Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Jayflame
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:12

Jinx schreef:
Ik ben zo lekker dat door mij niemand meer vegetariër wilt worden B)

KIP IK LUST JE RAUW HMMMMM

Terug naar boven Ga naar beneden
Talon •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 1hv27Fs
Nath
204
Actief
"No one hurts my family and lives. No one."

CAT'S PROFILE
Rank:
Talon •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:15

Jayflame schreef:
Jinx schreef:
Ik ben zo lekker dat door mij niemand meer vegetariër wilt worden B)

KIP IK LUST JE RAUW HMMMMM

Eetsmakelijk:
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:20

Neeeeee. IK HEB SPIJT VAN WAT IK GEZEGD HEB MAKE IT STAWPH ;_; xD
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:27

Talon • schreef:
Burnetkit schreef:
Ik bespeel river ja, staat normaal gwn op profile ^^
Klopt ik kan goed lezen, maar ik kan niet bijhouden wie allemaal welke accounts hebben en aangezien er bij Burnetkit Sean als naam staat, kan ik moeilijk weten dat jij dat bent :')
En last-time dat ik River checkte had ik dat niet gezien. Maar goed, Talon is mentor, trainingstopicje doen?
Bo2 heeft altijd op River's profile gestaan, had alleen nog niet burnet als hoofdacc ingevuld en sean is btw een gwn een bijnaam van me
Maar is goed ja idk wanneer ik ga posten tho ben motivation echt zo hard kwijt voor wc lol
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:27

Ik heb me vandaag heel vaak ingesmeerd.
Het heeft niet geholpen.
Vanaf vandaag ben ik fulltime 'Kreeft' geworden.
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:29

Morgen weer posten c:
Smokegaze
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:31

Snowdrop schreef:
Talon • schreef:
Burnetkit schreef:
Ik bespeel river ja, staat normaal gwn op profile ^^
Klopt ik kan goed lezen, maar ik kan niet bijhouden wie allemaal welke accounts hebben en aangezien er bij Burnetkit Sean als naam staat, kan ik moeilijk weten dat jij dat bent :')
En last-time dat ik River checkte had ik dat niet gezien. Maar goed, Talon is mentor, trainingstopicje doen?
Bo2 heeft altijd op River's profile gestaan, had alleen nog niet burnet als hoofdacc ingevuld en sean is btw een gwn een bijnaam van me
Maar is goed ja idk wanneer ik ga posten tho ben motivation echt zo hard kwijt voor wc lol
Okay. Mocht je besluiten niet met haar verder te gaan, wil je dat dan aangeven? Dan kan ik Talon weer opgeven voor de ceremonie (:
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 20:36

sws ga ik wel met der verder lol maar ik zit in het midden van mn tentamens en als ik op wc rondloop word ik 9/10 keer afgebroken XD dus das ook nie zeer motiverend als ik heel eerlijk mag zijn
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:03

Snowdrop schreef:
sws ga ik wel met der verder lol maar ik zit in het midden van mn tentamens en als ik op wc rondloop word ik 9/10 keer afgebroken XD dus das ook nie zeer motiverend als ik heel eerlijk mag zijn
Oké nee snap ik, wist niet dat je in je tentamens zat, dus kwam wat anders op mij over~
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:04

Smokegaze schreef:
Snowdrop schreef:
Oké nee snap ik, wist niet dat je in je tentamens zat, dus kwam wat anders op mij over~
geen probleem, je kan me altijd porren op discord mocht ik het vergeten ^^
Smokegaze
StarClan
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:25

@Bo2; jo is goed
Tiger •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:27

Mijn internet is zoooooo langzaam
please someone save me from this ;3;
Jinx
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:34

Ik zou zelf geen vegetariër willen/kunnen worden omdat t nogal lastig is in mijn familie en ik t soms toch wel heel lekker vind. Wel eten we altijd biologisch 3 sterren vlees, heb ik voor gezorgd :>

En ofourse was mijn opmerking op de vorige pagina puur sarcastisch c':
Djinn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:37

Jinx schreef:
Ik zou zelf geen vegetariër willen/kunnen worden omdat t nogal lastig is in mijn familie en ik t soms toch wel heel lekker vind. Wel eten we altijd biologisch 3 sterren vlees, heb ik voor gezorgd :>

ik ben te arm voor biologisch vlees lol
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:41

ik eet weinig vlees cause milieu redenen cause ik heb zoveel shizz op school gezien haha
lang leve opleiding met die shizz hey feestje
Snowleopard
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 UfHwney
Nath
160
Actief
That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowleopard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:52

Ik ben veganist want dierlijke producten zijn bot-gezegd Mousedung up.

Laatst aangepast door Snowkit~ op zo 18 jun 2017 - 21:55; in totaal 1 keer bewerkt
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:53

Heeey!

(vanavond niet bereikbaar op discord ^^')
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:56

Snowkit~ schreef:
Ik ben veganist wat dierlijke producten zijn bot-gezegd Mousedung up.
sommige dierlijke producten consumeer ik ook niet zoals gewone kaas, je zou es moeten weten wat daar in zit man omfg :<
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:57

Jinx schreef:

Ik zei tegen mijn ma dat ik echt geen vlees lust omdat ik het gewoon vies vind en het raar voelt kauwen en ze zegt dat ik in de verkeerde familie geboren ben
Uhm,
dus uit de kast komen is acceptabel in de familie maar als ik geen vlees wil niet :')
Snowleopard
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 UfHwney
Nath
160
Actief
That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowleopard
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitimezo 18 jun 2017 - 21:59

Er schijnt zelfs een vleesproduct in kaas vermengd te zitten, je hebt nu ook vegetarische kaas.

En ik drink/eet geen zuivel, want ik ben geen kalfje xD Nee, maar, ten eerste vind ik het idee van moedermelk van een koe drinken vies, ik ben geen baby meer en t is ongezond voor de botten, plus de zuivelindustrie is zo slecht voor het milieu.
Ik eet geen eieren omdat ik de legkip vreselijk vind in alle opzichten en eieren zijn voor de kip zelf, de kip zelf heeft het ei weer nodig namelijk (daarom dus ook geen eieren van de kinderboerderij bijvoorbeeld).
En vlees, spreekt waarschijnlijk voor zich~
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: