|
|
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 13:54 | |
| - Redpetal schreef:
- Tiger • schreef:
- Everstar schreef:
- Ik voel me gemeen, maar ongelukkige Ever post zo fijn :')
Waarom denk je dat ik Lionroar zo ongelukkig heb gemaakt een jaar geleden xD It's fun. jup, maar met mate (a) want op den duur is alle drama ook niet leuk meer, weet ik uit ervaring (toch niet bij één kat iig, bij verschillende katten op tzelfde moment vind ik het minder erg xD) Oh nee gooi bij mij maar zoveel drama op mijn katten als je kan Ik hou van drama in de rpg. |
|
| |
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 13:56 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 13:57 | |
| - Tiger • schreef:
- Redpetal schreef:
- Tiger • schreef:
- Everstar schreef:
- Ik voel me gemeen, maar ongelukkige Ever post zo fijn :')
Waarom denk je dat ik Lionroar zo ongelukkig heb gemaakt een jaar geleden xD It's fun. jup, maar met mate (a) want op den duur is alle drama ook niet leuk meer, weet ik uit ervaring (toch niet bij één kat iig, bij verschillende katten op tzelfde moment vind ik het minder erg xD) Oh nee gooi bij mij maar zoveel drama op mijn katten als je kan Ik hou van drama in de rpg. Meer drama meer beter, haha. Al vind ik de prettige balans tussen geluk en ongeluk bij Crowcall op dit moment ook wel fijn :3 |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:02 | |
| Ik kan zelf niet wachten tot deze kitten 4/5 manen is, dan kan ik drama in zijn leven gooien~ maar eerst moet ik meer topics met hem regelen hehe. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:03 | |
| Topic tussen Ocean en Ever is denk ik nu over. Ben echt benieuwd hoe Lionroar en de clan reageerd op de waarheid xD |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:03 | |
| drama = bae
Nu eventjes wat drama verzinnen voor Shattered :")) |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:05 | |
| Ik weet het zelf nog niet eens hoe Lion gaat reageren lol ;3;
'Kijk naar je deputy die moeder is van 23 kittens.' - Ace LOLLLLl is Ocean echt (pleeg)moeder van 23 kittens. Poor Ocean. Respect.
Laatst aangepast door Tiger • op vr 23 jun 2017 - 14:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:05 | |
| Drama is amazing <3 Al heeft Ace op dit moment wel genoeg xD Al heb ik het gevoel dat zijn dark forest invloeden hem voor een deel een betere medicine cat en shadowclanner maken xDDD Wat eig wel erg is. |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:07 | |
| Drama is het beste wat er bestaat <3 Al mijn accounts draaien op drama-olie oeps |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:19 | |
| Ik hou van drama maar ik hou niet van 5 miljoen keer drama op dezelfde kat op like 5 seconden okay? xD dus gooi maar drama, maar laat Redpetal please met rust ;-; |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:28 | |
| IK LACH ZO ARD OCEAN HEEFT ECHT 23 KITTENS HAHAHA omfg jamie |
|
| |
Mark 563 Actief ''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."
| CAT'S PROFILEAge: » 60 moonsGender: She-cat ♀Rank: Queen - Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:36 | |
| |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:39 | |
| - Burnetkit schreef:
- IK LACH ZO ARD OCEAN HEEFT ECHT 23 KITTENS HAHAHA
omfg jamie Volgens mij zit het in de familie hahaha xD stel je voor dat elk van die kits ook 23 kits krijgt woww |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:41 | |
| I KNOW IK HEB GETELD.
Ik hou ervan hoe Everstar nu ook ineens een sassy medicine cat op haar kop heeft XD Poor thing |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 14:56 | |
| - Tiger • schreef:
- Ik weet het zelf nog niet eens hoe Lion gaat reageren lol ;3;
'Kijk naar je deputy die moeder is van 23 kittens.' - Ace LOLLLLl is Ocean echt (pleeg)moeder van 23 kittens. Poor Ocean. Respect. Wacht even, nu moet ik echt gaan tellen. 23 kittens, holy.... dat zijn er echt veel. Woepsidoepsiedoe... xD Nah, Ocean is in love with each and every one of them... <333 Dus medelijden nee, niet nodig xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 15:36 | |
| burnet is zo in trauma van al die babys dat ze nooit mama wil worden gegarandeerd dus die gaat da al nie doen lol |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 15:39 | |
| Welp, blijkbaar krijg ik vandaag een suprise party, ik kwam alleen vroeger terug dan mn moeder had verwacht |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 15:45 | |
| Silverpaw moet eerst een mini verhaallijn (van haarzelf) afronden voor ze ook maar kittens durft te nemen :') Maar ik moet alsnog meer topics met Silver. Stiekem wil ik 500 posts hebben voor ze Warrior is maar dat gaat me niet lukken denk ik zomaar, ghehe. |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 17:31 | |
| Ik ga Lola's IC posts geen eens tellen, ik ben een lui persoon |
|
| |
{ Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 23 jun 2017 - 17:55 | |
| Iemand van SC nog een topic met Soft? c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |