We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 21:45
Lunar is een knapperd omg <3
@Amy; Yeah had ik ook met deze Coyote! Maar vond deze kat te mooi om niet te gebruiken, dus heb er toen maar een verhaaltje omheen verzonnen waarom hij zo heet (a) Ooit moeten de twee coyotes meeten c':
This isn't about right or wrong now
It's about wasted time.
(:
Silverdew
Member
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 22:47
Routpaw schreef:
Banepaw schreef:
Coyote • schreef:
Hahaha oh boi dat gaat vechten worden :'D
....... I'm so sorry ........... Bane is a bad cat and needs some hardcore parenting (a')
Ik heb ook teveel plezier met warrior-kindvriendelijke-scheldwoorden te maken xD Ipv f*ck zeg ik steeds finch en ass word foxbutt B)
Dit gaat echt fout lopen oeps
Yup. Coyote hoeft echt maar een klap te geven en ze is down xDD Bane is echt fysiek zwak, ook super dun en klein :"DDD maar ze heeft groot genoeg van een mond om dat goed te maken.
There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 mei 2017 - 5:35
@Bo, Lolo en Nyn; Het gaat goed hier haha, ik denk dat het enige is hoe ik hier overleef de genen zijn tho xD Buiten rondlopen is niet prettig overdag maar tis wel te doen, ik zit toch het meeste van de dag binnen in de airconditioning en ventilators dus ja prima hier xD
pretty things don't last
Night •
Member
Linn 98 Actief He would always be a storm
and she would always be a girl
who danced in the rain
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 18 mei 2017 - 7:10
Woopwoop op een na laatste examen <3 En vandaag kan ik gezellig Nightienight gaan afmaken en posten hehe dus als mensen topics willen met haar feel free om gwn aan te maken en me een link te sturen~