Algemene Onzin Topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Frost •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 22:01

Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:
Ik moet Shallow actiever krijgen dus iemand die een topicje wilt?  uwu

*Steekt hand op* Me me me meh xD

Al weet ik niet of Frost of Butter kunnen helpen.. Sinds dat amzing Shallow amazing is alleen mijn karakters niet rond BC kunnen komen ;.;

Oh rip, heb je geen rogues of BCers?

Nope, rip meh... ;.; Of ja. Ik kan ze niet/nooit actief houden dus als we posten kan het forever 1 post worden geen moti in die karakters... ;.;

Ik wil met je posten <3

En moet nu naar bed. ;.;

Laatst aangepast door Frost• op za 3 jun 2017 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 22:02

Frost• schreef:
Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:

Al weet ik niet of Frost of Butter kunnen helpen.. Sinds dat amzing Shallow amazing is alleen mijn karakters niet rond BC kunnen komen ;.;

Nope, rip meh... ;.; Of ja. Ik kan ze niet/nooit actief houden dus als we posten kan het forever 1 post worden geen moti in die karakters... ;.;

Ik wil met je posten <3

Specifiek met Shal of gewoon met het GEWELDIGE persoon achter het scherm, want ik Heb Lily als Tribe cat
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 22:03

Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:

Ik wil met je posten <3

Specifiek met Shal of gewoon met het GEWELDIGE persoon achter het scherm, want ik Heb Lily als Tribe cat

Ik wil met het geweldige persoon achter het scherm, Al vraag ik me dan af hoe je typt... xD
Laten we topicen, wil jij maken?

Ik moet namelijk naar bed ;.;
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 22:05

Frost• schreef:
Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:

Ik wil met je posten <3

Ik wil met het geweldige persoon achter het scherm, Al vraag ik me dan af hoe je typt... xD

Of course uwu ik stuur hem op via Frost's pm

goodnight <3
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 22:12

Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:
Frost• schreef:
Shallow schreef:

Ik wil met je posten <3

Of course uwu ik stuur hem op via  Frost's pm

goodnight <3

Thanks, y too <3333333
Innerbreeze
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 7GboMUO
Zoébeest
2371
Actief
I hold you in my heart

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Innerbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 22:13

Heyyaa
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 23:43

This is the new best thing in the world i love this
Talon •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 1hv27Fs
Nath
204
Actief
"No one hurts my family and lives. No one."

CAT'S PROFILE
Rank:
Talon •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 2:22

Dus toch nog maar twee episodes van The Originals gekeken en nu sterf ik vanbinnen. Bye. :c
Jinglebells
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 4:56

Redpetal schreef:
heeft iemand zin in een SPT met één van mijn katjes (Yoka, Ara, Amberpaw, Leopardpaw, Bloomkit, Redpetal, Snakesong, Nectarkit, Apple of Pebble :')) zodat ik kan posten tussen het leren door? ^^

edit; of Coverkit & Xena, die mogen ook ^^"

wat betekend spt ook alweer? standard party time
River •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Tumblr_nmmsuinWwC1usb4bmo1_500
Bo2
448
Actief
Pick a star on the dark horizon and follow the light

CAT'S PROFILE
Rank:
River •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 5:44

Jacqy, Short Post Topic c:

Also goedemorgen~ lekker vroeg op <3
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 7:23

Jawel hoor, nog een aanval in London kan erbij. Echt serieus, wanneer worden mensen gezond in hun hoofd.
Beamspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 7:24

Chillybreath schreef:

This is the new best thing in the world i love this

Beampaw and his player approves
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 7:36

Shallow schreef:
Jawel hoor, nog een aanval in London kan erbij. Echt serieus, wanneer worden mensen gezond in hun hoofd.

En vandaag is dat concert met Ariana Grande! Wat moet die daarvan denken?

Onschuldige mensen doden is gewoonweg laf. En nog laffer is dat ze dood willen. Je kan ze beter in de benen schieten en zolang als ze leven martelen. Zonder dat ze dood gaan natuurlijk. Want dat is juist wat ze willen.
Beamspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 1JDhg27

205
Actief
A heart that’s broken
is a heart that’s been loved

CAT'S PROFILE
Rank:
Beamspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 7:40

Bronzemask schreef:
Shallow schreef:

En vandaag is dat concert met Ariana Grande! Wat moet die daarvan denken?

Onschuldige mensen doden is gewoonweg laf. En nog laffer is dat ze dood willen. Je kan ze beter in de benen schieten en zolang als ze leven martelen. Zonder dat ze dood gaan natuurlijk. Want dat is juist wat ze willen.
Als je dood wilt gaan is het van mij best, een bom is niet nodig, schiet jezelf gewoon neer of hang jezelf op. Maar trek er geen onschuldige mensen met je mee. Speciaal geen kleine kinderen.
En ik ben erg geschrokken want Shawn Mendes was daar ook en zijn team was er ook maar hij is oke en hij heeft zelfs een paar mensen naar zijn hotel meegenomen om ze te beschermen en ik vind dit gewoon echt veel te ver gaan en ik ben echt aan het huilen
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 8:52

Even mss? een rude dingetje over de aanslag, maar uh well yea mijn mening en eerlijke visie:

However nu terug naar het leren.
Junkrat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 DPKsfdL
:3c
3
Actief
tick tock tick tock tick tock

CAT'S PROFILE
Rank:
Junkrat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 8:56

Ik heb 'n beetje hetzelfde met dat het "normaal" aan begint te voelen...
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 9:02

River • schreef:
Jacqy, Short Post Topic c:

Also goedemorgen~ lekker vroeg op <3
Ik dacht Snel Post Topic? xD hahahaha

goeiemorgen <3
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 9:03

Ik begrijp wel hoe je je voelt hiermee, want ik weet wel dat er meer zo over denken. Waaronder ik ook, want ik zie overal al een aanslag aankomen en soms zijn we er klaar voor en soms niet. En ja, het klink inderdaad wel bot, maar de schok ligt vooral aan de slachtoffers hiervan. In het concert zijn er 22 doden gevallen. 22! Waaronder meer dan de helft kinderen waren. En het blijft gewoon gebeuren en ik wil heel graag dat het stopt. Maar als ik ergens hoor dat er een aanslag gebeurd is ben ik niet meer zo bang of verrast. Ik hoop gewoon dat niemand eronder gaat lijden, zoals er al best wel vaak gebeurd is.

Edit; En elke keer dat er een aanslag gebeurd is, hoop ik dat dat de laatste is en dat ze over ons heen stappen en doorgaan met hun leven, of dat ze gewoon oprotten in het niets. Maar dan komt er weer zo'n nieuws vlak na het andere en ik word echt pissig hierdoor.
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 11:47

Ik denk dat de meeste mensen het langzaam maar zeker wel 'gewoon' beginnen te vinden en er aan beginnen te wennen.

Het punt is dat ze angst willen zaaien en dat het beste werkt door grote explosies met meerdere doden want dat schokt mensen over het algemeen wel het meest.

Het slechte van het Ariana concert is wel dat ik heel veel hoor en lees dat er geen controle was, geen tassencontrole en geen fouilleren al gebeurd het tweede bijna nooit bij een concert maar goed, waardoor dit eigenlijk misschien wel voorkomen had kunnen worden
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 11:50

Mornig! <3

Hoe gaat het?

Echt erg van die aanslag ;.;

Iemand zin in een topic met Frost?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: