|
|
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:46 | |
| - Acefray schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Wahahahaha jamie dont Mousedung me with now omfg why u name look like arianna omfg why
now I'm curious Mijn roepnaam is Jamie maar m'n wetnaam is Adriana xD And I blew Bo's mind when saying that Mag ik vragen hoe je dan ooit op de roepnaam Jamie uit bent gekomen? Gewoon nieuwsgierig xD |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:48 | |
| Tiger is schattig nu eheheh |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:49 | |
| - Bear • schreef:
- Acefray schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
- Wahahahaha jamie dont Mousedung me with now omfg why u name look like arianna omfg why
now I'm curious Mijn roepnaam is Jamie maar m'n wetnaam is Adriana xD And I blew Bo's mind when saying that Mag ik vragen hoe je dan ooit op de roepnaam Jamie uit bent gekomen? Gewoon nieuwsgierig xD ik vind beide mooi |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:50 | |
| Nou eig moet ik het ook zeggen dat mijn roepnaam Bo is, mn real naam is Sean |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| - Bear • schreef:
- Acefray schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
now I'm curious Mijn roepnaam is Jamie maar m'n wetnaam is Adriana xD And I blew Bo's mind when saying that Mag ik vragen hoe je dan ooit op de roepnaam Jamie uit bent gekomen? Gewoon nieuwsgierig xD XDDD Like het is gwn dat mijn roepnaam Jamie is, gewoon zo genoemd door m'n ouders. Maar toen ze mijn naam opgaven aan de gemeente hadden ze alleen mijn doopnamen gegeven (Adriana Jacoba). Daardoor heet ik in wetdingen vaak alleen Adriana :'D Zoals bij de doctor, op school in het systeem. Maar iedereen gebruikt wel Jamie xD Daww thanks <33 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| - Shadowpaw* schreef:
- Ik maak het topicje wel als je wilt ^^
Ik zal je waarschuwen dan wanneer je kunt maken, goed? (: Wil je ff PM sturen naar Shark dat ik je in het schema ga zetten? Moet nu afsluiten xD |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:51 | |
| Omg jamie you just blew my m i n d |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:51 | |
| - Acefray schreef:
- Bear • schreef:
- Acefray schreef:
- Shadowpaw* schreef:
- Burnetkit schreef:
now I'm curious Mijn roepnaam is Jamie maar m'n wetnaam is Adriana xD And I blew Bo's mind when saying that Mag ik vragen hoe je dan ooit op de roepnaam Jamie uit bent gekomen? Gewoon nieuwsgierig xD XDDD Like het is gwn dat mijn roepnaam Jamie is, gewoon zo genoemd door m'n ouders. Maar toen ze mijn naam opgaven aan de gemeente hadden ze alleen mijn doopnamen gegeven (Adriana Jacoba). Daardoor heet ik in wetdingen vaak alleen Adriana :'D Zoals bij de doctor, op school in het systeem. Maar iedereen gebruikt wel Jamie xD
Daww thanks <33 Fair enough xD I mean, mijn doopnaam is Quirine, maar mn roepnaam is Quinty. Dus ik ken 't wel :') |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:53 | |
| XDD sounds Fancy damn
Ik heb wel dat ik gwn vergeet dat ik zo heet. Dus dan hoor ik zo Adriana bij de huisarts en 5 minuten later "OH WAIT THATS ME" |
|
| |
Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:54 | |
| Nouja zolang je het probleem maar niet hebt dat ze je naar drinken gaan vernoemen... :')
Christy ==> fristi xD |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:55 | |
| Iedereen superepische namenverhalen
Kijk ik naar mn passpoort om als naam BoM aan te treffen bij voornaam |
|
| |
Kip 330 Actief »"So, what would you little maniacs like to do first?"«
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:55 | |
| hahahah oml :'D Dat heb ik bij mn ma, haar echte naam is super fancy en lang en ik heb echt tot m'n 12de niet geweten dat dat haar echte naam was :')
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:58 | |
| - Wolfdance schreef:
- Nouja zolang je het probleem maar niet hebt dat ze je naar drinken gaan vernoemen... :')
Christy ==> fristi xD Quinty -> Kwantum :') Heb je liever frisdrank, of een winkel? |
|
| |
Daan 115 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:58 | |
| Beertje waarom zijn jouw setjes zo b a e
EDIT: Daan -> BANAAN *flies away* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 22:59 | |
| - Bear • schreef:
- Wolfdance schreef:
- Nouja zolang je het probleem maar niet hebt dat ze je naar drinken gaan vernoemen... :')
Christy ==> fristi xD Quinty -> Kwantum :') Heb je liever frisdrank, of een winkel? ohmygod xD Ik heb er al mee leren leven. Meestal noemen m'n vrienden me fristi om te plagen. Intussen kan k er al mee lachen. :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 23:00 | |
| - Bear • schreef:
- Wolfdance schreef:
Christy ==> fristi xD Quinty -> Kwantum :') Heb je liever frisdrank, of een winkel? Sampson > Samson Heb je liever een hondenpop in je naam? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 23:00 | |
| - Russetpaw schreef:
- Beertje waarom zijn jouw setjes zo b a e
EDIT: Daan -> BANAAN *flies away* Eyy u got same plaatje als Flamepath haha En jaa mss wel ja |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 23:01 | |
| Ik ben James of Jampot. XD Vrijwel iedereen noemt me James. Op de een of andere manier is het een makkelijke bijnaam xD |
|
| |
Kip 149 Actief Warning; Fragile
Please handle with care
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 23:02 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 9 jun 2017 - 23:03 | |
| Ik zie vaak BoM, BoS, en ik heb nog exen gehad die er heilig van overtuigd waren dat ik Bollivia, Bonova of een of andere rara naam met 'Bo' had.
Kippen zijn mijn enigste vrienden |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|