|
|
Yanthe 132 Actief Back in town, babe
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 23:59 | |
| Volepaw ging mijn eerste zijn, maar ik kon het niet over mijn hart krijgen x'D |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 0:47 | |
| Morgen of misschien pas maandag weer posten. Nu gaat al mijn aandacht naar wiskunde~ Bye guys <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 1:01 | |
| Morgen nog een eindpresentatie maken en kijken hoe ver ik mijn app nog af kan krijgen. *zucht* ik zal zo blij zijn als ik weer vrije tijd mag hebben xDD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 1:05 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 1:13 | |
| Thanks xD Vandaag wel eindelijk mijn ondernemingsplan afgekregen. 61 pagina's aan informatie :'D |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 1:16 | |
| Well, ik zal nog even uit Warrior Cats lezen (A) en dan gaan slapen, goodnight peepz <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 4:57 | |
| When u r in a different time zone x'D |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 7:37 | |
| |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 8:32 | |
| Ik wil bij dat topic van Innerstar reageren, maar ik ben de hele dag weg vandaag :c |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 8:36 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:01 | |
| Haha en ik heb al met Flintpaw bij het topic van Inner gereageerd. Ben benieuwd hoeveel katten in dat topic komen :") Het zal wel leuk zijn een Shadowclan reünie in Starclan xD Of gewoon een katten reünie. Starclan is stil.. |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:12 | |
| Uwu ik wil een plot voor deze |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:16 | |
| Just think (: En als je iemand er voor nodig hebt, ik heb vast wel een karakter~
Goodmorning guys |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:18 | |
| Goodmorning!! Oh man... De laatste paar weekjes school zijn altijd het zwaarst.. Why?! Moet zo omdat iemand me pas laat gemiste stof doorgaf een labjournaal bijwerken.. Zo'n labjournaal is aan het einde van het jaar maar ongeveer 200 pagina's geschreven stof.. (met de hand guys) en ik heb er maar drie... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:23 | |
| - Smokegaze schreef:
- Just think (:
En als je iemand er voor nodig hebt, ik heb vast wel een karakter~
Goodmorning guys Idk, ik denk niet at het iets gaat worden met moord of liefde, want Flame past niet in sulke categories. Maar misschien dat hij moeite zal hebben met het geloven in StarClan ofzo, heeft hij wel iemand nodig die het in zijn kop kan stampen dus idk welke kat van jou daar het beste mee is XD Want ik wil hem wel in StarClan hebben, hoor. Alleen hij is nu een saai roleplaykatje uwu-- @Butter; oi, heel veel succes. Ik mot vandaag echt mijn engels project afhebben, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik hier the world's best procrastinator ben :') |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:36 | |
| |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:42 | |
| - Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Just think (:
Goodmorning guys Idk, ik denk niet at het iets gaat worden met moord of liefde, want Flame past niet in sulke categories. Maar misschien dat hij moeite zal hebben met het geloven in StarClan ofzo, heeft hij wel iemand nodig die het in zijn kop kan stampen dus idk welke kat van jou daar het beste mee is XD Want ik wil hem wel in StarClan hebben, hoor. Alleen hij is nu een saai roleplaykatje uwu
-- @Butter; oi, heel veel succes. Ik mot vandaag echt mijn engels project afhebben, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik hier the world's best procrastinator ben :') Ik moest mn communicatie opdracht twee dagen geleden inleveren, nog niet gemaakt lol :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 10:47 | |
| - Chillybreath schreef:
- Flameleap schreef:
- Smokegaze schreef:
- Just think (:
Goodmorning guys Idk, ik denk niet at het iets gaat worden met moord of liefde, want Flame past niet in sulke categories. Maar misschien dat hij moeite zal hebben met het geloven in StarClan ofzo, heeft hij wel iemand nodig die het in zijn kop kan stampen dus idk welke kat van jou daar het beste mee is XD Want ik wil hem wel in StarClan hebben, hoor. Alleen hij is nu een saai roleplaykatje uwu
-- @Butter; oi, heel veel succes. Ik mot vandaag echt mijn engels project afhebben, maar ben er nog niet aan begonnen. Ik denk dat ik hier the world's best procrastinator ben :') Ik moest mn communicatie opdracht twee dagen geleden inleveren, nog niet gemaakt lol :") Ja, same here. Ik moest mijn engelse project Donderdag al ingeleverd hebben en ik denk dat ik Maandag het interviw krijg dus ik ben van 'Oké. Zondag doe ik het' Ondertussen ben ik videos aan het kijken van katten dat grappige geluiden maken bij het eten :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 11:14 | |
| Nu gelukkig zijn het maar 2 practic dus +/- 8 bladzijden waarvan ik de helft net er in gezet heb. De andere helft was niet te lezen op foto dus moet ik even later toevoegen. Maar daar is gelukkig nog een pauze voor. |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 jun 2017 - 11:45 | |
| Aw ahhaha babyburrie ;w; <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|