|
|
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 0:21 | |
| Ohh lekker bezig~
Ik heb net 13Reasons Why uitgekeken en ben volledig in tranen door die serie. Heavy shit~ |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 9:03 | |
| |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 9:22 | |
| |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 9:25 | |
| - Smokegaze schreef:
- Ohh lekker bezig~
Ik heb net 13Reasons Why uitgekeken en ben volledig in tranen door die serie. Heavy shit~ Same here, met het feit dat mijn naam ookal Hannah is zeg ik je even dat ze mij niet meer Hannah Montana noemen :'D Also, morningggg |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 12:47 | |
| - Shallow schreef:
- Smokegaze schreef:
- Ohh lekker bezig~
Ik heb net 13Reasons Why uitgekeken en ben volledig in tranen door die serie. Heavy shit~ Same here, met het feit dat mijn naam ookal Hannah is zeg ik je even dat ze mij niet meer Hannah Montana noemen :'D
Also, morningggg Ohmygod ._. Ik denk dat Hannah Montana dan toch wel een wat 'aardigere' bijnaam is, al is Hannah Baker wel echt pretty <3 |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 14:09 | |
| Nog 11 gek saaie pagina's literatuurgeschiedenis samenvatten en dan mag ik weer een half uurtje afgeleid zijn van mezelf alleen ben ik nu ook al afgeleid |
|
| |
|-/annah 962 Actief Cause I, used to believe in justice
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 14:23 | |
| @A; Snel werken jij zegt degene die haar Engels project al sinds Donderdag af moest hebben Btw, als je wilt kan ik het topicje opnenen waar Sica Shallow het Thunderpath opjaagt? |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 14:37 | |
| *Komt er achter dat ze twee hoofdstukken heeft samengevat die eigenlijk waarschijnlijk pas volgend jaar of niet moeten* FFS ;-; Nu nog het hoofdstuk samenvatten dat ik dus wél nu moet hebben *sigh*
Is goed Han, maar ik kan atm niet zo heel veel posten want komende week moet ik nog best wat voor school doen en halverwege de week er na heb ik proefwerkweek ^^' |
|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 14:51 | |
| Lol al mijn accounts bij de verjaardagen van vandaag xD ik maakte vroeger zo impulsief nieuwe accounts-
In ieder geval, sorry dat ik inactief ben, laatste tijd is nogal zwaar + druk geweest c: hoe gaat het hier? |
|
| |
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 15:09 | |
| - Sacredfire schreef:
- Lol al mijn accounts bij de verjaardagen van vandaag xD ik maakte vroeger zo impulsief nieuwe accounts-
In ieder geval, sorry dat ik inactief ben, laatste tijd is nogal zwaar + druk geweest c: hoe gaat het hier? gefeliciteerd met je verjaardag c: met mij gaat alles goed hoor, ik heb nog een weekje examens en dan ben ik er voor dit jaar weer vanaf xD En dan volgend jaar nog twee keer en dan komen de grote examens vant hoger :') dit weekend mag ik dus gezellig nog wiskunde leren joepie (a)" maar ik vind wiskunde nog niet zo erg dus tis wel chill~ |
|
| |
A N N I - S E N S E I 111 Actief "If the elevator to success is broken, take the damn stairs."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 15:23 | |
| - Snakesong schreef:
- Sacredfire schreef:
- Lol al mijn accounts bij de verjaardagen van vandaag xD ik maakte vroeger zo impulsief nieuwe accounts-
In ieder geval, sorry dat ik inactief ben, laatste tijd is nogal zwaar + druk geweest c: hoe gaat het hier? gefeliciteerd met je verjaardag c: met mij gaat alles goed hoor, ik heb nog een weekje examens en dan ben ik er voor dit jaar weer vanaf xD En dan volgend jaar nog twee keer en dan komen de grote examens vant hoger :') dit weekend mag ik dus gezellig nog wiskunde leren joepie (a)" maar ik vind wiskunde nog niet zo erg dus tis wel chill~ Thanks !! <33 En alvast heel veel succes met je examens! Ik zit ook vast aan 6 schoolexamens over twee weken (sobs) maar dat komt hopelijk ook gewoon goed :') ik moet daarom ook nog maatschappijleer leren op m'n verjaardag rip |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 15:35 | |
| Ik: *draagt lange kleding* Mijn ma: Wat doe jij nou weer aan. Het is 17 graden, gek! Ik: *draagt korte kleding* Mijn ma: je gaat toch niet als een sl*t bijlopen? - Me:
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 15:36 | |
| Ik heb een trackpad jee 8) moet er wel nog mee leren werken so dat word weer handig :') maar ik ga verder wiskunde doen~ |
|
| |
is all that I can take
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 15:46 | |
| Gefeliciteerd Hyena ^^
Ben ik even blij dat m'n ouders zich niets aantrekken van m'n kledingkeuze @Han |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 16:13 | |
| Ik heb sinds gister firealpaca en damn tekenen is plots zoveel leuker haha <3
also congrats Hyena c: |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 16:35 | |
| Ik heb 17 warrior namen, 6 prefixes, 8 tribe namen, 1 incomplete tribe naam en 7 non-clan namen... Help 0.0 |
|
| |
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 16:35 | |
| - Shallow schreef:
- Ik: *draagt lange kleding*
Mijn ma: Wat doe jij nou weer aan. Het is 17 graden, gek!
Ik: *draagt korte kleding* Mijn ma: je gaat toch niet als een sl*t bijlopen?
- Me:
lmao same |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 17:08 | |
| Ik ging de stad in voor een vaderdag cadeau... Ben terug gekomen met een reep Tony chocolade, een nieuwe tas (die matcht met mijn kleding zodat ik er niet al te Nederlands bij loop), nieuwe schoenen, geurkaarsen en een vaderdag cadeau~ Doei geld. |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 17:30 | |
| Haha, goed gedaan Nath x'D
& Haaaay peeps |
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 jun 2017 - 17:38 | |
| @Yanthe, haiii & danku, danku //applaus voor mezelf Het verbaasd me dat ik niet eens een boek gekocht heb, of überhaupt niet eens langs de boekenwinkel ben gegaan. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|