We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 4:56
Redpetal schreef:
heeft iemand zin in een SPT met één van mijn katjes (Yoka, Ara, Amberpaw, Leopardpaw, Bloomkit, Redpetal, Snakesong, Nectarkit, Apple of Pebble :')) zodat ik kan posten tussen het leren door? ^^
edit; of Coverkit & Xena, die mogen ook ^^"
wat betekend spt ook alweer? standard party time
River •
Member
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 7:36
Shallow schreef:
Jawel hoor, nog een aanval in London kan erbij. Echt serieus, wanneer worden mensen gezond in hun hoofd.
En vandaag is dat concert met Ariana Grande! Wat moet die daarvan denken?
Onschuldige mensen doden is gewoonweg laf. En nog laffer is dat ze dood willen. Je kan ze beter in de benen schieten en zolang als ze leven martelen. Zonder dat ze dood gaan natuurlijk. Want dat is juist wat ze willen.
Beamspark
Member
★ 205 Actief A heart that’s broken
is a heart that’s been loved
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 7:40
Bronzemask schreef:
Shallow schreef:
Jawel hoor, nog een aanval in London kan erbij. Echt serieus, wanneer worden mensen gezond in hun hoofd.
En vandaag is dat concert met Ariana Grande! Wat moet die daarvan denken?
Onschuldige mensen doden is gewoonweg laf. En nog laffer is dat ze dood willen. Je kan ze beter in de benen schieten en zolang als ze leven martelen. Zonder dat ze dood gaan natuurlijk. Want dat is juist wat ze willen.
Als je dood wilt gaan is het van mij best, een bom is niet nodig, schiet jezelf gewoon neer of hang jezelf op. Maar trek er geen onschuldige mensen met je mee. Speciaal geen kleine kinderen. En ik ben erg geschrokken want Shawn Mendes was daar ook en zijn team was er ook maar hij is oke en hij heeft zelfs een paar mensen naar zijn hotel meegenomen om ze te beschermen en ik vind dit gewoon echt veel te ver gaan en ik ben echt aan het huilen
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 8:52
Even mss? een rude dingetje over de aanslag, maar uh well yea mijn mening en eerlijke visie:
Het klinkt mss bot en gemeen maar, om even heel eerlijk te zijn, met al die aanslagen ben ik het inmiddels gewoon geworden hoor en nu ik dit weer zie en hoor ben ik gewoon weer van 'oh opnieuw? Ok', het is gwn deel aan het worden van het dagelijks leven. hoe erg het ook is. Als je buitenkomt dan kan dat gebeuren jammer en helaas thats how life is atm, hoe rude dat ook klinkt atm is dat hoe het is in West Eu voor nu. Wss ben ik gwn immens salty omdat zaventem + nu mn pap AGAIN + friends + other family steeds bij die locaties waren lol Het blijft erg, heel erg, maar het begint gwn 'normaal' aan te voelen.
En tbh vind ik het feit dat ik, en wss anderen ook, het 'gewoon' beginnen te worden, omdat het tja, zoveel gebeurd, gwn echt verschrikkelijk. Cause de gevolgen die ik bij dit kan zetten liggen er niet al te fijn bij. zoalsbvzoalsikaldachtsnellernaelkaarbeginnentedoenzoalslondennubewijst
Neem het je nie kwalijk als je mn mening/perceptie van dit nie aanvaard maar het irriteert me een beetje dus moest eruit lol en hoe hard het ook is, het is deels ook gwn true dat dit onze nieuwe realiteit aan het worden is, of eig al is geworden. damn i feel like a salty bitch en dat was niet mijn intentie x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 9:02
River • schreef:
Jacqy, Short Post Topic c:
Also goedemorgen~ lekker vroeg op <3
Ik dacht Snel Post Topic? xD hahahaha
goeiemorgen <3
Shallow
Member
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 9:03
Ik begrijp wel hoe je je voelt hiermee, want ik weet wel dat er meer zo over denken. Waaronder ik ook, want ik zie overal al een aanslag aankomen en soms zijn we er klaar voor en soms niet. En ja, het klink inderdaad wel bot, maar de schok ligt vooral aan de slachtoffers hiervan. In het concert zijn er 22 doden gevallen. 22! Waaronder meer dan de helft kinderen waren. En het blijft gewoon gebeuren en ik wil heel graag dat het stopt. Maar als ik ergens hoor dat er een aanslag gebeurd is ben ik niet meer zo bang of verrast. Ik hoop gewoon dat niemand eronder gaat lijden, zoals er al best wel vaak gebeurd is.
Edit; En elke keer dat er een aanslag gebeurd is, hoop ik dat dat de laatste is en dat ze over ons heen stappen en doorgaan met hun leven, of dat ze gewoon oprotten in het niets. Maar dan komt er weer zo'n nieuws vlak na het andere en ik word echt pissig hierdoor.
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 4 jun 2017 - 11:47
Ik denk dat de meeste mensen het langzaam maar zeker wel 'gewoon' beginnen te vinden en er aan beginnen te wennen.
Het punt is dat ze angst willen zaaien en dat het beste werkt door grote explosies met meerdere doden want dat schokt mensen over het algemeen wel het meest.
Het slechte van het Ariana concert is wel dat ik heel veel hoor en lees dat er geen controle was, geen tassencontrole en geen fouilleren al gebeurd het tweede bijna nooit bij een concert maar goed, waardoor dit eigenlijk misschien wel voorkomen had kunnen worden
Frost •
Member
Derps 84 Actief "Revere it. Praise it.
This noble and beautiful.."