Algemene Onzin Topic - Pagina 34

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Fortuna
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tumblr10
717
Afwezig
"Error_"

CAT'S PROFILE
Rank: Outpost Guard
Fortuna
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 11:29

Wow volgens mij is Shallow echt geobsedeerd van Fortuna x'd
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 11:29

Ik heb de raarste droom gehad omg ik ga het delen met jullie het zo is raaar

Dus het begon toen ik rutig naar huis fetste, ik mocht de rotonde ni in omdat het volzat met dozen enz en een politie man maakte het open er kwamen allemaal hele kleine jaguars uit, net zo groot als katten. Iedereen in paniek enz. En ik was aan het huilen in mn slapa omdat ik echt zo bang was en shit

Het was echt ene vetlange en rare droom en heel Amsterdam was gevuld met die beesten en ik was bang dat er iets met ons of onze katten zouden gaan gebeuren.

Vervolgens ging ik van mijn huis naar een hotel. Waar opeens een random, knappe jongen met een bril met ons in de auto stapt. Nobody gives a shit behalve ik, want ik ben bang da het zo'n shapeshifter of moordenaar is.

Uiteindelijk bij het hotel doet hij alle lichten opeens uit, ik zie het en ren achter hem aan. Blijkt het dat hij eerste de jaguars wou gaan temmen, en dat ze alleen agressief werden met licht aan.

UHM
TOEN WERD IK WAKKER

WTF
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 11:34

Wolfdance schreef:
Oceanbreeze schreef:
Wolfdance schreef:
https://vimeo.com/219478955

Dit is zelfs nog een filmpje van vorige maand met een ruin die maanden niets had gedaan. Hoger ging niet, aangezien die nu altijd al wisselde van galop vlak voor de sprong. Zijn flank was niet gespierd genoeg, hoger zou niet goed gekomen zijn :')
Ja en je hoorde hem ook wel aardig ademen haha. Bij mij gisteren hoorde ik het paard waarop ik zat al hijgen in de stap. Vroeg me af of dat wel goed was. Maar zodra ik hem echt goed los had gereden in draf begon hij beter te ademen en lopen. Denk dat hij nog wat stroef was in zijn lichaam. Ik spring niet zo vaak. We hebben wel een spring weide maar daar wordt enkel af en toe in de zomer gebruik van gemaakt. En af en toe een sprong om de vaardigheid te verbeteren. Ook in het bos rijden we wel eens over omgevallen boomstammetjes heen. En door een zwemvijver. Sommige lijken al precies te weten dat de vijver lekker koel is dus als het warm weer is en we er op af rijden zijn er een paar die er nog net niet met hun hoofd in duiken. :") (als ze nu eens konden liggen met al het tuig en de ruiter/amazone) in het water...

Ik mag nooit buiten rijden, merendeels omdat dit paarden zijn met veel bloed (lees: zeer hevige paarden) en ze zouden verschieten van alles en nog wat. :')
Zo was er vorige week een dressuur die niet eens door de wasplaats durfde omdat daar een plas lag lool
De paarden die wij hebben zijn rustig en anders rustig te krijgen. Daarbij rijden ze twee á drie uur per dag en zetten ze er het eerste uur een ruiter op die ze lekker flink aan het werk zet waardoor ze wat rustiger zijn met beginnende ruiters. Er zijn er zelfs enkele die vier uur rijden.
Gisteren reed ik op een grote bruine bonte die Jazz heet. Hij heeft aparte slome maar ruime gangen. Hij mocht me wel tijdens het poetsen want hij reageerde al op miniscule vragen. Had hem dan ook gewoon los in de stal staan zo dat hij kon blijven eten. (de poetsplaats is te klein voor alle paarden en sommigen vinden het spannend om daar te staan dus poetsen we ze gewoon in de ruime stal.) Ik had hem dus naar achteren gezet en liep na het borstelen voor hem langs en voelde ineens een zacht neusje tegen mijn schouder dus keek hem even aan en bleef staan. Daarna duwde hij zijn neus ontspannen blazend in mijn nek en bleef hij zo staan. Ik ben me toen om gedraaid en heb hem even over zijn neus geaaid waarop zijn ogen dichtvielen en hij tegen mijn hand aan blies. Je moet voorstellen dat ik maar 1,60 ben... En zijn schoft wel wat hoger ligt dus als hij wil kan hij makkelijk buiten bereik van mij blijven. Ook kan ik wat lastig zijn zadel op leggen omdat ik dus dan boven zijn rug moet zijn en daar ben ik ietwat klein voor. Het lukt wel, ben alleen wat langer bezig. Maar daar houdt ik natuurlijk rekening mee. Ook vraag ik bij de echt grote dieren hulp van iemand die langer is om het veilig en prettig te houden. :") Na het zadelen gebeurde dat neus in mijn nek blazen weer snap alleen niet waarom. Hij stond op rust en bewoog zo ontspannen dat ik wist dat het niet gevaarlijk was. Enkel had ik daarna wel een erg... Mooi kapsel... (;
Ben gisteren dus lekker besnuffeld door de vriendelijke reus. xD
Mapleshade
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Giphy
San
120
Actief
Why aren't you dead yet?

CAT'S PROFILE
Rank:
Mapleshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 12:08

Deze meis toch omg
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:07

I love the name <3
Gebaseerd op Mapleshade uit de boeken?

