Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Frost •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 20:27

Burnetkit schreef:
Kan jij maken Derpje? Ik kan momenteel niet posten tot mid volgende week c:

Is goed <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 20:41

Ehm misschien communiceer ik niet duidelijk genoeg want ik word hier denk ik verkeerd begrepen dus ga het even proberen te verklaren al ben ik daar wel echt slecht in :')

Ik heb me echt al op heel veel nestjes aangemeld en ben 95/100x niet gekozen ofzo dus kan er prima mee om gaan. Maar om nou echt specifiek als enige niet te worden gekozen voelt niet heel lekker. Ik hou jullie daar echt niet schuldig voor en begrijp jullie keuze ook gewoon compleet. Als mijn personage niet past, dan past het gewoon niet en dat valt niet te veranderen. Dan is het ook goed dat jullie mij om die reden niet hebben gekozen. Ik ben niet boos op jullie of mag jullie ook niets minder hierdoor want jullie zijn gewoon leuke mensen. Het was niet echt bedoeld om te zeuren in de trant van 'ik ben niet gekozen en ben daar boos om want m'n aanmelding was gewoon goed bla bla bla' wat je wel eens ziet gebeuren maar meer om het idee dat ik het even één keertje kwijt wilde dat het een beetje rot voelt.

En ik hoop dat het nu duidelijk is maar met mijn uitlegkunsten betwijfel ik het nog een beetje ^^'
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 20:49

Rousepaw schreef:
Ehm misschien communiceer ik niet duidelijk genoeg want ik word hier denk ik verkeerd begrepen dus ga het even proberen te verklaren al ben ik daar wel echt slecht in :')

Ik heb me echt al op heel veel nestjes aangemeld en ben 95/100x niet gekozen ofzo dus kan er prima mee om gaan. Maar om nou echt specifiek als enige niet te worden gekozen voelt niet heel lekker. Ik hou jullie daar echt niet schuldig voor en begrijp jullie keuze ook gewoon compleet. Als mijn personage niet past, dan past het gewoon niet en dat valt niet te veranderen. Dan is het ook goed dat jullie mij om die reden niet hebben gekozen. Ik ben niet boos op jullie of mag jullie ook niets minder hierdoor want jullie zijn gewoon leuke mensen. Het was niet echt bedoeld om te zeuren in de trant van 'ik ben niet gekozen en ben daar boos om want m'n aanmelding was gewoon goed bla bla bla' wat je wel eens ziet gebeuren maar meer om het idee dat ik het even één keertje kwijt wilde dat het een beetje rot voelt.

En ik hoop dat het nu duidelijk is maar met mijn uitlegkunsten betwijfel ik het nog een beetje ^^'
Als je echt graag in het nestje wilt wil ik Fraykit wel met je delen. Zijn karakter is toch nog niet ontwikkeld.
Junkrat
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 DPKsfdL
:3c
3
Actief
tick tock tick tock tick tock

CAT'S PROFILE
Rank:
Junkrat
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:18

.......... frick
waar is mijn zelfbeheersing als ik 't nodig heb
Chillybreath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:19

Ik haat t dat ik nieuwe account ideeën in mn hoofd krijg door een liedje, maar ik t niet mag van mezelf
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:24

Chillybreath schreef:
Ik haat t dat ik nieuwe account ideeën in mn hoofd krijg door een liedje, maar ik t niet mag van mezelf

Be calm
and let yourself be

xD

Anders schrijf je, je ideeën op op een blaadje of schrijf je een verhaal? Dan heb je, je ideeën wel gebruikt enz
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:25

Wie heeft zelfbeheersing nodig, heck

Ik heb een mooi nestje nodig of gwn een mooi leuk iets voor een nieuw acc caus ik wil gemene dingen doen haha Foxdung met die examens, hoe Foxdung verdorie verdorietjes u.u

also never, how i love him <3
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:26

Nevermind schreef:

Ik heb een mooi nestje nodig of gwn een mooi leuk iets voor een nieuw acc caus ik wil gemene dingen doen haha Foxdung met die examens, hoe Foxdung verdorie verdorietjes u.u

Kan ik je helpen? C:
Oja: https://www.warriorcatsnl.com/t33251-let-the-river-whisper-you-to-sleep#755971
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:29

Frost• schreef:
Nevermind schreef:

Kan ik je helpen? C:

im not sure tbh het is gwn eerder??? Ik heb een paar leuke karakters liggen atm waar ik echt weer iets leuks kan opstoven binnen de rpg maar er is gwn zo weinig dingen qua nestjes en familie waar ik interesse in heb x'D
en ik heb echt wel familie nodig denk ik voor sommige hmn
Ik heb ook nog steeds een Berthold nodig voor mijn Reiner u.u
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:32

Nevermind schreef:
Frost• schreef:
Nevermind schreef:

Kan ik je helpen? C:

im not sure tbh het is gwn eerder??? Ik heb een paar leuke karakters liggen atm waar ik echt weer iets leuks kan opstoven binnen de rpg maar er is gwn zo weinig dingen qua nestjes en familie waar ik interesse in heb x'D
en ik heb echt wel familie nodig denk ik voor sommige hmn
Ik heb ook nog steeds een Berthold nodig voor mijn Reiner u.u

Aaah begrijp ik, je zoekt nestjes zodat je 100% je karakter uit kan werken, jammer dat ik niet veel kan helpen ;.; had het graag gewild tho <3
Ik hoop dat je vind waar je naar opzoek bent!
Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:33

Frost• schreef:
Chillybreath schreef:

Be calm
and let yourself be

xD

Anders schrijf je, je ideeën op op een blaadje of schrijf je een verhaal? Dan heb je, je ideeën wel gebruikt enz

Ja dat kan wel xD Het zou wss ook wel een beetje lastig zijn om te gebruiken hier in de rp, maar hij leek me alsnog wel geinig xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:34

Derpje, als ik nog iets vind dn ga ik je heel hard porren als ik nog iets nodig heb 8)

Bo, gebruik het in de telerpg 8)
Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:38

@Bo; Dat zal zeer lastig gaan xD
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:39

Nevermind schreef:
Derpje, als ik nog iets vind dn ga ik je heel hard porren als ik nog iets nodig heb 8)

Bo, gebruik het in de telerpg 8)

Chillybreath schreef:
Frost• schreef:
Chillybreath schreef:

Be calm
and let yourself be

xD

Ja dat kan wel xD Het zou wss ook wel een beetje lastig zijn om te gebruiken hier in de rp, maar hij leek me alsnog wel geinig xD

Chillybreath: Hhahaha, das waar. Doe het gene wat het beste is voor jezelf ^.^

BO2: Is goed, por me zodat ik je hero in need kan zijn en dit kan roepen:
A HERO HAS ARRIVED
xD
Ik wil je gewoon heel graag helpen
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:42

alles kan in de telerpg bo, believe in yourself mah bae

wahahhaa, aw Derpje <3 je bent altijd te lief voor me omfg
Chillybreath
Member
Bo~
928
Actief
Inside she was an angel

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:44

@Bo; T gaat over een vrouw/poes sooooooo XD
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:47

Chillybreath schreef:
@Bo; T gaat over een vrouw/poes sooooooo XD

Chilly: Just do it! Make u dreams come true! xD

BO2: Jij bent ook altijd te lief voor mij <3333333333333

PS: Ben toch aan het spammen xD
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:57

Ik moet Shallow actiever krijgen dus iemand die een topicje wilt? uwu
Frost •
Member
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.

CAT'S PROFILE
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:58

Shallow schreef:
Ik moet Shallow actiever krijgen dus iemand die een topicje wilt?  uwu

*Steekt hand op* Me me me meh xD

Al weet ik niet of Frost of Butter kunnen helpen.. Sinds dat amzing Shallow amazing is alleen mijn karakters niet rond BC kunnen komen ;.;
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
ryan !
1509
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Rank: Member
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitimeza 3 jun 2017 - 21:59

Frost• schreef:
Shallow schreef:
Ik moet Shallow actiever krijgen dus iemand die een topicje wilt?  uwu

*Steekt hand op* Me me me meh xD

Al weet ik niet of Frost of Butter kunnen helpen.. Sinds dat amzing Shallow amazing is alleen mijn karakters niet rond BC kunnen komen ;.;

Oh rip, heb je geen rogues of BCers?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: