|
|
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 11:45 | |
| - Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Just think (:
En als je iemand er voor nodig hebt, ik heb vast wel een karakter~
Goodmorning guys Idk, ik denk niet at het iets gaat worden met moord of liefde, want Flame past niet in sulke categories. Maar misschien dat hij moeite zal hebben met het geloven in StarClan ofzo, heeft hij wel iemand nodig die het in zijn kop kan stampen dus idk welke kat van jou daar het beste mee is XD Want ik wil hem wel in StarClan hebben, hoor. Alleen hij is nu een saai roleplaykatje uwu
-- @Butter; oi, heel veel succes. Ik mot vandaag echt mijn engels project afhebben, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik hier the world's best procrastinator ben :') Het hoeft ook niet per se liefde te zijn. Vriendschap, vijandschap, iemand die wantrouwig is... |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 11:46 | |
| ik zat oude cat questions te lezen want i'm bored en toen idk why maar ik lach zo hard om mijn eigen xD ik voel me echt slecht lmao
en ik zei het al op discord maar hij is leeeuuukkkk Boterham <3 |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 11:50 | |
| - Smokegaze schreef:
- Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Just think (:
Goodmorning guys Idk, ik denk niet at het iets gaat worden met moord of liefde, want Flame past niet in sulke categories. Maar misschien dat hij moeite zal hebben met het geloven in StarClan ofzo, heeft hij wel iemand nodig die het in zijn kop kan stampen dus idk welke kat van jou daar het beste mee is XD Want ik wil hem wel in StarClan hebben, hoor. Alleen hij is nu een saai roleplaykatje uwu
-- @Butter; oi, heel veel succes. Ik mot vandaag echt mijn engels project afhebben, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik hier the world's best procrastinator ben :') Het hoeft ook niet per se liefde te zijn. Vriendschap, vijandschap, iemand die wantrouwig is... Exactly, ik dacht ook hetzelfde. Iemand die hem echt niet mag in de Clan en zijn leven wilt saboteren ofzo. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 11:58 | |
| En toen had ik diehard inspi voor meer Aceplot en een ace pixel te maken.... urgh ik ga die pixel maken na mijn presentatie af is xD I like the idea I have to much |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:00 | |
| |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:02 | |
| - Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Just think (:
-- @Butter; oi, heel veel succes. Ik mot vandaag echt mijn engels project afhebben, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik hier the world's best procrastinator ben :') Het hoeft ook niet per se liefde te zijn. Vriendschap, vijandschap, iemand die wantrouwig is... Exactly, ik dacht ook hetzelfde. Iemand die hem echt niet mag in de Clan en zijn leven wilt saboteren ofzo. Ah daar heb ik niemand voor. Maar misschien is het een idee dat Swiftclaw vroeger hele goede vrienden was met Flameleap, maar toen ze er achter kwam dat hij niet in StarClan geloofde, ging ze hem wantrouwen enzo |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:04 | |
| - Smokegaze schreef:
- Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Just think (:
-- @Butter; oi, heel veel succes. Ik mot vandaag echt mijn engels project afhebben, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik hier the world's best procrastinator ben :') Het hoeft ook niet per se liefde te zijn. Vriendschap, vijandschap, iemand die wantrouwig is... Exactly, ik dacht ook hetzelfde. Iemand die hem echt niet mag in de Clan en zijn leven wilt saboteren ofzo. Ah daar heb ik niemand voor. Maar misschien is het een idee dat Swiftclaw vroeger hele goede vrienden was met Flameleap, maar toen ze er achter kwam dat hij niet in StarClan geloofde, ging ze hem wantrouwen enzo Ja, ik denk dat ze ook al wel close waren toen ze Apprentices waren maar je mag Swift er wel bij halen, hoor. Misschien dat ze koppig genoeg is om over Flame's koppigheid heen te komen en het ook in te stampen, of ze komen in een heftige ruzie ofzo, who knows |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:04 | |
| - Swallowflight schreef:
- ik zat oude cat questions te lezen want i'm bored en toen idk why maar ik lach zo hard om mijn eigen xD ik voel me echt slecht lmao
en ik zei het al op discord maar hij is leeeuuukkkk Boterham <3 aw ja bent zo lief <3 hier een klein deertje voor je |
|
| |
Daan 38 Actief You were always faster than me. I'll never catch up with you, with you. Oh I can feel them coming for me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:05 | |
| Pale een nieuw setje aarg hij moet actiever x3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:26 | |
| nog een paar weekjes peeps. and then all the posts again >3 |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:33 | |
| Omg Pale is so prettyyy. Ik eis een topic zodra Lion leeft ;v; hahaha |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:42 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:46 | |
| |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:48 | |
| |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:54 | |
| Bijna is de hele oude clan, generatie shrew/inner in Starclan om een feestje te vieren. Reunite~ |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:55 | |
| Kijk, een Deerkit met dode ouders xD |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:55 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:57 | |
| Ace gaat hardcore samendromen met zijn princess en hem dan op zijn kop geven dat hij dood ging. "Dude doodgaan is niet cool, ik ben een alleenstaande vader nu" :C |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 12:58 | |
| Kijk, een levende Flame :')
Also, ik kan nog steeds niet over Adder's dood komen. Het is gewoon zo grappig maar tegelijk echt jammer like wow |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|