|
|
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:35 | |
| - Beampaw schreef:
- Jinx schreef:
- Beampaw schreef:
- Jinx schreef:
- heheh is goed! c: Wil je m anders maken als je tijd/zin hebt?
@hierboven; Voordat mensen echt denken dat ik een lekker chickie ben (a) wil geen valse hoop geven hahaha Of course, misschien als school ever gaat dimmen met al dat werk :')
Like, seriously. School heeft een heel jaar gehad om ons werk te geven en ze gooien het allemaal op de laatste weken neer. Rip me.
But you know what my life quote is? 'The more homework, the more procrastinating.' *innapropiate wink*
I FEEL YOU ON A SPIRITUAL LEVEL OML
ik had deze week 2 proefvertalingen, twee toetsen, een presentatie en twee praktische opdrachten :>
En volgende week heb ik drie toetsen en een nederlands Debat rip me Ik ben van HAVO-VWO gezakt naar VMBO-t. GET ON MY LEVEL :'D
Also, ik ben echt zo'n procrastinator. Like, serieus, ik moest Donderdag iets van Engels afhebben, ben pas halverwege, maar het zit op mijn schoolcomputer, op school, of course. Dus dat is mijn enige excuus voor morgen c': Ik care te veel maar ook weer niet uwu Like de eerste paar dagen voor n project denken ik 'Mousedung it ik bullshit me er wel doorheen' en dan de dag van te voren ga ik het maken en raak ik in de stress omdat ik het eigenlijk toch wel perfect wilt hebben haha rip Succes morgen tho! Hopelijk kom je er mee weg c: Als wij iets een dag te laat inleveren krijg je meteen een punt aftrek haha |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:35 | |
| - Beampaw schreef:
- Nee ik MOEST het Donderdag al afhebben, a.ka. 15 Juni :'D
Also, ik ga slapen, trustah oh oeps hahahahahha begrijpend lezen is moeilijk (ik zit nog te studeren en alle woordjes dansen) slaap lekker! |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:38 | |
| OMG WIJ GAAN WSS TWEEDE WITTE HERDER IN HUIS NEMEN!
Weer puppy <333 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:40 | |
| Super nice Chi!! Stuur foto's als het echt gaat gebeuren!!
Ik ga naar bed guys, lekker vroeg want druuuuukke week D: Posts komen random doorgesijpeld wanneer ik tijd heb (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:42 | |
| |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:47 | |
| Ik zal afsluiten, goodnight guys~ |
|
| |
Demi 171 Afwezig "Well, I met God and she had nothing to say to me."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:51 | |
| @Chi: oh my god ;w; die is zo schattig i envy you |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 22:59 | |
| ik wil een schipperke hahahhaa |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:26 | |
| - Jinx schreef:
- heheh is goed! c: Wil je m anders maken als je tijd/zin hebt?
@hierboven; Voordat mensen echt denken dat ik een lekker chickie ben (a) wil geen valse hoop geven hahaha Ja maar kip jij bent toch de lekkerste kip die hier rondscharrelt Sorry ik zal mezelf wel uh.. de deur wijzen ofzo (': Bye |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:28 | |
| Eindelijk thuis yeahss <3 Niet al te laat maken I guess, morgen middag nog naar school voor m'n herkansing om te kijken of ik m'n cijfer nog wat hoger kan krijgen, en dan echt vakantie x3 |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:29 | |
| Oh god daan welke ga je herkansen?
Ik was gewoon zovan NOPE NOPE IK BEN GESLAAGD BYE SCHOOL GEEN HERKANSINGEN DACHT T NIET.
:'D |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:32 | |
| - Tiger • schreef:
- Oh god daan welke ga je herkansen?
Ik was gewoon zovan NOPE NOPE IK BEN GESLAAGD BYE SCHOOL GEEN HERKANSINGEN DACHT T NIET.
