|
|
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:50 | |
| Butter needs a chillpill in dr kont xDD
en gvd Jamie, Sin verdient deze liefde niet damnit |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:52 | |
| (a') Sorry mim, Ace geeft serieus super veel om Sin xD Hij zou legit iemand killen als die Sin aanvalt <3 |
|
| |
Nath 204 Actief "No one hurts my family and lives. No one."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:53 | |
| @Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:54 | |
| Iemand die een tribe kat heeft en wil posten op het open topic dat ik bijna af heb? ^^ |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:55 | |
| @Yanthe; niets? o: dat litteken is nog van toen ze een normale apprentice was lol, alleen Bo was zo lief om 'm erop te editten <3 @Q; Sure! Wie maakt? |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:56 | |
| - Talon • schreef:
- @Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:56 | |
| Rout haar os was vreemd. De 'paw' was doorgestreept en er stond een ander woord x3 |
|
| |
Demi 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 18:58 | |
| eindelijk ook een tribe bby uwu |
|
| |
A 82 Actief Ultimately, we are judged by what we cannot change
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:00 | |
| Sprout omg zo cute de naam is cute en dan nog zo'n mollig bolletje er bij XD
Hellhound zou zich vreselijk thuis voelen tussen Bear en Talon tbh :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:04 | |
| - Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- @Jamie; Als Talon opdat moment aan een wijntje had gezeten en heel fancy een slokje had genomen, had hij het echt uigeproest door de vraag van Ace. Zo fancy zijn de Tribe cats toch niet? XD
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:05 | |
| - Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten." Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:07 | |
| - Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten." Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D lol ik heb echt zin om snake ook gezellig in de mix te gooien, is ace niet zo eenzaam in zijn boertigheid hahah xD (can I? (a)) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:07 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:18 | |
| - Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten." Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D Ik heb Talon was gebaseerd op Elijah, vandaar die gif er onder. Ken je The Originals? |
|
| |
Rebecca c: 63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:20 | |
| Wat denken jullie dat beter past als uiterlijk, een Seal Tabby Point of een Fallen zoals in de boeken? |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:23 | |
| Bear neemt lessen bij z'n peetzoon en gaat iedereen Bruv noemen :') |
|
| |
Demi 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:25 | |
| Nu nog familie etc. gaan zoeken c': |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:27 | |
| Oh goede avond iedereen!! |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:29 | |
| - Routpaw schreef:
@Q; Sure! Wie maakt? Zou jij m willen maken? C: dan post ik even bij met Bear ^^ |
|
| |
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 16 mei 2017 - 19:30 | |
| - Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
- Acefray schreef:
- Talon • schreef:
I'm so proud Ace did this. Maar yes. Zowel Bear en Talon praten beiden super fancy met hun "Gegroet" "Kom ik niet ongelegen" en dan nog die classy namen erbij xD Ace zit dan tussen met zijn "Yo, ik ben Ace" :"D Hij voelt zich heel boers tussen de classy cats in xD Ik denk dat je de Tribe ook wel kan zien als een soort Britain en de clans als een soort Ireland xD Zou mooi zijn xDD Maar serieus dit "Daarbij was Talon niet het type om op iemand af te stormen en die gene met een box en een 'joo gabber, alles chill?' te begroetten." Ace doet dit dus wel. Hij zou heel serieus moeten zijn als med cat maar hij is dus echt dit soort persoon :"D Ik heb Talon was gebaseerd op Elijah, vandaar die gif er onder. Ken je The Originals? Ik ken het maar ik moet het nog kijken :"D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|