Algemene Onzin Topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 23:35

mensen kunnen echt zo funny zijn als ze zichzelf veraden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 0:05

@Hierboven; tell me more
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 1:29

Eindelijk eens grotendeels bijgepost, toch erg als de enig beschikbare tijd daarvoor half twee is.. (A)"

Either way, aan eenieder die het leest goodnight & good morning, vakantie komt eraan en ik kan niet wachten weer honderduit het aot vol te spammen met jullie no kidding, dat mis ik echt
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 1:30

@E; I'm still surviving

Ik moest 4 topics bijposten en jij hebt 20 ofz bijgepost terwijl ik nu bezig ben met mijn derde uhmm hacker much
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 7:57

Wolfdance schreef:
https://vimeo.com/219478955

Dit is zelfs nog een filmpje van vorige maand met een ruin die maanden niets had gedaan. Hoger ging niet, aangezien die nu altijd al wisselde van galop vlak voor de sprong. Zijn flank was niet gespierd genoeg, hoger zou niet goed gekomen zijn :')
Ja en je hoorde hem ook wel aardig ademen haha. Bij mij gisteren hoorde ik het paard waarop ik zat al hijgen in de stap. Vroeg me af of dat wel goed was. Maar zodra ik hem echt goed los had gereden in draf begon hij beter te ademen en lopen. Denk dat hij nog wat stroef was in zijn lichaam. Ik spring niet zo vaak. We hebben wel een spring weide maar daar wordt enkel af en toe in de zomer gebruik van gemaakt. En af en toe een sprong om de vaardigheid te verbeteren. Ook in het bos rijden we wel eens over omgevallen boomstammetjes heen. En door een zwemvijver. Sommige lijken al precies te weten dat de vijver lekker koel is dus als het warm weer is en we er op af rijden zijn er een paar die er nog net niet met hun hoofd in duiken. :") (als ze nu eens konden liggen met al het tuig en de ruiter/amazone) in het water...
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 8:37

Mornin'

En toen had ik Shallow astma gegeven :'D
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 8:53

Morning!
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 9:09

Hellooo

Het is bijna zondag dus bijna de uitslag van Raptor x North Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 3439736193
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 9:20

morning

morgen op vakantie, heb er zin in :3 Hopelijk is Fisheye's "faceclaim" nog bij de boerderij waar wij verblijven (want daar was ze in het verleden wel, maar vorig jaar was ze er niet, volgens de eigenaren was ze weggelopen of zo, dus ik hoop dat ze nog leeft en weer bij de boerderij is) zodat ik hopelijk weer mooie foto's kan maken en Fishy hier een gloednieuw setje kan geven :'3
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 9:22

Omg @Marieke, stuur ze allemaal op he, ik wil haar ook zien <3
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 9:45

Ik verander te vaak van setje oeps
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 9:48

Oceanbreeze schreef:
Wolfdance schreef:
https://vimeo.com/219478955

Dit is zelfs nog een filmpje van vorige maand met een ruin die maanden niets had gedaan. Hoger ging niet, aangezien die nu altijd al wisselde van galop vlak voor de sprong. Zijn flank was niet gespierd genoeg, hoger zou niet goed gekomen zijn :')
Ja en je hoorde hem ook wel aardig ademen haha. Bij mij gisteren hoorde ik het paard waarop ik zat al hijgen in de stap. Vroeg me af of dat wel goed was. Maar zodra ik hem echt goed los had gereden in draf begon hij beter te ademen en lopen. Denk dat hij nog wat stroef was in zijn lichaam. Ik spring niet zo vaak. We hebben wel een spring weide maar daar wordt enkel af en toe in de zomer gebruik van gemaakt. En af en toe een sprong om de vaardigheid te verbeteren. Ook in het bos rijden we wel eens over omgevallen boomstammetjes heen. En door een zwemvijver. Sommige lijken al precies te weten dat de vijver lekker koel is dus als het warm weer is en we er op af rijden zijn er een paar die er nog net niet met hun hoofd in duiken. :") (als ze nu eens konden liggen met al het tuig en de ruiter/amazone) in het water...

Ik mag nooit buiten rijden, merendeels omdat dit paarden zijn met veel bloed (lees: zeer hevige paarden) en ze zouden verschieten van alles en nog wat. :')
Zo was er vorige week een dressuur die niet eens door de wasplaats durfde omdat daar een plas lag lool
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:09

Shallow schreef:
@E; I'm still surviving

Ik moest 4 topics bijposten en jij hebt 20 ofz bijgepost terwijl ik nu bezig ben met mijn derde uhmm hacker much

Hahaha xD respect dat je t zolang volhoud tho, Ik was echt op

Goodmorning guys! How's Life??

Also @Christy, probeer dubbelposten te vermijden ;D
Amberhunt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:12

Goedemorgen c:
@Emma goewd heur, met u?
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:14

Schitterend (: nog wat interessants op de planning??

Hier ook alles goed, zometeen maar eens even hondje borstelen
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:15

Niet echt, behalve even overal reageren (:

Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:18

Fair enough, klinkt als een leuke planning (:

Dan reageer ik vast vanmiddag of morgen weer ^^
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:19

True

Yay c:
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:27

goodmorning c:
Applecore
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 2j269nn
Lyan
113
Actief
I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Applecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 10:32

Goodmorning y'all (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 33 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: