Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Entity
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 DPKsfdL
Amy :3
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Entity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 21:58

Oh really? Thanks! Ik ben op zo'n gebied echt ultra lui :')
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 QyUUx6L
https://i.imgur.com/QyUUx6L.jpg

Elfje, ya ik but idk geen zin enz maar als je per sé wilt, dan word het wel een enorm flut en slechte post.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:09

Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Cadeau10
https://i.servimg.com/u/f58/19/68/56/30/cadeau10.jpg

Ik heb geprobeerd om de ogen echt rood te houden maar ze kregen al snel een wat roze tint, de kat heb ik trouwens ook wat witter gemaakt aangezien die een beetje zandkleurige sporen had
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:10

Misschien is een update over onze kat die wat ziekjes enzo was wel goed.

Kommis is twaalf jaar oud dus waren we eerst bang dat het een ernstige ziekte of iets in zijn hersenen zou zijn. Nu lijkt dat allemaal wel los te lopen. We besloten aangezien hij nogal moeizaam liep, veel sliep en niet meer sprong eens verder te kijken. Mede dankzij Bo2 heb ik extra lang de kat in de gaten gehouden en het vermoeden gekregen dat het bij hem om atrose ging. Dit is volgens de meeste niet altijd makkelijk vast te stellen bij katten. Onze dierenarts is er in ieder geval niet achter gekomen.
Kommis is aan de Glucosamine gezet. Dit is een bepaalde poeder (in ons geval poeder) dat de gewrichten en spieren op de een of andere manier positief beïnvloed. Nu merkte we al relatief snel een verschil na de eerste dosis. Vele zeggen dat iemand dit pas op lange termijn merkt. Maar wij merkten het al naar een dag. Hij begon vrolijker te worden en bewoog wat beter. Eten deed hij nog steeds wisselend maar we waren al lang blij dat het iets met hem deed.
Nu gebruiken we de Glucosamine al wat langer en begint hij echt verbetering te tonen. Hoewel hij nog steeds een wisselende eter is en wat langer over zijn maaltijd doet, gedraagt hij zich verder boven verwachting goed. Hij speelde een of twee dagen geleden met mijn veters alsof hij een jonge kat was! Verder begint hij nu het kouder wordt weer wat rond te struinen buiten, geniet hij van de zon en haalt hij af en toe speels uit als iemand op de bank of grond klopt. Ook draaft hij weer mee als hij eten krijgt. Hij mauwt nog steeds wat vaker dan hiervoor maar minder lang achter elkaar en het gebeurd ook niet zo regelmatig meer. Bovenal lijkt hij goed op te knappen en hebben wij de goede hoop dat Kommis nog jaren mag leven. <333
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:12

IS ENTITY VAN
BEYOND TWO SOULS
GEBASEERD
PLEASE
Entity
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Entity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:14

Shallow schreef:
IS ENTITY VAN
BEYOND TWO SOULS
GEBASEERD
PLEASE

YESS SHE IS DAAROM IS HAAR OS'SJE OOK VAN BEYOND TWO SOULS <3

@Anouk, thank you! Het ziet er 1000x beter uit <3
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:15

Entity schreef:
Shallow schreef:
IS ENTITY VAN
BEYOND TWO SOULS
GEBASEERD
PLEASE

OMG JODIEEEEE <3333
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:15

EN TITTY
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:16

Panthergrowl schreef:
EN TITTY
IK HUIL
Pantherstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:17

Shallow schreef:
Panthergrowl schreef:
EN TITTY
IK HUIL
HAHAHAH
Entity
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Entity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:17

Shallow schreef:
Entity schreef:
Shallow schreef:
IS ENTITY VAN
BEYOND TWO SOULS
GEBASEERD
PLEASE

OMG JODIEEEEE <3333

YESS JODIE IS HELD EN GEWOON GEWELDIG EN COOL EN GAAF EN TJA GEWOON AWESOME <33

@Butter, ah goed om te horen dat ie al goed aan het opknappen is! Hopelijk kunnen jullie nog lang van hem verder genieten! <3
Shallow
Member
ryan !
1509
Actief

CAT'S PROFILE
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:19

IK HEB EEN TOTORO KNUFFEL GEKREGEN EN IK BEN B L I J

@L; b l o c k e d

@A; MAAR AIDEN IS OOK AL BAE HOOWR
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:21

@Amy, ja zeker! Ik en mijn moeder (zelfs mijn vader) zijn er heel blij mee. De kat waarschijnlijk nog het meest van allemaal. Kommis is aanhankelijk als de pest hahha en hing net al weer speels bijna aan mijn vingers.
Entity
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Entity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:27

@Loïs, ik snap hem denk ik. Het is dat ik moe ben dan ben ik erg traag van begrip :')

@Anouk, Aiden is inderdaad bae, echt super schattig hoe hij Jodie altijd wilt beschermen <333

