|
|
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:21 | |
| Ah vandaag is zo'n mooie dag <3 Op stal een nieuw nestje kittens die nu mss net 3 uur oud zijn, ah, ik hou dat ik met studie en vrije tijd zoveel met dieren kan werken <3 ah ben gwn te happy <33
even happy momentje maar hay mensen, even zien met wie ik kan posten vandaag voordat ik verder ga leren c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:22 | |
| Ah vandaag is zo'n mooie dag <3 Op stal een nieuw nestje kittens die nu mss net 3 uur oud zijn, ah, ik hou dat ik met studie en vrije tijd zoveel met dieren kan werken <3 ah ben gwn te happy <33
even happy momentje maar hay mensen, even zien met wie ik kan posten vandaag voordat ik verder ga leren c: |
|
| |
Nynke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:28 | |
| |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:28 | |
| - River • schreef:
- Ah vandaag is zo'n mooie dag <3
Op stal een nieuw nestje kittens die nu mss net 3 uur oud zijn, ah, ik hou dat ik met studie en vrije tijd zoveel met dieren kan werken <3 ah ben gwn te happy <33
even happy momentje maar hay mensen, even zien met wie ik kan posten vandaag voordat ik verder ga leren c: KITTENS Heb je een foto? (a) Posts van mij gaan waarschijnlijk pas morgen of overmorgen komen, deze temperaturen zijn namelijk niet bepaald ideaal |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:29 | |
| - River • schreef:
Op stal een nieuw nestje kittens die nu mss net 3 uur oud zijn, ah, ik hou dat ik met studie en vrije tijd zoveel met dieren kan werken <3 ah ben gwn te happy <33
even happy momentje maar hay mensen, even zien met wie ik kan posten vandaag voordat ik verder ga leren c: KITTENS Heb je een foto? (a) Posts van mij gaan waarschijnlijk pas morgen of overmorgen komen, deze temperaturen zijn namelijk niet bepaald ideaal |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:30 | |
| - River • schreef:
|
| |
Nynke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:30 | |
| |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:31 | |
| |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:34 | |
| |
|
| |
Nynke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:35 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:37 | |
| @Femke, niet van de pasgeborene (mn phone was gestorven oepsie) maar wel van het andere nestje die zondag een maandje word, dus als je daar pics van wilt zien kan ik er wel een paar droppen <3
En yes thanks Nynke c: |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:37 | |
| omg ik zag Deer de tribe kat en ik hoopte meteen dat 'Deer Caught in Headlights' zijn volledige naam zou zijn maar dat gaat natuurlijk niet hahaha xD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:38 | |
| - River • schreef:
- @Femke, niet van de pasgeborene (mn phone was gestorven oepsie) maar wel van het andere nestje die zondag een maandje word, dus als je daar pics van wilt zien kan ik er wel een paar droppen <3
En yes thanks Nynke c: Please do |
|
| |
Queen M ♔ 34 Actief *Sigh*
"Women"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:39 | |
| Ughh ik heb te veel accounts ;w; |
|
| |
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:41 | |
| Vanochtend kon ik ook al een paar topics niet openen, actieforum fix your shit |
|
| |
~ Moo Moo 297 Actief “A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:44 | |
| Zijn hier mensen die kunnen helpen met plaatjes zoeken? Ik zoek zegmaar een Silver Langharige kat. Het liefst eentje waarvan de tabby strepen niet al te zwart zijn (maar grijs of lichtgrijs of gewoon niet). Mag ook Ticked Tabby. Ik ga alvast opzoek naar plaatjes voor Silver haar setjes als ze apprentice en warrior is zegmaar :')
En ik zit eraan te denken om een lilac of fawn (bengal) kat te nemen en dan zo'n stamkat maar ik weet dat ik deze niet actief kan houden dus weggooien dat idee xd |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:49 | |
| - Kitty's ♥:
Even wat van de beste eruit gepikt ~ Cuterds ik wil er een maar helaas heb ik nog maar een kitten voor m'n kerst gekregen XD |
|
| |
Rei ❖ 112 Actief ❖ Hound Buried in Soul ❖
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 17:53 | |
| Nu ik Hound heb moeten mijn andere karakters echt leiden aan inactiviteit omg c': Ze is by far één van de mooiste katten die ik heb gehad en haar aesthetic geven me gewoon het meeste inspiratie. I can't help it aah |
|
| |
Elfje 172 Actief Tú y yo nos llevamos el mundo por delante
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 18:01 | |
| Net mijn moeder overgehaald om watermeloen voor mij te snijden |
|
| |
Nynke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 17 mei 2017 - 18:03 | |
| Holy guacamoly het is al weer 17 mei : o -zit nog steeds met haar hoofd in maart oeps- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|