|
|
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 16:50 | |
| Nog ff een topic maken met Talon en dan kan ik door naar het volgende account~ |
|
| |
Marieke 434 Actief Flight of the silver bird
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 17:13 | |
| ik heb nieuwe account kriebels maar weet dat ik toch niet actief kan blijven dus ik zit hier zo van "doe ik dit of doe ik dit niet" |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 17:20 | |
| Het is mij opgevallen dat Jayflame en Shallow het meest op elkaar lijken dan met Shark of welke andere sibling dan ook :') |
|
| |
Bo~ 117 Actief She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 17:44 | |
| - Redpetal schreef:
- heeft iemand zin in een SPT met één van mijn katjes (Yoka, Ara, Amberpaw, Leopardpaw, Bloomkit, Redpetal, Snakesong, Nectarkit, Apple of Pebble :')) zodat ik kan posten tussen het leren door? ^^
edit; of Coverkit & Xena, die mogen ook ^^" Ik wil wel Jaytail x Redpetal/Coverkit, Fox x Apple / Pebble, Longpaw x Coverkit. Kies maar welke je wilt (a) -als je nog wilt derp derp- |
|
| |
Bunny 132 Actief "It only takes a small pebble to start an avalanche."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 18:00 | |
| Pff ik ging een topic maken maar ik ben te moe ;-; als iemand nog een topic wil, sorry maar ik ga denk ik niet te veel nieuwe meer aannemen want ik kan er toch niet op posten met de examens enzo ^^" |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 18:10 | |
| Wieh mn oude haarkleur terug <3 Nog even een paar maandjes laten groeien en dan alles eraf om weg te geven~ c: |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 18:39 | |
| Wie wilt een topic met Smokegaze? |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 18:47 | |
| - Smokegaze schreef:
- Wie wilt een topic met Smokegaze?
Ik wel! |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 18:55 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Smokegaze schreef:
Ik wel! Cool! Wil jij maken? Dan reageer ik er op wanneer ik de topics met Thora heb afgepost. |
|
| |
Freedje 92 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 18:55 | |
| Heb het vandaag ontzettend druk gehad op het werk en moest vanmorgen om half zes opstaan, dus ik ga vandaag en morgen misschien ook niet posten. Als dat het geval is, komen de posten weer vanaf maandag (: |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 18:58 | |
| - Thora schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Smokegaze schreef:
Ik wel! Cool! Wil jij maken? Dan reageer ik er op wanneer ik de topics met Thora heb afgepost. Kijk nu een film. Zal even daarna schrijven xD |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 19:04 | |
| Oké, dus ik hou sowieso Shallow actief, en ik zou graag een kitten erbij nemen maar idk |
|
| |
Derps 84 Actief "Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 19:33 | |
| Shallow is soo cute <3
Welp nieuw acc Wie wilt er posten met Frost? Als hij is aangenomen |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 19:43 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Kindkit schreef:
- Ben ik nu legit de enige die niet is gekozen voor dat nestje of hebben nog veel mensen zich via pm aangemeld? :')
Ah well on the bright side, m'n baby is nu ook geboren <3 Volgens mij heeft niemand zich aangemeld via de pb. Heb er verder niet over na gedacht dus denk het wel ja. Voelt tbh wel een beetje *insert scheldwoord* maar no hard feelings |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 19:47 | |
| - Rousepaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Kindkit schreef:
- Ben ik nu legit de enige die niet is gekozen voor dat nestje of hebben nog veel mensen zich via pm aangemeld? :')
Ah well on the bright side, m'n baby is nu ook geboren <3 Volgens mij heeft niemand zich aangemeld via de pb. Heb er verder niet over na gedacht dus denk het wel ja. Voelt tbh wel een beetje *insert scheldwoord* maar no hard feelings Is ook weleens bij mij gebeurt en ook steeds bij dezelfde persoon.. xD Ik vind het erg voor je *Hugs* |
|
| |
Linn 788 Actief The quieter you become
the more you can hear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 20:02 | |
| - Butterkit, schreef:
- Rousepaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Kindkit schreef:
Ah well on the bright side, m'n baby is nu ook geboren <3 Volgens mij heeft niemand zich aangemeld via de pb. Heb er verder niet over na gedacht dus denk het wel ja. Voelt tbh wel een beetje *insert scheldwoord* maar no hard feelings Is ook weleens bij mij gebeurt en ook steeds bij dezelfde persoon.. xD
Ik vind het erg voor je *Hugs* Guys vergeet niet dat dit een kans is wanneer je je aanmeldt voor een nestje <3 Het is niet leuk voor de mensen om te kiezen en ik weet dat het rot voelt als je niet gekozen bent, maar dat kan nou eenmaal gebeuren ;v; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 20:03 | |
| - Rousepaw schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Kindkit schreef:
Ah well on the bright side, m'n baby is nu ook geboren <3 Volgens mij heeft niemand zich aangemeld via de pb. Heb er verder niet over na gedacht dus denk het wel ja. Voelt tbh wel een beetje *insert scheldwoord* maar no hard feelings Snap dat, het is niet naar na jouw bedoeld. We zochten naar een bepaald soort karakter en die van jouw paste niet geheel. Daarbij zit er nog een verhaallijn bij! Hopelijk voel je je niet al te erg gekwetst. |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 20:09 | |
| Frost x river derpje? <3
ht zijn zoveel kittens geworden van tigerxocean tho my poor burbur ;n; |
|
| |
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 20:12 | |
| - River • schreef:
- Frost x river derpje? <3
ht zijn zoveel kittens geworden van tigerxocean tho my poor burbur ;n; Is goed, wie maakt? ^.^ <3 |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 jun 2017 - 20:23 | |
| Kan jij maken Derpje? Ik kan momenteel niet posten tot mid volgende week c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|