haar turquoise oogjes waren groot toen Butterstar zich rechtstreeks tot haar richtte maar ze keek onverschrokken terug. Haar oortjes waren gespitst en de kleine calico had haar rug recht. Ze stond daar trots voor de Riverclan leider, geen angst te bespeuren in haar hele wezen. Ze was zeker dat ze dit wou - en als Littlekit ergens zeker van was, dan zou dat niet snel veranderen ook. Of in ieder geval zou ze het niet toegeven als het zou veranderen, zoveel was zeker. Bij de woorden van de grote poes dacht de jonge Shadowclan kitten even na. Hm, zo had ze er nog niet echt over nagedacht. Maar ook dat bracht geen twijfel in haar uitdrukking. Haar familie? Tsja, ze had haar siblings en misschien haar pleegvader, maar heel close was ze nooit met hen geweest.. Haar moeder zat in Starclan en haar vader stond hier naast hen, deel van de clan waar zij deel van uit wou maken. En vriendjes, welke vriendjes? De meeste kittens waren te bang om met haar om te gaan, ze braken de regels niet zo graag als zij dat deed, ze zochten de grenzen niet zo om. Ergens was deze rare vraag, die zo uit het niets kwam, een beetje om te zien hoe ver ze kon gaan - en blijkbaar kon ze behoorlijk ver gaan voor iemand haar tegenhield. Littlekit besefte niet dat ze het hele leven dat ze voor zichzelf had gezien kon veranderen door nu ja te knikken, maar ze wou het zo graag. Ze wou leren zwemmen en vissen als een echte Riverclanner; ze wou niet leren hoe ze in mossig gebied moest lopen of op kikkers kon jagen. Kikkers waren vies. De vissen die de Riverclanners meebrachten waren lekkerder, ze had er al eens eentje gestolen van de prooistapel.. En met haar siblings vechten, tsja, deed ze dat niet dagelijks? Hoe erg kon het zijn? Er lag zekerheid in de blik van de kleine kitten, een kitten met absoluut geen postuur of geen vacht van een Riverclanner. "Ja!", antwoordde ze na een korte stilte aan Butterstar, haar hoge stemmetje klaar en duidelijk.
Softbelly
Member
I want to swim! Tumblr_oo2abrk1PE1vmn72zo2_500
{ Loïs
124
Actief
"Oh! Can I show you what I'm proudest of?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Softbelly
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedo 22 jun 2017 - 18:15

Haar neusje stond recht op de grond. Ze was aan het snuffelen, de geur van haar zusje achterna. Ze vond het leuk om met Littlekit te spelen, maar ze was haar al een tijdje kwijt. Eerst had ze achter een lieveheersbeestje gezeten, maar dat vond ze toch niet zo leuk. Toen was ze op de al te bekende geur gestuit. Af en toe liet ze een niesje horen, omdat er iets van stof in haar neus kwam, of bijvoorbeeld een beetje droge modder die opstoof. Er belandde ook een beetje van dat omhoog komende modder in haar oogje, en ze knipperde hard om deze eruit te krijgen. Toen alle traantjes eenmaal weg waren en ze weer goed kon kijken, kreeg ze ook haar zusje in het oog. Die was aan het praten met katten die ze niet kende.. Of misschien toch wel! Ééntje was bekend, namelijk, haar papa. Een glimlach kwam op haar gezicht. Het was alweer een tijdje geleden dat ze hem gezien had. Wat schoorvoetend liep ze naar hem toe, want hoewel ze hem heel graag weer wilde zien, vond ze het ook heel spannend met de grote onbekende katten. Toen ze er was, verstopte ze zich snel in de vacht van haar vader. Voorzichtig keek ze vanonder haar wimpers naar de grote poes, die een beetje een oranje gezicht had, dezelfde kleur oranje als haar papa's vacht. Ze vond haar een beetje eng, maar toch ook heel erg interessant. Er was iets aan haar waardoor ze niet weg wilde kijken. De kater ernaast had het ook. Ze waren allemaal zo.. Groot. En stoer. Iets wat zij allebei niet was.
Butterstar
StarClan
I want to swim! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedo 29 jun 2017 - 11:37

