Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 18:37

Loïs! Kan je geloven dat je me heel erg blij maakt dat je Soft zo actief hebt! Like omfg thank you <3 ;w; thats amazing! <3
wilde dat even zeggen

ik denk dat ik tot zondag (volgende week) echt niet ga kunnen posten aangezien ik echt begin te draaien als ik zie hoeveel ik nog moet doen van posten en ik er nie zo goed van word als ik de stress van mn examens erbij reken... Dus sorry voor degene die erop wachten! ;w;
ben ook een beetje sick dus haha allemaal goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfdance
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 N621bTo
Christy
376
Actief
“Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 18:48

SAY HI TO RUDYYY
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 J7gaeq6
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 BpdSyrX

Mijn jumpingpeerd deze zomer Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 3439736193
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 18:59

Awhh.. Leuk dier!!!
ik op een paard, eerste foto van mij:
Dat is Bandit dacht ik.. Al een poosje geleden en te veel bruine paarden op stal haha... hij kan springen en ik dus absoluut niet. Heb te weinig springlessen gehad en ben net een zoutzak hahaha. Maar zoals je ziet een schat van een beest. <33
Littlefish
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 BBTakD
Bunny
415
Actief
"Small steps every day"

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
Littlefish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:01

@Bo; beterschap iig <3 en geen stress voor het posten, dat snappen we allemaal wel als je eventjes niet kan of zelfs als je even niet wil ;3

Ik ga btw mensjes, tot morgen ^^
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:08

Jinglepaw schreef:
Deerkit. schreef:
goeiemorgen!! c:
vandaag lekker naar ouwehands tihihihi

gvd nyn ik woonde in rhenen voordat ik emigreerde so i wouldve met ya there xD anyways veel plezier he <3 lekker panda's spotten haha
holy shit waarom ben jij in vredesnaam verhuist :c rhenen is zo dichtbij omfg xD
en jaaa de panda's!!
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:26

@Nynke; Wow Rhenen is 1 trein bij me vandaan #wow
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:27

Burnetkit schreef:
Loïs! Kan je geloven dat je me heel erg blij maakt dat je Soft zo actief hebt! Like omfg thank you <3 ;w; thats amazing! <3
wilde dat even zeggen

ik denk dat ik tot zondag (volgende week) echt niet ga kunnen posten aangezien ik echt begin te draaien als ik zie hoeveel ik nog moet doen van posten en ik er nie zo goed van word als ik de stress van mn examens erbij reken... Dus sorry voor degene die erop wachten! ;w;
ben ook een beetje sick dus haha allemaal goed

Aah yes ik ben er ook blij mee!! Ze post echt heel fijn <3
Wolfdance
Member
Christy
376
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:29

Oehh goedzo!

Ik weet nog dat 20cm een hele mijlpaal voor mij was haha

ben blij dat steve het nadien rustig heeft opgebouwd, na mijn bijna blunder in de zomer had ik echt -1000 vertrouwen in het springen.
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:37

springen is idd met vallen en opstaan maar eenmaal in het vak is het moeilijk terug af te kicken hahah.
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 19:46

Yuck, pas internet om 9 uur minimaal. Het duurde me letterlijk twee uur voordat deze pagina laadde dankzij de hotspot van mijn telefoon
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 21:25

mijn internet lag er de afgelopen paar dagen uit maar nu doet ie 't weer en daar ben ik erg blij mee :3
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 21:33

Wolfdance schreef:
Oehh goedzo!

ben blij dat steve het nadien rustig heeft opgebouwd, na mijn bijna blunder in de zomer had ik echt -1000 vertrouwen in het springen.
Thanks... Ik ben echt geen springruiter en leer elke les in dressuur en springen meer. Wordt gek genoeg wel op elk paard gezet en door de leraar uitgedaagd elk "probleem" op te lossen terwijl ik echt niet de beste ruiter ben. Dus dat is dan eerst mijn fouten oplossen en dan de houding van het paard verbeteren en I really love doing that!!!! Blijkbaar is mijn mentaliteit er in bekend en wordt ik dus elke les verrast haha.

Ja snap wat je bedoeld de eerste paar keer zeker naar blunders is springen echt spannend. Maar daarna als je een beetje de draai vindt is het weer leuk. Ben alleen nog als de dood voor dubbel sprongen....
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 21:33

Een calico tekenen is zo moeilijk, maar ook zo mooi. Rebecca, wat heb je mij aangedaan :'D
Wolfdance
Member
Christy
376
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 22:07

Oceanbreeze schreef:
Wolfdance schreef:
Oehh goedzo!

Thanks... Ik ben echt geen springruiter en leer elke les in dressuur en springen meer. Wordt gek genoeg wel op elk paard gezet en door de leraar uitgedaagd elk "probleem" op te lossen terwijl ik echt niet de beste ruiter ben. Dus dat is dan eerst mijn fouten oplossen en dan de houding van het paard verbeteren en I really love doing that!!!! Blijkbaar is mijn mentaliteit er in bekend en wordt ik dus elke les verrast haha.

Ja snap wat je bedoeld de eerste paar keer zeker naar blunders is springen echt spannend. Maar daarna als je een beetje de draai vindt is het weer leuk. Ben alleen nog als de dood voor dubbel sprongen....

Haha dat ken ik! Raad eens wie hier alle paarden moet doorrijden nadat ze zadelmak zijn geworden? :').....
Deze zomer leuk een driejarige hengst rustig aan beginnen rijden, om de week fzo kwartiertje. Maarehh, dat ding heeft geen remmen en is echt enorm dus ik kijk er echt tegenop xD

Bij mij kwam het echt gewoon omdat mijn paard te hoog sprong voor wat de sprong waard was en ik vloog bijna voorover. Was nog met vosje, en was bijna gevallen. Nadien heel lang angst gehad, maar sinds twee maandjes fzo echt terug begonnen. Steve had door dat ik altijd over grondbalken sprong dus had ook de boodschap gekregen dat ik terug motivatie had. xD En ja dubbels zijn idd creepy, maar eens je het doorhebt is t echt leuk!

Hoogste afgelopen weken was 120, maar hoop deze zomer 140 gesprongen te hebben lol zonder te vallen xD
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 22:10

Lol I'm ded

Morgenavond kan ik ook niet posten, dus posten komen hopelijk vanaf zondag en anders vanaf maandag. Sorry, maar het is niet anders (:
Frost •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 22:11

Shark schreef:
Lol I'm ded

Morgenavond kan ik ook niet posten, dus posten komen hopelijk vanaf zondag en anders vanaf maandag. Sorry, maar het is niet anders (:

But butter x butter xDD

Kidding
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 22:17

Yaaah... Dat kan nog wel even duren tho xD
Wolfdance
Member
Christy
376
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 22:17

https://vimeo.com/219478955

Dit is zelfs nog een filmpje van vorige maand met een ruin die maanden niets had gedaan. Hoger ging niet, aangezien die nu altijd al wisselde van galop vlak voor de sprong. Zijn flank was niet gespierd genoeg, hoger zou niet goed gekomen zijn :')
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3255
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Soldier
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 22:30

@Bo; omg ahhahaha we konden gewoon meeten hahaha xD

heelloooo c:
Beamspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 23:25

Eerst voorsteltopic maken voor deze en dan posten uwu
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: