|
|
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 15:06 | |
| Top, dankje <3
Wolfje wordt alweer zo groot oml |
|
| |
Nynke 303 Actief » Still awesome
| CAT'S PROFILEAge: » i died when i was nineteen moons Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 15:16 | |
| |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 16:25 | |
| |
|
| |
ryan ! 1509 Actief For all I know the best is over and the worst is yet to come
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 16:40 | |
| Als het ooit iemand zou kunnen lukken om Shallow boos of vals te maken wil ik persoonlijk een kroon voor diegene maken en het via post opsturen. |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 17:04 | |
| - Shallow schreef:
- Als het ooit iemand zou kunnen lukken om Shallow boos of vals te maken wil ik persoonlijk een kroon voor diegene maken en het via post opsturen.
Met die ava? Dan kan ik het wel proberen c: Edit: Als je de ava bedoelt, IC gaat het minder makkelijk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 17:09 | |
| - Thornface schreef:
- Shallow schreef:
- Als het ooit iemand zou kunnen lukken om Shallow boos of vals te maken wil ik persoonlijk een kroon voor diegene maken en het via post opsturen.
Met die ava? Dan kan ik het wel proberen c:
Edit: Als je de ava bedoelt, IC gaat het minder makkelijk Ik bedoelde het IC XD maar als je wilt mag je het proberen met de ava, mag je jezelf een schouderkloppie geven <3 |
|
| |
Bob 43 Actief "I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 17:44 | |
| Hellow allemaal c: Flurry mag eindelijk geboren worden iehhh <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 17:49 | |
| Nog meer Sc kitties! Ik moet maar eens gaan opleven naar die ochtendgymnastiekbeloftes..
How's life guys?? |
|
| |
Bob 43 Actief "I have lived in a flurry of images, but I will go out in a freeze frame."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 17:55 | |
| - Tallshadow schreef:
- Nog meer Sc kitties! Ik moet maar eens gaan opleven naar die ochtendgymnastiekbeloftes..
How's life guys?? daar doet flurry iig graag aan mee als hij ouder is hoor <3 en life's good, yours? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 18:05 | |
| tfw ik wordt gekikt uit een warrior cats rp groupchat omdat apparently a gay cat is too unrealistic :')
Honey, the whole series is unrealistic. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 18:06 | |
| - Flurrykit schreef:
- Tallshadow schreef:
- Nog meer Sc kitties! Ik moet maar eens gaan opleven naar die ochtendgymnastiekbeloftes..
How's life guys?? daar doet flurry iig graag aan mee als hij ouder is hoor <3 en life's good, yours? c: Gelukkig maar, anders staat Tall daar met al die oudjes xD Mooi mooi, nog iets in het bijzonder good? Hier life prima, beetje druk maar dat hoort erbij ^^ Hier ben je gelukkig altijd welkom @hierboven #reclameskillsvoorWC |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 18:22 | |
| - Shallow schreef:
- tfw ik wordt gekikt uit een warrior cats rp groupchat omdat apparently a gay cat is too unrealistic :')
Honey, the whole series is unrealistic. wtf @ de mensen in die groepschat |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 18:48 | |
| - Shallow schreef:
- tfw ik wordt gekikt uit een warrior cats rp groupchat omdat apparently a gay cat is too unrealistic :')
Honey, the whole series is unrealistic. Maar volgens mij bestaan homoseksuele katten ook echt? Jeah sure, het werkt anders dan bij mensen. Maar sowieso werkt dat hele love-systeem anders dan bij mensen. Katten / Meeste dieren doen het puur voor de nakomelingen, en zijn niet echt verliefd. Mensen kunnen echter wel écht verliefd worden. Dus een mannelijke kat kan niet verliefd zijn op een mannelijke kat maar een vrouwelijke en mannelijke kat kunnen ook niet verliefd zijn. Het kan echter wel dat man x man hetzelfde gedrag gaan krijgen als Man x Vrouw. Dus dit betekend dat als je gaat zeggen 'In de rp kunnen katten dus wel liefde gevoelens krijgen' dat dit zowel tussen man x vrouw als man x man kan, want homoseksualiteit bestaat bij katten en áls ze datzelfde idee van liefde hadden als mensen zou dit dus zowel tussen homoseksuele en hetero paren kunnen. |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 18:49 | |
| tbh 'gay' animals, dus ook cats, zijn heel erg real x'D dus het zou wss van alle 'weird' shit nog het meest accurate zijn aan rl lmao
taking a lil break van dieren leren om op een kattensite te komen kijken, ik heb zoveel variatie in mn leven omfg helpme |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 18:55 | |
| Ik verveel me. Wat zal ik eens doen hmm. |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 18:56 | |
| Yes de Ace x Lurk x Puffin kitties <333 Nu nog leuke redenen verzinnen waarom Ace deze namen wilt. Hmmm. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:07 | |
| Oke beslissing gemaakt. Ik ga een uurtje latijn leren en daarna thee pakken en kijken of er nog een leuke netflix serie is die ik moet zien. (of zal ik GoT opnieuw starten hmm) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:13 | |
| Okay, don't get me wrong. Because I fricking love kids and babies etc.
Maar mijn buren hebben dus een baby erbij genomen en het jankt al voor 7 uur en nu klonkt ze als zo'n krijsende kat and I'm just- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:21 | |
| - Shallow schreef:
- Okay, don't get me wrong. Because I fricking love kids and babies etc.
Maar mijn buren hebben dus een baby erbij genomen en het jankt al voor 7 uur en nu klonkt ze als zo'n krijsende kat and I'm just- Geadopteerd of gekregen? Ik zie nu voor me dat ze een random kind gekocht hebben xD Also @Moo Moo, welkom bij de Latijn leerclub, having fun? Ik niet :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 22 mei 2017 - 19:22 | |
| - Tallshadow schreef:
- Shallow schreef:
- Okay, don't get me wrong. Because I fricking love kids and babies etc.
Maar mijn buren hebben dus een baby erbij genomen en het jankt al voor 7 uur en nu klonkt ze als zo'n krijsende kat and I'm just- Geadopteerd of gekregen? Ik zie nu voor me dat ze een random kind gekocht hebben xD
Also @Moo Moo, welkom bij de Latijn leerclub, having fun? Ik niet :c Een engels lesbisch koppel met een tiener en een baby WIE DAT HUN DAT NOU NA :pp |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|