|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:05 | |
| Hehe xD
Het is hier echt stil, wow. En dat juist nu ik tijd heb x3 |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:06 | |
| Hey Topicje tussen lizard en ocean?? En is het echt zo stil? |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:07 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:08 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Hey Topicje tussen lizard en ocean??
En is het echt zo stil? Yeah, sure! Kan jij deze maken? ^^ In het aot wel ;D &HAAAY |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:09 | |
| HEEEY Yanthe x3 hoe gaat het? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:10 | |
| - Lizardpath schreef:
- Oceanbreeze schreef:
En is het echt zo stil? Yeah, sure! Kan jij deze maken? ^^
In het aot wel ;D
&HAAAY Sure, will send you a link |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:33 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Lizardpath schreef:
- Oceanbreeze schreef:
En is het echt zo stil? Yeah, sure! Kan jij deze maken? ^^
In het aot wel ;D
&HAAAY Sure, will send you a link Je kan ook posten op Talon if you like~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:35 | |
| @Nynke: goed goed, nog één examen te gaan ^^ Met jouw?
@Butter: Ik reageer zo snel mogelijk! |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:44 | |
| Ik heb zin in mijn examenuitreiking. Ik heb zo'n mooi jurkje gekocht, bijpassende jas voor als t slecht weer is, ben nu alleen nog opzoek naar mooie zwarte schoenen er bij (pumps/sandalen met mooie hak/sleehak) |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:48 | |
| Het kan zijn dat ik omwille van omstandigheden pas weer maandagavond kan posten! Sorry daarvoor alvast (: |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 19:49 | |
| No excuses needed c: That happens~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:02 | |
| Nathalie... Ik zal even kijken of ik inspiratie heb voor dat topic vandaag.. Man donderdag was zo vermoeiend dat het mijn inspiratie op een laag pitje heeft gezet. Reizen is af en toe echt irritant.. |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:08 | |
| Jo sure en vandaar die "if you like", het is geen moeten hoor. En als het helemaal niet meer gaat, dan mag je wat mij betreft het topic afraffelen, zodat die gewoon afgelopen kan zijn. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:19 | |
| Nee hoor. Het gaat wel.. Heb net gepost :") |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:20 | |
| Ohh top c: Heb je misschien een idee om het topic wat levendiger te maken? Ik vind het ergens wel lastig om wat te bedenken wat leuk, realistisch en niet té dramatisch of drastisch is (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:26 | |
| - Raptorecho schreef:
- Ohh top c:
Heb je misschien een idee om het topic wat levendiger te maken? Ik vind het ergens wel lastig om wat te bedenken wat leuk, realistisch en niet té dramatisch of drastisch is (A) Hmmm.... We kunnen het team vragen een leuk plaatje er tussen te gooien zoals ze toen deden met het schaap etc?? xD |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:27 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Raptorecho schreef:
- Ohh top c:
Heb je misschien een idee om het topic wat levendiger te maken? Ik vind het ergens wel lastig om wat te bedenken wat leuk, realistisch en niet té dramatisch of drastisch is (A) Hmmm.... We kunnen het team vragen een leuk plaatje er tussen te gooien zoals ze toen deden met het schaap etc?? xD Oh ja, dat is op zich wel een idee |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:28 | |
| - Raptorecho schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Raptorecho schreef:
- Ohh top c:
Heb je misschien een idee om het topic wat levendiger te maken? Ik vind het ergens wel lastig om wat te bedenken wat leuk, realistisch en niet té dramatisch of drastisch is (A) Hmmm.... We kunnen het team vragen een leuk plaatje er tussen te gooien zoals ze toen deden met het schaap etc?? xD Oh ja, dat is op zich wel een idee Bij wie moeten we dan eigenlijk zijn? :") |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:30 | |
| Idk, misschien Emma? - Jurkje voor mijn examenuitreiking <3:
Nu nog opzoek naar leuke zwarte schoenen <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 20:33 | |
| - Smokegaze schreef:
- Idk, misschien Emma?
- Jurkje voor mijn examenuitreiking <3:
Nu nog opzoek naar leuke zwarte schoenen <3 Zal ik pb naar Emma sturen dan? Awhh wat een prachtig jurkje!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|