|
|
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 22:37 | |
| - Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
- Ik heb echt serieus de hele dag in mn kamer gezeten om die leeg te ruimen zodat ik straks mn tweepersoonsbed hierheen kan verhuizen x.x
Mijn kamer is 2 bij 4 RIP ik kan geen eens een twee persoonsbed, tenzij ik er alles behalve het bed uit haal Zo klein is ie gelukkig nie, maar k ga mn 20 m2 kamer in Leiden wel missen :c |
|
| |
Elfje 172 Actief Tú y yo nos llevamos el mundo por delante
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 22:38 | |
| - Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
- Ik heb echt serieus de hele dag in mn kamer gezeten om die leeg te ruimen zodat ik straks mn tweepersoonsbed hierheen kan verhuizen x.x
Mijn kamer is 2 bij 4 RIP ik kan geen eens een twee persoonsbed, tenzij ik er alles behalve het bed uit haal Zo klein is ie gelukkig nie, maar k ga mn 20 m2 kamer in Leiden wel missen :c Toch ga ik een groter bed zoeken wat er in past, want mijn bed nu is echt hel |
|
| |
Ghostbear 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 22:55 | |
| Iemand een topicje met Pangolin? |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 22:57 | |
| - Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Mijn kamer is 2 bij 4 RIP ik kan geen eens een twee persoonsbed, tenzij ik er alles behalve het bed uit haal Zo klein is ie gelukkig nie, maar k ga mn 20 m2 kamer in Leiden wel missen :c Ahhhh nieuwe kamer or? ;v; En is alles nu wel klaar qua opruimen?~ Ik ga echt huilen zodra ik op kamers ga volgend jaar. Ik ben mijn tweepersoonsbed voor just myself gewend en daar heb ik zon mini eenpersoonsbed ;v; |
|
| |
Elfje 172 Actief Tú y yo nos llevamos el mundo por delante
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:00 | |
| - Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Mijn kamer is 2 bij 4 RIP ik kan geen eens een twee persoonsbed, tenzij ik er alles behalve het bed uit haal Zo klein is ie gelukkig nie, maar k ga mn 20 m2 kamer in Leiden wel missen :c Ahhhh nieuwe kamer or? ;v; En is alles nu wel klaar qua opruimen?~
Ik ga echt huilen zodra ik op kamers ga volgend jaar. Ik ben mijn tweepersoonsbed voor just myself gewend en daar heb ik zon mini eenpersoonsbed ;v; Ik ga niet op kamers, ik ga gewoon ietsje minder als twee uur reizen naar school iedere dag. maar ik kan bijna vanuit mijn huis gelijk een bus naar breda pakken en daar een intercity naar rotterdam, dus dat is niet zo erg om te doen. Plus mijn moeder zou mij nooit op mijn 16e op kamers laten gaan, ze vertrouwt me al niet met de straat oversteken. |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:03 | |
| - Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Mijn kamer is 2 bij 4 RIP ik kan geen eens een twee persoonsbed, tenzij ik er alles behalve het bed uit haal Zo klein is ie gelukkig nie, maar k ga mn 20 m2 kamer in Leiden wel missen :c Ahhhh nieuwe kamer or? ;v; En is alles nu wel klaar qua opruimen?~
Ik ga echt huilen zodra ik op kamers ga volgend jaar. Ik ben mijn tweepersoonsbed voor just myself gewend en daar heb ik zon mini eenpersoonsbed ;v; Nee, terug naar mn ouders x.x Ik had echt het leven met mn huis in Leiden en t voelt echt alsof ik vijf stappen terug ga in mn leven. Maar ik ga een jaar lang werken, mijn stufi stopt, mn huisgenoten gaan over n half jaar ook eruit, so yeah.. t is nie anders. En nee, moet nog wel wa. Maar das ook omdat de laatste drie jaar mn kamer een beetje een opberg plek is geworden aangezien ik toch doordeweeks in Leiden zat. |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:05 | |
| - Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Ik ga echt huilen zodra ik op kamers ga volgend jaar. Ik ben mijn tweepersoonsbed voor just myself gewend en daar heb ik zon mini eenpersoonsbed ;v; Nee, terug naar mn ouders x.x Ik had echt het leven met mn huis in Leiden en t voelt echt alsof ik vijf stappen terug ga in mn leven. Maar ik ga een jaar lang werken, mijn stufi stopt, mn huisgenoten gaan over n half jaar ook eruit, so yeah.. t is nie anders. Ah man, that sucks! >c Maar oh well, het is maar temporarily, gewoon lekker een jaartje werken en dan weer lekker door, right? Elfje: Ahh, ik ga echt niet reizen haha. De verbinding tussen nederland en belgië sucks xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:09 | |
| - Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Ik ga echt huilen zodra ik op kamers ga volgend jaar. Ik ben mijn tweepersoonsbed voor just myself gewend en daar heb ik zon mini eenpersoonsbed ;v; Nee, terug naar mn ouders x.x Ik had echt het leven met mn huis in Leiden en t voelt echt alsof ik vijf stappen terug ga in mn leven. Maar ik ga een jaar lang werken, mijn stufi stopt, mn huisgenoten gaan over n half jaar ook eruit, so yeah.. t is nie anders. Ah man, that sucks! >c Maar oh well, het is maar temporarily, gewoon lekker een jaartje werken en dan weer lekker door, right?