Haar staart tikte in lichte irritatie. Het deed haar pijn, meer pijn dan hij ooit in zijn hoofd zou kunnen herkennen. Maar ze stond hier als een leader. En met ieder mogelijk oog op haar gericht zou ze haar strakke houding niet kunnen laten zakken. "Outrage genoeg." Was dan ook haar uiteindelijke antwoord hem compleet afkappend terwijl ze hem aanstaarde, haar diep blauwe ogen de zijne doorborend. "Als je medelijden of liefde wil is dit niet het juiste tijdstip of plaats hiervoor. We staan hier omdat Littlekit, jouw halfbloed kitten. Riverclan wil inkomen. Niet omdat jij niet genoeg aandacht in je leven hebt gekregen." Met een halve snauw dulde ze geen woorden meer terug van hem en richtte zich op de kitten en de tweede kitten die er bij schoot en zich in haar vaders vacht verstopte. Dit waren haar kleinkinderen. Dit waren familieleden van haar, hoe zou ze ze niet op kunnen nemen in haar clan ook al waren het halfclanners. Tenminste. Littlekit wou het duidelijk. Zou deze kitten die er net bij was gekomen en zich stil hielt dit ook willen.. Zuchtend richtte ze zich van haar twee zoons op de kittens en zocht door de groep katten naar de vacht van Tallshadow. "Zij of ze. Ligt er aan wat jouw kittens zelf willen." Begon ze haar onderlip kauwend. "Kunnen zich bij Riverclan voegen. Indien ze zeker zijn dat dit de keuze is die ze voor de rest van hun leven willen maken. En indien Tallshadow het er mee eens is. Ik ga geen oorlogen starten om kittens. En zeker niet nu alle clans elkaar nog nodig hebben." Het was een duidelijk antwoord terwijl ze Outrage aankeek. "Is dat goed genoeg. Zoon."
Tallshadow
Member
I want to swim! 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimedo 29 jun 2017 - 15:54

De kater had het groepje katten tijdens zijn gesprek met een clangenoot argwanend bekeken, en zeker toen uiteindelijk hij de twee shadowclan kittens, outrage en Butterstar allemaal herkende glimlachte hij beleefd naar zijn gesprekspartner en ronde het snel af zodat hij langs wat andere katten heen het groepje kon naderen. Zijn blik stond stern, Tall was om eerlijk te zijn klaar met het gedoe rond die kittens. Het verhaal wat de kater had verteld over Wind stond nog vers in zijn geheugen en had hem in verwarring gebracht, en nu dit weer. Een ding was zeker, uitspraken over Wind waren onnodig, en wat hem betrof zouden die kittens in Shadowclan blijven, wie zei dat ze naar Riverclan wilden?
Met dat in zijn hoofd liep hij, hoewel misschien niet alom gerespecteerd toch er statig uitziende - lang leve zijn vaders bouw en moeders houding -, in de richting van Butterstar, en eenmaal genaderd legde hij een vragende blik in zijn ogen. Ze zag eruit alsof ze iemand zocht.
Outrage
StarClan
Sean
296
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Outrage
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 11:53

Hij kende vergiffenis niet en hij was ook niet van plan dat op te brengen tegenover zijn leader. Hij was van plan zijn eigen gezin te beschermen, zelfs als dat over twee clans was. Hij had zichzelf van zijn familie los gemaakt, niemand respecteerde hem daar toch. "Outrage genoeg." Snel keek de roestkleurige kat even op naar zijn moeder, om haar enkel scherp aan te kijken. Hij was zo klaar met haar en haar heilige gedoe. Al deze leaders dachten dat ze heilig waren. Hij was er zo, zo klaar mee. Misschien was het beter uit de clan te gaan, misschien was het beter er gewoon vandoor te gaan. Hij geloofde toch niet in al die dingen. Hij was het zat gehaat te worden door alles dat hem aankeek, hij was het zat de naam van slechterik te krijgen terwijl hij al het recht had op zijn uitspraken, zijn acties. Zij waren verkeerd, zij waren de slechte. Maar zelfs dat zagen ze niet in. Oh, wat zouden ze spijt krijgen als ze Winddancer zouden horen in Starclan, wat zouden ze dan voelen, vooral Tall. Hij zou spijt krijgen van haar woorden. Daar was hij zeker van, want het kon gewoon. "Als je medelijden of liefde wil is dit niet het juiste tijdstip of plaats hiervoor. We staan hier omdat Littlekit, jouw halfbloed kitten. Riverclan wil inkomen. Niet omdat jij niet genoeg aandacht in je leven hebt gekregen." Hij snoof enkel een keer en keek stug terug weg, geen zin meer om woorden vuil te maken aan het hele gedoe die Butterstar aan het opbrengen was. Littlekit had al laten blijken dat ze dolgraag in Riverclan wou. Wie kon het haar kwalijk nemen? Wie wilde nou in een clan zitten zonder familie en katten die niet eens naar je om wilden kijken... Terwijl de enigste kat die echt om je gaf letterlijk enkele meters van je deur af was in een ander land. Het was lastig, zo'n lastige kwestie en toch zo simpel op te lossen. "Ik begrijp je," Klonk er plots waarop de rossige tabby opkeek en even naar zijn oudere halfbroer keek. Hij had vuile woorden gebruikt, maar hij stond er altijd alleen voor. Niemand zou voor hem opkomen, daarom moest hij sterk zijn. Als dat betekende iedereen neer te halen, iedereen tegen hem op te zetten, so be it. Maar hij zou vechten voor zichzelf, hij zou niet opgeven, nooit niet. "Maar het verleden kan je niet veranderen, de toekomst wel en je kan er voor kiezen om verbitterd te blijven of te vergeven en verder te gaan," Hij knipperde even en sloeg zijn ogen van de bruine tabby af. "IK ben niet verbitterd," mompelde hij nijdig, althans dat vond hij. Hij was altijd zo geweest, hij kon het niet aanvoelen hoe hij was, hoe anders hij was. Het zat niet in hem om dat inzicht te krijgen. DE reacties die hij kreeg waren dagelijkse kost voor hem geworden, het zat erin gebakken, moeilijk eruit te halen... Als een te zoutige soep die teveel kruiden had ontvangen, het was onzeker of dat er nog uit te halen was. "Het is gewoon niet eerlijk," mompelde hij naar Smokegaze toe. Toen er plots iets tegen hem aankwam keek hij even op en glimlachte hij langzaam toen hij Softkit zag. Hij gaf haar snorrend een lik over haar wang en duwde haar meer tegen zich aan. "Zij of ze. Ligt er aan wat jouw kittens zelf willen." Hij keek even op naar de flame-point die begon aan haar zegje over zijn kinderen. Hm? "Is dat goed genoeg. Zoon." Tallshadow, als je het over de duivel had. "Maar Tallshadow heeft geen respect voor de keuze van anderen," sprak hij enkel star. "de mening van anderen en de waarheid," mompelde hij zacht. Hij keek even naar de kleine gevlekte poes onder zich en glimlachte even warm naar haar. "Wat wil jij Soft? Wil jij bij papa komen zoals Littlekit of wil je bij je broer en zus blijven in shadowclan?" vroeg hij haar alleen zacht. Hij wist niet hoe zij erover dacht. Langzaam keek ze even naar de kleine calico poes. "Little, lieverd, Tallshadow is hier, dus je kan je wens maar eens aan hem vertellen," sprak hij warm tegen haar, zoals een vader hoorde te doen, zoals hij nooit had gehad van een van zijn ouders. Ah tja, daarom deed hij zo niet? Strak keek hij terug naar de twee leaders. Afwachtend op hun oordeel. Alhoewel hij wel wist wat die idioot zou zeggen, hij was zo simpel en oud nieuws als koude pap.
Littlefish
Member
I want to swim! BBTakD
Bunny
415
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 12:09

De ruzie die haar vader voerde met de clanleidster - haar grootmoeder - en zijn broer - haar oom - ging volledig over haar hoofd; letterlijk en figuurlijk. Met opgewonden blauwe oogjes keek ze op naar hen allemaal, wachtend tot iemand haar het ja woord zou geven. Kom op, ze vroeg toch niet zoiets moeilijks? Ze wou gewoon in Riverclan, want die clan was veel cooler en papa zat in Riverclan! De jonge calico keek om toen Tallshadow zich er ook mee mengde. Een grijns spreidde zich uit over haar snuitje en ze draaide zich volledig naar de grote kater. Aangemoedigd door de warme woorden van Outrage - woorden met een warmte die ze nooit écht eerder had mogen meemaken - keek ze met smekende oogjes op naar de leider. "Ik wil naar Riverclan!", mauwde ze vrolijk en met een zekerheid in haar kittenstemmetje. Littlekit keek om, want ze had daarnet ook even gemerkt dat haar zusje er ook bij was gekomen maar toen kwam Tallshadow al, en die was interessanter. Haar blauwe oogjes vonden Softkit verborgen in de rosse vacht van hun vader. "Kom je ook mee naar Riverclan Soft?! Het word heel leuk en we gaan samen zwemmen dan!", mauwde ze opgewonden tegen haar zwart-witte zusje. Dit hele gedoe maakte haar zo blij, ze kon niet wachten tot ze officieel Riverclan waren, ze kon niet wachten tot ze dan apprentices waren en konden leren vissen en zwemmen en alles!
Softbelly
Member
I want to swim! Tumblr_oo2abrk1PE1vmn72zo2_500
{ Loïs
124
Actief
"Oh! Can I show you what I'm proudest of?"

CAT'S PROFILE
Rank:
Softbelly
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 12:35

Ze spinde zachtjes toen haar vader haar een lik over haar wang gaf. Ze voelde zich zo veilig bij hem, en gelukkig drukte ze zich tegen hem aan. Stiekem luisterde ze mee naar de conversatie, maar ze vond het moeilijk om te volgen. Ze begon wat met haar pootje tegen de lange vacht van haar papa aan te slaan, en kauwde zachtjes op zijn poot. Ze verveelde zich wat, maar toen werd de aandacht plots op haar gevestigd, en ze bevroor half-kauwend toen haar zusje haar wat vroeg. Of ze ook mee kwam naar RiverClan... Toen het doordrong wat haar gevraagd werd knikte ze met een voorzichtig glimlachje. "Ja," miauwde ze zachtjes, maar de vreugde in haar stem was te horen. "Ik ben Softkit," miauwde ze toen, nadat ze haar kopje wat vanuit haar vaders vacht had gehaald, tegen de andere grote katten. Haar hart bonsde in haar borstkas. Ze vond het heel spannend, maar ze had gelukkig haar vader, die haar van alles zou beschermen.
Smokegaze
StarClan
I want to swim! 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 16:58

Smokegaze negeerde de nijdige woorden van Outrage toen hij zei niet verbitterd te zijn. Nee, vast en zeker niet. Bij de volgende woorden van Outrage zuchtte Smokegaze zachtjes en knikte begrijpend naar de kater. Het was ook niet eerlijk, maar vergeven was de sleutel. Vergeten hoefde niet, maar door te vergeven was het makkelijker en fijner om verder te kunnen gaan met je leven. Er kwam nog een kitten bij. Ja, Smokegaze was geen fan van halfbloed kittens, maar hij kon het ze niet kwalijk nemen. Kittens waren onschuldig, de ouders waren de daders. Littlekit wilde zich overduidelijk bij de Riverclan voegen en Softkit leek het ook wel te willen. Butterstar gaf toestemming aan de kittens om zich bij Riverclan te voegen en toen die woorden uitgesproken waren, kwam Tallshadow zelf er nog eens bij. Ja, het was hier nu een stuk makkelijker om de boel in de gaten te houden. Ze bevonden zich gewoon in de Clan Cavern waar alle vier de clans samen zaten. En natuurlijk was het opvallend wanneer twee Riverclan warriors en de Riverclan leidster zelf bij twee Shadowclan kittens zaten. Outrage moedigde de kittens aan om hun wensen aan Tallshadow te vertellen en Smokegaze besloot zich nu maar afzijdig te houden, als een soort guard. Observerend en alert.
Butterstar
StarClan
I want to swim! XbUUF0W
Michelle
6649
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitimema 17 jul 2017 - 21:46

Butter had besloten geen verdere aandacht aan Outs wanhopige gedrag te geven. Ja ze had in de fout gezeten met zijn opvoeding. Maar het was niet aan haar om zich er schuldig over te voelen of er wakker van te liggen. Die tijden waren over. En als het nodig was om zichzelf sterker te maken zou ze ieder die haar zo wou aanvallen uit haar leven sluiten. Ze kon het zich niet meer laten deren anders zou het haar vanbinnen opvreten. Inplaats daarvan richtte ze haar ogen koeltjes op Tallshadow. "Beide kittens willen zich bij Riverclan voegen. Bij hun vader." Sprak ze koel en zakelijk. "Wie zou een kittens wens tegen kunnen gaan. En daarnaast. Uit een halfclan nest vier kittens. Twee voor iedere clan." Met strakke ogen keek ze de leader aan. "Ze kunnen voor nu bij dezelfde pleegmoeder blijven of naar een Riverclan pleegmoeder trekken. En zodra we een nieuw thuis hebben kunnen de vier kits ieder hun training beginnen. In hun eigen gekozen leven." Ze kon het bijna niet geloven dat ze op dit moment zelf de halfclan kittens van haar zoon aan het toeëigenen was. Maar ze moest wel. Niet alleen wouden deze twee kittens naar Riverclan. Maar het was haar familie. Die kon ze onmogelijk in Shadowclan laten als het niet hun wens was.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I want to swim!   I want to swim! Icon_minitime

I want to swim!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: Clan Cavern-
Ga naar: