|
|
Elfje 25 Actief "Don't you see what your finding,
This is Heaven in Hiding"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:27 | |
| - Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
- OEHH heeft t te maken met Riverdale? c:
Uwu, maybee heb je van Thornhill? huehue Also, Badlands is Halsey's album so credits to her ;3 Halsey's nieuwe album tho |
|
| |
Dodo 69 Actief Magic tumbled from her pretty lips and when she spoke the language of the universe - the stars sighed in unison.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:27 | |
| - Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
Uwu, maybee heb je van Thornhill? huehue Also, Badlands is Halsey's album so credits to her ;3 hehe, maaybe XD awesome :3 gebaseerd op Cheryl? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:28 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Acefray schreef:
- Alright mensen hier. Iemand die toevallig iemand is/weet die een prof is in financiële zaken. Dus iemand die ingeschreven staat bij kamer van koophandel, er een baan in heeft of een zzp'er is of iets in die trand? Ik moet voor mijn examen contact zoeken met zo'n persoon en deze mijn ondernemingsplan laten nakijken. (via mail want ik heb bewijs nodig) Eventueel wil ik er ook voor betalen xD
Mijn stiefvader heeft al ruim 25 jaar een eigen zaak. Eerst in Duitsland en toen in Nederland. Hij heeft een groot bedrijf gehad met werknemers en werkt nu alleen.. Hij moet denk ik met een eigen zaak wel ergens ingeschreven staan.. Ik heb nu al iemand die het wilde checken voor me, het was ook op een super korte deadline xD Maar is het goed dat ik je een pm stuur als ik het alsnog nodig heb? Wss volgende week zo ja xD Iig al super bedankt dat je iets voorsteld xDDD |
|
| |
your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:29 | |
| - Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
Uwu, maybee heb je van Thornhill? huehue Also, Badlands is Halsey's album so credits to her ;3 hehe, maaybe XD awesome :3 gebaseerd op Cheryl? Ik twijfel tussen Betty of Cheryl uwu -- EN YASSS HALSEY'S NEW ALBUM <3 |
|
| |
Elfje 25 Actief "Don't you see what your finding,
This is Heaven in Hiding"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:30 | |
| Halsey's nieuwe album is life!! Ik luister het al 3 days straight |
|
| |
Dodo 69 Actief Magic tumbled from her pretty lips and when she spoke the language of the universe - the stars sighed in unison.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:31 | |
| - Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
Uwu, maybee heb je van Thornhill? huehue Also, Badlands is Halsey's album so credits to her ;3 hehe, maaybe XD awesome :3 gebaseerd op Cheryl? Ik twijfel tussen Betty of Cheryl uwu
-- EN YASSS HALSEY'S NEW ALBUM <3 cheryyylll <33 *kuch* ik wil wel een topicje Bad x Hedge dan *kuch* |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:33 | |
| Ik denk da ik haar ga baseren op Betty want ik ben vreselijk met het bespelen van personaliteiten zoals Cheryl heeft, maar we'll see :3
en yes Hedge x Bad will happen |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:34 | |
| - Badland schreef:
- Ik denk da ik haar ga baseren op Betty want ik ben vreselijk met het bespelen van personaliteiten zoals Cheryl heeft, maar we'll see :3
en yes Hedge x Bad will happen Betty <33 yashh |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:36 | |
| Het is niet dat ik een andere kat op een Riverdale karakter gebaseerd heb *kuch*Beampaw*kuch* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:38 | |
| - Badland schreef:
- Het is niet dat ik een andere kat op een Riverdale karakter gebaseerd heb
*kuch*Beampaw*kuch* haha op wie is Beam gebaseerd dan? |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:39 | |
| - Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
*kuch*Beampaw*kuch* haha op wie is Beam gebaseerd dan? Archie ^^ -- iemand die een setje voor deze meid wilt maken? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:42 | |
| - Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
*kuch*Beampaw*kuch* haha op wie is Beam gebaseerd dan? Archie ^^
-- iemand die een setje voor deze meid wilt maken? oehh Archie <3 maar Cheryl is en blijft naar mijn mening de beste EN KEVIN haha |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:42 | |
| - Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
-- iemand die een setje voor deze meid wilt maken? oehh Archie <3 maar Cheryl is en blijft naar mijn mening de beste EN KEVIN haha Mijn faves zijn Jughead en Cheryl ofcccccc <333 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:44 | |
| - Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
- Hedgehog • schreef:
- Badland schreef:
-- iemand die een setje voor deze meid wilt maken? oehh Archie <3 maar Cheryl is en blijft naar mijn mening de beste EN KEVIN haha Mijn faves zijn Jughead en Cheryl ofcccccc <333 en jug ofc <3 |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:45 | |
| Chaps vergeten dus gewoon met rijsokken en rijschoenen gereden :') Achja, heb ik nog eens m'n beenspiertjes getraind :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:47 | |
| - Wolfdance schreef:
- Chaps vergeten dus gewoon met rijsokken en rijschoenen gereden :')
Achja, heb ik nog eens m'n beenspiertjes getraind :3 haha ik las rijstsokken en rijstschoenen XD had je les? of eigen/verzorg knollie? |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:48 | |
| - Hedgehog • schreef:
- Wolfdance schreef:
Achja, heb ik nog eens m'n beenspiertjes getraind :3 haha ik las rijstsokken en rijstschoenen XD had je les? of eigen/verzorg knollie?
Loool x'D Pff soms krijg ik les soms moet ik gewoon op m'n eigen rijden. Is zo stage bij een springruiter en ik rijd zijn paarden en de paarden voor de verkoop. Deze keer reed ik echter op I Don't Know en amaaai das echt een lui beest. Maar springt wel bangelijk goed lol |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:49 | |
| Hahaha ik heb al in een maand niet meer met mijn paarden gereden Gelukkig kijkt wel iemand achter ze, longeren en buiten/binnen zetten :")
damn ik wil gaan rijden ugh T_T |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:49 | |
| - Wolfdance schreef:
- Hedgehog • schreef:
- Wolfdance schreef:
Achja, heb ik nog eens m'n beenspiertjes getraind :3 haha ik las rijstsokken en rijstschoenen XD had je les? of eigen/verzorg knollie?
Loool x'D Pff soms krijg ik les soms moet ik gewoon op m'n eigen rijden. Is zo stage bij een springruiter en ik rijd zijn paarden en de paarden voor de verkoop. Deze keer reed ik echter op I Don't Know en amaaai das echt een lui beest.
Maar springt wel bangelijk goed lol
klinkt gaaf haha :3 |
|
| |
where'd you go?
that you used to be?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:52 | |
| Guys me need help uwu - wich one is better?:
Laatst aangepast door Badland op wo 7 jun 2017 - 21:54; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|