@Butter, awh dat is leuk! Boef vliegt regelmatig ook mijn voeten aan maar hij is nog een jong ding, echt grappig want hij is zo'n ontdeugend beestje en slim en je ziet wanneer hij nadenkt maar hij heeft ook zo dat ie net een verloren hert is :') Echt super schattig, en dan komt ie miauwend aangelopen alsof die wilt weten of ik er nog ben :') Beestje is zo aanhankelijker geworden nadat ie een tijdje spoorloos verdwenen was, echter is ons Jitske (Mama van Boef en Bear ( andere kat van ons)) a een goede twee weken weg :s Ik hoop maar dat ze nog terug komt, ze is gesteriliseerd maar helaas niet gechipt :c
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:42

@Amy hij is nog niet helemaal de oude maar met het uur lijkt hij beter te worden. Af en toe een kleine terugslag maar het is tien stappen vooruit een stap terug dus ja.. Hahha leuke naam Boef!! Ah begrijpelijk. Vast blij terug te zijn! Aha hoop ik ook en Bear ook zo'n leuke naam? Is hij ook groot??
Entity
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Entity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 22:50

Oceanbreeze schreef:
@Amy hij is nog niet helemaal de oude maar met het uur lijkt hij beter te worden. Af en toe een kleine terugslag maar het is tien stappen vooruit een stap terug dus ja..  Hahha leuke naam Boef!! Ah begrijpelijk. Vast blij terug te zijn! Aha hoop ik ook en Bear ook zo'n leuke naam? Is hij ook groot??

De naam Boef is op een bepaalde manier meant to be geworden, ik had voor de andere drie al een naam Goodgie(Nu Ellie bij haar eigenaars) en Ginger(Noemt ondertussen Felix), Bear was eigenlijk afkomstig van Bear Gryllis maar weliswaar doet de kat zijn naam eer aan, hij is tegenover Boef een pak groter, maar ook breder. Boef daarintegen is smaller en kleinder maar ook weer slimmer. Bear is weer wat lomper en een enorme knuffelbeer, maar echt enorm erg :') Boef daarintegen komt zelf wel wanneer ie even wilt knuffelen en is ook weer snel weg, zo baasje zo beestje :') Blijft grappig hoe katten eigenlijk hun naam eer kunnen doen xD En het grappige is, voor de drie rosse had ik direct een naam en voor Boef niet (wit met grijze tabby terwijl de rest rosse tabby is met wit.) Dus ik maar rond gekeken op internet en steeds stuitte ik op Boef en dat sprak me opzich aan, plus ik ben redelijk fan van de rapper Boef maar toch was ik niet zeker en bleef ik sites aanklikken en Boef bleef steeds mijn oog vangen en tja toen werd het Boef. Best grappig want ik zei nog van 'Oké dan word het Boef' en het was echt of ie er even op reageerde :') Het heeft me wel enorm veel gezaag gekost om hem te mogen houden maar de reden die de keuze beïnvloed heeft om hem daadwerkelijk te mogen houden was dat hij enorm hard leek op mijn aller eerste kat, Snuffel hij is weggelopen maar tja hij was een kater en niet gecastreed dusja :s Maar goed ik ben blij dat ik dat rare beest heb :')
Fallen •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 J6lg2c
Rebecca c:
63
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fallen •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 23:09

Hmm, ik zit met een naam te spelen maar dan wil ik daar eigenlijk ouders bij en dat net nu er geen nestjes zijn :c
Lola
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimezo 4 jun 2017 - 23:10

Nou net mc donalds op, nu maar eens doelloos op het internet gaan zitten
Lionrose
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 SGesWGg
Linn
788
Actief
The quieter you become
the more you can hear

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 0:05

Oh shit is het alweer 5 juni ;--;
Goldennight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 2re5tv9
Isa :3
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 0:18

Hallo mensjes~
Entity
Member
18
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Entity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 0:34

I'm killing myself, cant fall asleep and i didn't had much sleep last week :s i guess my body accepted it already :s

Al vanaf vorige week vrijdag amper geslapen, afgelopen week was enorm zwaar want we werden op evaluatie beoordeeld, zie het maar als examen dus hadden we twee praktijkdagen van 8 uur, eerste dag ben ik vijf minutjes buiten geweest en dag twee gewoon heel de dag binnen. Dag drie kregen we 2 uur afwerken en dan tafel klaarzetten plus beoordeling, dan opruimen en poetsen en vrijdag nog eens een halve dag en normaal wou ik zaterdag uitslapen maar moest naar de pony's en was half 10 wakker terwijl wekker om 10u stond en vanochtend was ik half 9 al wakker terwijl ik normaal altijd tot 11/12u slaap dus ik vrees dat mijn lichaam zich er aan aangepast heeft :s
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: