|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 11:13 | |
| Dankjewel :3 Maar even zien of ik het volhoudt op mijn werk. Ga een poging doen c: . |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 11:23 | |
| Niet doorgaan als t nie meer gaat eh beterschap! |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 11:42 | |
| Beterschap Julia! <3
Geez ik probeer een reisverzekering te regelen maar idk wat ik allemaal nodig heb. ;3; |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 12:26 | |
| Waarom ben ik zo'n held in uitstellen ;~; nu moet ik alle 5 de opdrachten vandaag doen ;~; |
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 12:27 | |
| Vanavond zal ik hier weer ff losgaan met posten, eindelijk freedom (: |
|
| |
Nynke 55 Actief snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 12:41 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 13:02 | |
| - Bear • schreef:
- Waarom ben ik zo'n held in uitstellen ;~; nu moet ik alle 5 de opdrachten vandaag doen ;~;
Ha, dit is echt net hetzelfde bij mij x'D |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 13:45 | |
| Bedankt :3 ! Ik heb het raam open gezet, met wat frisse lucht gaat het wat beter gelukkig.
|
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 13:56 | |
| Vandaag is de eerste dag dat ik me beter voel (lichamelijk en mentaal doordat de stress eindelijk wat is opgelicht denk ik?) en damn dat is te zien aan hoeveel ik vandaag al heb kunnen leren! Al drie hoofdstukken van mijn rassen- en beoordelingsleer erdoor gekregen! proud bo is happy hihi <3 Als ik dit tempo erin kan houden tot vrijdag zal ik wss weer eens in het weekend kunnen posten c: Nu even een pauze nemen met wat thee en muziek ik neem normaal nooit pauze als ik besluit een hele dag te leren dus omfg proud me en wat relaxen~
Also beterschap Julia! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 15:00 | |
| Ik wil posten maar ik voel me niet zo prettig dus dat gaat 'm niet worden denk ik :/ |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 23 mei 2017 - 15:15 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |