|
|
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:33 | |
| - Banepaw schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- @Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten." Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D Ik heb Talon was gebaseerd op Elijah, vandaar die gif er onder. Ken je The Originals? Ik ken het maar ik moet het nog kijken :"D Just do it. Héhé c: |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:35 | |
| - Talon • schreef:
- Banepaw schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- @Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten." Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D Ik heb Talon was gebaseerd op Elijah, vandaar die gif er onder. Ken je The Originals? Ik ken het maar ik moet het nog kijken :"D Just do it. Héhé c: I started it once, but couldn't get myself through the first episode. Will it get better? |
|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:47 | |
| - Bear • schreef:
- -:
- Talon • schreef:
- Banepaw schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten." Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D Ik heb Talon was gebaseerd op Elijah, vandaar die gif er onder. Ken je The Originals? Ik ken het maar ik moet het nog kijken :"D Just do it. Héhé c:
I started it once, but couldn't get myself through the first episode. Will it get better? Ja het wordt beter, veel beter, het is totaal niet zoals The Vampire Diaries, het is iets... volwassener ofzo |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:54 | |
| Ik heb zoveel zin om met deze jongen te beginnen <3 |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:00 | |
| Ik ging posten, toen kwamen er mensen om te gamen. Dus posts komen pas laat, veel later xD want morgen zit ik de hele dag in Duitsland |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:07 | |
| New Ace os <3 Look how precious he is ;ˆ; |
|
| |
Rei ❖ 112 Actief ❖ Hound Buried in Soul ❖
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:08 | |
| |
|
| |
NOPE 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:13 | |
| OMG hij is echt mooi <3
- heey guys c: ik heb vandaag verdedigingslessen op school gehad en ik wil het misschien ook gaan doen ieeeh |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:14 | |
| nu ben ik ook weak goDDAMMIT JAMIE |
|
| |
Bo~ 117 Actief She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:14 | |
| omg die os ;u;
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:15 | |
| EINDELIJK WIL MN INTERNET MEEWERKEN wat een zuigpc en zuigwifi hier omg u.u
ace mjan, ace is gemeen ik vind hem niet meer precious ik ben boos op ace |
|
| |
Nyn 129 Actief And honey, you should see me in a CROWN
| CAT'S PROFILEAge: ♔ 18 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Coolest member of Bloodclan |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:17 | |
| Ace is hot Iedereen is hot <3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:19 | |
| Okey heel sneaky nog wat geupgrade de os <333
Thanks people BBB) I'm proud I did something xD
Wolf B) Ofcourse that's what Ace should do. Nee maar het tekstje past bij hem <3
BO LOOK AT THAT FLOOF. ITS SLEEPING AND DREAMING OF DEAD SNAIL PARTNERS |
|
| |
NOPE 28 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:21 | |
| Dat plaatje is ook zo mooi god <3 |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:22 | |
| - Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Tribe is native americans en Clans zijn die trash europeans die langskomen |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| - Fox • schreef:
- omg die os ;u;
Is iemand hier een beetje goed met codes maken?? Ik probeer een eigen sheet te maken maar iets gaat fout en ik kan er zelf niet achter komen wat ik fout doe xD Ik kan wel 'ns kijken of ik het kan oplossen? Ben niet zo super geweldig met sheets maken maar ik kan 't wel xD |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| <3 _<3
Silver gaat heel sad zijn als ze erachter komt dat Ravenpaw vermoord is door roofvogels 3 |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Nee het is niet precious, ik wil ace steken, hij is zo gemeen. B( Geen lurk meer voor ace Nope Nope Nope Stoute ace |
|
| |
Daan ❤ 17 Actief "I remember you and me, before we knew our destiny. Never walked the road before, though you longed to search for more."
| |
| o m g Ace is zo poofy :0
Nog 3 eindexamens en ik ben done B) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 20:23 | |
| - River • schreef:
- Nee het is niet precious, ik wil ace steken, hij is zo gemeen. B(
Geen lurk meer voor ace Nope Nope Nope Stoute ace WHY IS ACEBABY EVIL :CCC <3 yes poof. Gosh had dit plaatje toen hij appie was xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|