Elfje: Ahh, ik ga echt niet reizen haha. De verbinding tussen nederland en belgië sucks xD Ja, maar een master duurt maar 1 jaartje en zonder stufi enzo ga k dan wrs ook gwn nog thuis blijven. Volgende keer da k uit huis ga is wrs na mn studie als ik echt ergens zelf kan gaan wonen en werken enzo. Helpt ook nie mee dat een van mn huisgenoten naar Australië gaat verhuizen |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:11 | |
| - Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Ik ga echt huilen zodra ik op kamers ga volgend jaar. Ik ben mijn tweepersoonsbed voor just myself gewend en daar heb ik zon mini eenpersoonsbed ;v; Nee, terug naar mn ouders x.x Ik had echt het leven met mn huis in Leiden en t voelt echt alsof ik vijf stappen terug ga in mn leven. Maar ik ga een jaar lang werken, mijn stufi stopt, mn huisgenoten gaan over n half jaar ook eruit, so yeah.. t is nie anders. Ah man, that sucks! >c Maar oh well, het is maar temporarily, gewoon lekker een jaartje werken en dan weer lekker door, right?
Elfje: Ahh, ik ga echt niet reizen haha. De verbinding tussen nederland en belgië sucks xD Ja, maar een master duurt maar 1 jaartje en zonder stufi enzo ga k dan wrs ook gwn nog thuis blijven. Volgende keer da k uit huis ga is wrs na mn studie als ik echt ergens zelf kan gaan wonen en werken enzo. Zat je dan nog in de oude regeling qua studiefinanciering? Of kan je niet meer lenen? |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:11 | |
| - Pangolin • schreef:
- Iemand een topicje met Pangolin?
IK WIL WEL |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:14 | |
| |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:14 | |
| - Routpaw schreef:
- B)
Goedenavond ik hou van je ik hou heel veel van je omfg help de struggles om nachtsnacks te eten of niet is real |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:17 | |
| - Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Elfje: Ahh, ik ga echt niet reizen haha. De verbinding tussen nederland en belgië sucks xD Ja, maar een master duurt maar 1 jaartje en zonder stufi enzo ga k dan wrs ook gwn nog thuis blijven. Volgende keer da k uit huis ga is wrs na mn studie als ik echt ergens zelf kan gaan wonen en werken enzo. Zat je dan nog in de oude regeling qua studiefinanciering? Of kan je niet meer lenen?
Ja ik zat nog in de oude regeling. |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:22 | |
| - Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Elfje: Ahh, ik ga echt niet reizen haha. De verbinding tussen nederland en belgië sucks xD Ja, maar een master duurt maar 1 jaartje en zonder stufi enzo ga k dan wrs ook gwn nog thuis blijven. Volgende keer da k uit huis ga is wrs na mn studie als ik echt ergens zelf kan gaan wonen en werken enzo. Zat je dan nog in de oude regeling qua studiefinanciering? Of kan je niet meer lenen?
Ja ik zat nog in de oude regeling. Ah das dan aan de ene kant wel fijn, toch? Alleen jammer dat dat dan niet doorgaat naar je master |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:23 | |
| - Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Stag • schreef:
- Skyteller schreef:
Ja ik zat nog in de oude regeling. Ah das dan aan de ene kant wel fijn, toch? Alleen jammer dat dat dan niet doorgaat naar je master Ja dat wel xD Heb alsnog moeten bijlenen tho, dus dat zou me echt beetje teveel worden met nog uit huis wonen enzo. |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:24 | |
| - Skyteller schreef:
- Ja dat wel xD Heb alsnog moeten bijlenen tho, dus dat zou me echt beetje teveel worden met nog uit huis wonen enzo.
Haha jah het moet natuurlijk wel nog te doen zijn om dat alles terug te betalen he xD Ik ga ook heel veel moeten lenen unfortunately, it better be worth it ;v; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:29 | |
| - Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Ja dat wel xD Heb alsnog moeten bijlenen tho, dus dat zou me echt beetje teveel worden met nog uit huis wonen enzo.
Haha jah het moet natuurlijk wel nog te doen zijn om dat alles terug te betalen he xD
Ik ga ook heel veel moeten lenen unfortunately, it better be worth it ;v; Ja idd xD Wordt flink werken om dat allemaal af te betalen xD |
|
| |
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 19 mei 2017 - 23:35 | |
| - Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
Haha jah het moet natuurlijk wel nog te doen zijn om dat alles terug te betalen he xD
Ik ga ook heel veel moeten lenen unfortunately, it better be worth it ;v; Ja idd xD Wordt flink werken om dat allemaal af te betalen xD Let's hope that it's gonna be all worth it in the end xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 mei 2017 - 0:28 | |
| - Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
- Tiger • schreef:
- Skyteller schreef:
Ik ga ook heel veel moeten lenen unfortunately, it better be worth it ;v; Ja idd xD Wordt flink werken om dat allemaal af te betalen xD Let's hope that it's gonna be all worth it in the end xD Nja voor mij is t t al waard. XD |
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 20 mei 2017 - 1:00 | |
| Vanaf maandag post ik alles weer bij (: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |