We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:53
De tweede al is de kleur ietwat te fel voor de wat minder contraste achtergrond :3
Haha mijn paard is verkocht maar als ik niet kon komen in die tijd dat ik ze had, werd ze enkel in de stapmolen gezet. Maar ze was nog maar 3-4 jaar dus wanneer ik dan wel kon rijden was het altijd hopen dat ze braaf was. xD
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 21:55
Burnetkit schreef:
Hahaha ik heb al in een maand niet meer met mijn paarden gereden Gelukkig kijkt wel iemand achter ze, longeren en buiten/binnen zetten :") damn ik wil gaan rijden ugh T_T
je negeert me op tele besfuidhgdj
Wolfdance
Member
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 22:04
Tele staat uit bo T_T
Oh damn de hoeveelheid jonge paarden die ik onder het zadel heb gehad en opgeleerd, ik voel je man als je dan weer eens tijd hebt woeh. we hadden geen stapmolen en dan wast van ja ga maar want daar hadden ze toen ook amper weides omfg haha man dat is ook weer zo lang geleden dat dat was haha nu heb ik daar allemaal geen tijd meer voor lol
Wolfdance
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 22:05
Soms zijn jonge paarden echt leuk maar ik heb altijd stress als ik erop moet maar eens ik erop zit valt het best mee. :')
Alhoewel staat er nu een driejarige vosse hengst bij ons op stal. In de zomer moet ik die dus ook onder mijn hoede nemen en neeeee daar heb ik dus totaal geen zin in haha
Perdi
Member
Rivkikker 131 Actief "The world gives me nothing, besides spines"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 22:16
Gezellig, ik doe nie meer aan al die dingen hahah, met unief ben ik al genoeg bezig met paarden op ander niveau. Was vandaag btw met examen bij een diermuseum en damn heb wat nice dingen gezien ♥.♥ mooie botjes enzo hihi
damn i just love mijn opleiding met de dag meer en meer <3 nog steeds geen spijt dat ik er zoveel moet voor laten vallen <3
Wolfdance
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 jun 2017 - 22:18
Oké ik ga mondeling ander aanpakken Ik ga gewoon alles in nederlands verzinnen en dat dan vertalen naar Frans want nu kom ik nergens :')
Ohja guys ik wou vandaag dus vertrekken naar huis en ging door de poort, maar naast de poort staat hun huis (duh), en Steve deed net de deur open en ik verschoot like mega hard en hij zo uitlachen. Ik stond daar zo van, niet grappig ;u;
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.