|
|
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 23:35 | |
| mensen kunnen echt zo funny zijn als ze zichzelf veraden XD |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 0:05 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 1:29 | |
| Eindelijk eens grotendeels bijgepost, toch erg als de enig beschikbare tijd daarvoor half twee is.. (A)"
Either way, aan eenieder die het leest goodnight & good morning, vakantie komt eraan en ik kan niet wachten weer honderduit het aot vol te spammen met jullie no kidding, dat mis ik echt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 1:30 | |
| @E; I'm still surviving
Ik moest 4 topics bijposten en jij hebt 20 ofz bijgepost terwijl ik nu bezig ben met mijn derde uhmm hacker much |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 7:57 | |
| - Wolfdance schreef:
- https://vimeo.com/219478955
Dit is zelfs nog een filmpje van vorige maand met een ruin die maanden niets had gedaan. Hoger ging niet, aangezien die nu altijd al wisselde van galop vlak voor de sprong. Zijn flank was niet gespierd genoeg, hoger zou niet goed gekomen zijn :') Ja en je hoorde hem ook wel aardig ademen haha. Bij mij gisteren hoorde ik het paard waarop ik zat al hijgen in de stap. Vroeg me af of dat wel goed was. Maar zodra ik hem echt goed los had gereden in draf begon hij beter te ademen en lopen. Denk dat hij nog wat stroef was in zijn lichaam. Ik spring niet zo vaak. We hebben wel een spring weide maar daar wordt enkel af en toe in de zomer gebruik van gemaakt. En af en toe een sprong om de vaardigheid te verbeteren. Ook in het bos rijden we wel eens over omgevallen boomstammetjes heen. En door een zwemvijver. Sommige lijken al precies te weten dat de vijver lekker koel is dus als het warm weer is en we er op af rijden zijn er een paar die er nog net niet met hun hoofd in duiken. :") (als ze nu eens konden liggen met al het tuig en de ruiter/amazone) in het water... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 8:37 | |
| Mornin'
En toen had ik Shallow astma gegeven :'D |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 8:53 | |
| |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 9:09 | |
| Hellooo Het is bijna zondag dus bijna de uitslag van Raptor x North |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 9:20 | |
| morning
morgen op vakantie, heb er zin in :3 Hopelijk is Fisheye's "faceclaim" nog bij de boerderij waar wij verblijven (want daar was ze in het verleden wel, maar vorig jaar was ze er niet, volgens de eigenaren was ze weggelopen of zo, dus ik hoop dat ze nog leeft en weer bij de boerderij is) zodat ik hopelijk weer mooie foto's kan maken en Fishy hier een gloednieuw setje kan geven :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 9:22 | |
| Omg @Marieke, stuur ze allemaal op he, ik wil haar ook zien <3 |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 9:45 | |
| Ik verander te vaak van setje oeps |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 9:48 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Wolfdance schreef:
- https://vimeo.com/219478955
Dit is zelfs nog een filmpje van vorige maand met een ruin die maanden niets had gedaan. Hoger ging niet, aangezien die nu altijd al wisselde van galop vlak voor de sprong. Zijn flank was niet gespierd genoeg, hoger zou niet goed gekomen zijn :') Ja en je hoorde hem ook wel aardig ademen haha. Bij mij gisteren hoorde ik het paard waarop ik zat al hijgen in de stap. Vroeg me af of dat wel goed was. Maar zodra ik hem echt goed los had gereden in draf begon hij beter te ademen en lopen. Denk dat hij nog wat stroef was in zijn lichaam. Ik spring niet zo vaak. We hebben wel een spring weide maar daar wordt enkel af en toe in de zomer gebruik van gemaakt. En af en toe een sprong om de vaardigheid te verbeteren. Ook in het bos rijden we wel eens over omgevallen boomstammetjes heen. En door een zwemvijver. Sommige lijken al precies te weten dat de vijver lekker koel is dus als het warm weer is en we er op af rijden zijn er een paar die er nog net niet met hun hoofd in duiken. :") (als ze nu eens konden liggen met al het tuig en de ruiter/amazone) in het water... Ik mag nooit buiten rijden, merendeels omdat dit paarden zijn met veel bloed (lees: zeer hevige paarden) en ze zouden verschieten van alles en nog wat. :') Zo was er vorige week een dressuur die niet eens door de wasplaats durfde omdat daar een plas lag lool |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:09 | |
| - Shallow schreef:
- @E; I'm still surviving
Ik moest 4 topics bijposten en jij hebt 20 ofz bijgepost terwijl ik nu bezig ben met mijn derde uhmm hacker much Hahaha xD respect dat je t zolang volhoud tho, Ik was echt op Goodmorning guys! How's Life?? Also @Christy, probeer dubbelposten te vermijden ;D |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:12 | |
| Goedemorgen c: @Emma goewd heur, met u? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:14 | |
| Schitterend (: nog wat interessants op de planning??
Hier ook alles goed, zometeen maar eens even hondje borstelen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:15 | |
| Niet echt, behalve even overal reageren (:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:18 | |
| Fair enough, klinkt als een leuke planning (:
Dan reageer ik vast vanmiddag of morgen weer ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:19 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:27 | |
| |
|
| |
Lyan 113 Actief I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 24 jun 2017 - 10:32 | |
| |
|
| |