Also, ik ga vandaag alles weer bij posten, had gisteren en eergisteren dikke migraine aanval :c
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:13

Hi iedereen! ^^
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:16

Tallshadow schreef:
Shallow schreef:
@E; I'm still surviving

Ik moest 4 topics bijposten en jij hebt 20 ofz bijgepost terwijl ik nu bezig ben met mijn derde uhmm hacker much

Hahaha xD respect dat je t zolang volhoud tho, Ik was echt op

Goodmorning guys! How's Life??

Also @Christy, probeer dubbelposten te vermijden ;D

Yesyes baas maar als ik over een post heen gekeken heb en ik geen mensen wil negeren dan doe ik liever dat dan edit te zetten want meestal kijken ze er dan over heen lol
Badland
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 O8vqdOU
your special someone
106
Actief
My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?

CAT'S PROFILE
Rank:
Badland
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:24

Smokegaze schreef:
I love the name <3

Also, ik ga vandaag alles weer bij posten, had gisteren en eergisteren dikke migraine aanval :c
Yes uwu

Oi, gaat het al wat beter?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:29

Hello there
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:30

Badland schreef:
Smokegaze schreef:
I love the name <3

Yes uwu

Oi, gaat het al wat beter?
Jaa het gaat alweer c:
Ik merk het nog wel wat aan mijn sloomheid enzo, maar de aanval is gone~
Thanks for asking <3
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:30

Maple is zo mooi omg
En ik zie Annie <3
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:31

Joo Waz <3
Badland
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 O8vqdOU
your special someone
106
Actief
My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?

CAT'S PROFILE
Rank:
Badland
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:38

Rousepaw schreef:
Maple is zo mooi omg
En ik zie Annie <3
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 3439736193

@Nath; alright, rustig aan doen vandaag he
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:43

Tweede dag van de vakantie en ik ben ziek lol
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:44

Bitterpaw schreef:

:U
Gelukkig heb je nog wel iets van 6+ weken, of niet?
Bitterpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:44

Waspsting schreef:
Bitterpaw schreef:

:U
Gelukkig heb je nog wel iets van 6+ weken, of niet?

Tot 1 september, dus dat scheelt weer c':
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:45

Spoiler:

Hahah ik had altijd zo'n coole band met Vosje. xD
Echter was dat zo'n bitch vermomd als een lief beesje. :')

En dan heb je wel geluk haha, ik ben de enige die die paarden rijd. Steve rijd vooral de zijne en en af en toe als er echt een buitengewone tussenzit die ik zegmaar nog niet aan zou kunnen rijd hij die ook af en toe. Dus eigg wel logisch dat ze dan hevig zijn, maar het ligt ook aan hun bloedlijn hoor. Andiamo's zijn zo de %*¨*£dlsf paarden ooit xD Moest in de winter ene Aster rijden, drie jaar, nakomeling van Andiamo. Iedere keer als ik die in galop zette bokte die like echt hárd. Zo hard dat ik echt een mental breakdown had gekregen een keer toen steve er bij was. En hij werd kwaad maarja zo eerder drillkwaad. Hij zei dat ik kon kiezen tussen rond te sjokkelen of bij te leren. En als ik ze niet terug in galop zette dan mocht ik ze terug in de stal zetten maar dan liet 'ie me voortaan alleen rond sjokkelen ipv serieus te laten rijden. Dusja, wss was dat gewoon een karaktertest maar ik terug in galop gezet - een bok overleefd - en hij was content. Was ook met die dressuurknol vorige week. Ging super slecht en hij kei kwaad van ja rijd nog meer tien minuten alleen mss leert gij dan nog eens iets bij. Hij was echt pissed:') Dus hij ging naar binnen en ik echt serieus bezig, galopwissels, binnen en buiten stelling, en ineens hoor ik een raam open gaan en ik kijk naar boven. Staat ie daar en roept die van ja dat was wel al stukken beter he. En dan zo van niet zo twijfelen aan jezelf, yes you can! XDD

Soms ben ik echt zoooo blij dat ik bij Steve en shirley terecht ben gekomen. Ze zijn streng, maar zo verleg je wel je grenzen.
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:49

Bitterpaw schreef:
Ik heb weleens gehoord dat dat komt doordat alle stress nu is weggevallen. Get well soon! c:

Ik ben vanochtend voor de eerste keer vrijwilligerswerk gaan doen in het Vogel- en Zoogdierenopvangcentrum hier in de buurt. 90% was het schoonmaken van hokken en de rest was egeltjes voeren en lammetjes de fles geven, en ik vind het helemaal geweldig, dus ze gaan mij daar zeker terug zien Very Happy
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 13:57

Thornface schreef:
Bitterpaw schreef:
Ik heb weleens gehoord dat dat komt doordat alle stress nu is weggevallen. Get well soon! c:

Ik ben vanochtend voor de eerste keer vrijwilligerswerk gaan doen in het Vogel- en Zoogdierenopvangcentrum hier in de buurt. 90% was het schoonmaken van hokken en de rest was egeltjes voeren en lammetjes de fles geven, en ik vind het helemaal geweldig, dus ze gaan mij daar zeker terug zien Very Happy

Oooh, hoe leuk! <"3
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 14:06

Shallow needs more senpai's
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: