|
|
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:30 | |
| - Tallshadow schreef:
- Shallow schreef:
- Okay, don't get me wrong. Because I fricking love kids and babies etc.
Maar mijn buren hebben dus een baby erbij genomen en het jankt al voor 7 uur en nu klonkt ze als zo'n krijsende kat and I'm just- Geadopteerd of gekregen? Ik zie nu voor me dat ze een random kind gekocht hebben xD
Also @Moo Moo, welkom bij de Latijn leerclub, having fun? Ik niet :c Naja, ik kan al wat Scanderen dus dat is al een 0,5 ofzo. En die rijtjes ken ik ook voor de helft wel (Dominus, Rosa, Bellum. Rex, Nomen, Res, en Portum zal ik nog ff doornemen), is ook niet zoveel werk. Maar ik moet de tekst dus leren. Tekst en vertaling. En de beste vertaling vind ik dus op de schoolsite. Maar da's via een powerpoint en al die letters staan door elkaar en telkens als die powerpoint geopend wordt flipt mijn hele chromebook :') (En ik heb dit niet met andere google powerpoints dus tsja) En dat is dus zéér frustrerend dus nee, ik heb geen fun helaas. En wat mag jij allemaal in je hoofd stampen? (a) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:42 | |
| @Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD
@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (: |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:47 | |
| Ik krijg spontane flashbacks naar de tijd dat ik Latijn volgde. In de eerste twee jaren ging ik nog in Nederland naar school en was het goed te volgen, maar toen ik naar een school in België kwam... Laten we zeggen dat ze hier minstens dubbel zo snel door de lesstof heen gingen XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:47 | |
| - Tallshadow schreef:
- @Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD
@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (: Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu. En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:50 | |
| - Silverkit- schreef:
- Tallshadow schreef:
- @Hannah, did not see that coming, maar k snap dat huilende baby vervelend kan zijn, reken maar dat zij dat ook vinden atm xD
@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (: Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu.
En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A) & Nice! Succes gewenst dan maar! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:55 | |
| - Tallshadow schreef:
- Silverkit- schreef:
- Tallshadow schreef:
@Moo Moo, zozo nice! Moeten jullie ook eigenlijk scanderen voor je punten? & Welke teksten vertalen jullie nu? In vergelijking daarmee heb ik 't makkelijker. voor morgen 1000 woorden herhalen waarvan er 10 gevraagd worden en 1 fout = niet gehaald, gelukkig hoor ik ze allemaal al te kennen (: Scanderen wordt bonuspunten, en die ga ik nodig hebben XD Deze tekst gaat over Daedalus en Icarus. Maarehh, 1000 woordjes? :'D Ik ben zelf enorm slecht in woorden stampen / herhalen dus ben tbh echt heel blij dat ik dat niet hoef te doen nu.
En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A) & Nice! Succes gewenst dan maar! Jep, van die gast. Mijn examen zal ook over hem gaan dacht ik. (Blijkbaar zijn dat soort dingen al bekend) Teksttoetsen krijg ik een 6 mee zonder te leren dus tsja daar ben ik altijd wel blij mee (Ik haal ook een 6 als ik wel leer trouwens, maar goed) En bedankt, hetzelfde voor jou! |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:55 | |
| Guys, even een snelle vraag hier ^^" Kan iemand de link sturen van dat ding online dat al jouw plaatjes kan samenvoegen? Ik zou dat leuk vinden voor de ava <3 |
|
| |
♥ & ☾ 47 Actief "I'm tired, it's raining, and I'm not a waterlily."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:43 | |
| Zo, Lils heeft een nieuwe ava <3 |
|
| |
Ghostbear 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:43 | |
| <3 Lily is echt mooi dawh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:47 | |
| - Pangolin • schreef:
- <3 Lily is echt mooi dawh
Hehe thank yuuu ^^ |
|
| |
Kip 327 Actief ➳Don't you hear me howling
Don't you hear me howling babe?
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:49 | |
| - Silverkit- schreef:
- Tallshadow schreef:
- Silverkit- schreef:
- Tallshadow schreef:
En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A) & Nice! Succes gewenst dan maar! Jep, van die gast. Mijn examen zal ook over hem gaan dacht ik. (Blijkbaar zijn dat soort dingen al bekend) Teksttoetsen krijg ik een 6 mee zonder te leren dus tsja daar ben ik altijd wel blij mee (Ik haal ook een 6 als ik wel leer trouwens, maar goed)
En bedankt, hetzelfde voor jou! Zit je ook in de vierde? Wij hebben Daedalus en Icarus al gedaan, kennelijk gaan onze examens ook over Ovidius c': Zijn nu bezig met Plinius, over geesten ofzo? Heel vaag allemaal xD |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:49 | |
| Pangolin is schattig <3 en Lily ziet er mooi ui v.v |
|
| |
Ghostbear 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:50 | |
| She is a cuteness killer xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:50 | |
| - Pangolin • schreef:
- She is a cuteness killer xd
Alsjeblieft als je haar in een topic een miertje laat eten krijg je +500 punten van mij |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:51 | |
| Ik wil topics met Bear, maar ik ga niet veel tijd hebben om te posten t/m donderdagavond :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:52 | |
| Ik wacht nog totdat ik aangemeld word uwu |
|
| |
❤ Daan 51 Actief I know this sounds insane, but this is an insane world.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 20:55 | |
| Omg zoveel cjoet katten zijn er opeens <3
--
B o a r <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 21:01 | |
| - Coyote • schreef:
- Silverkit- schreef:
- Tallshadow schreef:
- Silverkit- schreef:
- Tallshadow schreef:
En ik heb nu op mijn mobiel een app gedownlaod waarop de powerpoint wel normaal doet, dus via mobiel verderleren dan maar Oh van Ovidius?? Dat vond ik echt leuke verhalen om te doen, beter dan Plinius wat we nu doen, ik ben hem zo zat D: En ik wissel eig. ook liever, teksttoetsen redden mijn gemiddelde vaak, maar het zou goed moeten komen (A) & Nice! Succes gewenst dan maar! Jep, van die gast. Mijn examen zal ook over hem gaan dacht ik. (Blijkbaar zijn dat soort dingen al bekend) Teksttoetsen krijg ik een 6 mee zonder te leren dus tsja daar ben ik altijd wel blij mee (Ik haal ook een 6 als ik wel leer trouwens, maar goed)
En bedankt, hetzelfde voor jou!
Zit je ook in de vierde? Wij hebben Daedalus en Icarus al gedaan, kennelijk gaan onze examens ook over Ovidius c': Zijn nu bezig met Plinius, over geesten ofzo? Heel vaag allemaal xD Jep. Ik ben een 4e klasser (A) Plinius heb ik al 1 ding over gehad. 1 ding :') Ook over een geest dus. En het begon steeds met 'Caius Plinius groet ....' |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 21:11 | |
| What to do when you're sad and stressed? Read Bob Ross quotes. It makes life a better place.
*heeft nu een bob ross pauze voor haar werk* |
|
| |
Nynke 55 Actief snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 21:13 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|