:'D Ik ga Nederlands herkansen want het cijfer viel tegen en ik ben een streber die haar 8 op d'r eindlijst terug wil ahahah x3 But indeed meeste mensen waren zo maar ik was van lemme try ahaha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:33 | |
| Lol ik bn allang blij met een zes |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:34 | |
| Ja ik normaal (met de meeste andere vakken) ook wel, maar ik ga de lerarenopleiding Nederlands doen dus het is echt puur voor mijn eigen zelfvertrouwen dat ik het doe xD |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:36 | |
| - Tigergaze schreef:
- Tiger • schreef:
:'D Ik ga Nederlands herkansen want het cijfer viel tegen en ik ben een streber die haar 8 op d'r eindlijst terug wil ahahah x3
But indeed meeste mensen waren zo maar ik was van lemme try ahaha Najaa er was voor mij ook niet veel om te herkansen :'D Op misschien duits na. Daar stond ik voor schoolexamen een 5,6 voor. Ben daar lekker bitter over. Want heb het hele jaar een 7 gestaan en toen kwam er een literatuur pta waarop op het LITERATUUR gedeelte heb gefocust en toen gingen ze allemaal maar duits geschiedenis vragen als in: hoe heet de grens tussen oost en west duitsland (geef je een tip, het is niet DE MUUR #salty). En toen haalde ik daar een 1,8 voor en rantrantrantrant. ik had een 7,1 voor centraal examen maar helaas was dat niet genoeg voor een 7 op mijn eindlijst ripMaar ik ga geen leestekst herkansen helllll no. En succes trouwens!~ Moet wel lukken! ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:38 | |
| - Tiger • schreef:
- Tigergaze schreef:
- Tiger • schreef:
:'D Ik ga Nederlands herkansen want het cijfer viel tegen en ik ben een streber die haar 8 op d'r eindlijst terug wil ahahah x3
But indeed meeste mensen waren zo maar ik was van lemme try ahaha Najaa er was voor mij ook niet veel om te herkansen :'D
Op misschien duits na. Daar stond ik voor schoolexamen een 5,6 voor. Ben daar lekker bitter over. Want heb het hele jaar een 7 gestaan en toen kwam er een literatuur pta waarop op het LITERATUUR gedeelte heb gefocust en toen gingen ze allemaal maar duits geschiedenis vragen als in: hoe heet de grens tussen oost en west duitsland (geef je een tip, het is niet DE MUUR #salty). En toen haalde ik daar een 1,8 voor en rantrantrantrant. ik had een 7,1 voor centraal examen maar helaas was dat niet genoeg voor een 7 op mijn eindlijst rip
Maar ik ga geen leestekst herkansen helllll no.
En succes trouwens!~ Moet wel lukken! ;D Yeass ik hoop er echt op dat ik mijn cijfer gewoon boven de 7,4 weet te schoppen (want bij oefenexamens haalde ik steeds hoger dan een 8,5 enzo) maar nu had ik maar een 6,6 voor m'n eindexamen. Het hoogste cijfer was Engels, 8,7 die volledig onverwachts kwam XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:39 | |
| Ah haha zo ja dan snap ik dat.
Heb ik met rechten en m'n taalvakken.
Heb nu 80 voor rechten en leerkracht zei dat als je 75% haalt je alles kan gaan verder studeren (bij wijze van zeggen) omdat het zo'n moeilijk vak is ivm alles uit je hoofd kennen.
Ik wil later of talen verder doen of rechten haha |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:40 | |
| Mijn laagste cijfer was voor natuurkunde en dat was een 5,5 - dat was echt super ram goed voor mijn doen :'D Want ik faal in natuurkunde~
En mijn hoogste was ook voor engels, een 7,9 - echt een surprise want daardoor sta ik eindelijk een 8 op mijn eindlijst yay <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:42 | |
| @Chi, Oeh ook nice! Ik wilde ook een tijdje rechten gaan doen, maar ben daar vanaf gestapt omdat het toch niet was wat ik wilde I guess. Toen wilde ik geschiedenis lerarenopleiding gaan doen, maar dat werd door iedereen afgeraden dus heb besloten eerst Nederlands te doen en daarna nog geschiedenis B)
En mss ook wel omdat ik ooit nog wel verder wil met schrijven, dus Nederlands is mooi meegenomen.
@Linn, Mijn laagste was een 5,7 voor economie, een hele prestatie ahah. Ik heb wel vijf keer een hug gekregen van m'n docente, die was zo enorm trots op die voldoende ahah xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 23:47 | |
| Rechten is echt diehard moeilijk.
Ik huil nu al want heb woensdag examen recht en nog niks gedaan lol :') *cries* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|