|
|
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:33 | |
| - Seaweedkit schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Oh hey, Tribe-katten. Die zijn nieuw.
Precies mijn reactie :') Ik weet waldat vorige keer dat ik hier kwam opeens alles werd geupdated (want ik kon er niet in) maar dit ehh, is een verrassing :') |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:34 | |
| Elfje, als jij wilt is goed anders maak ik hem vanavond en pb ik de link! (:
Esmee, ik kan over een uurtje ofzo maken tenzij jij nu asap wil maken huehue |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:37 | |
| aaaye ik ben van idee veranderd en nu heb ik een chief of hunters application geschreven oeps hahaha ben wel echt verliefd op zijn naam tbh |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:38 | |
| - River • schreef:
- Elfje, als jij wilt is goed anders maak ik hem vanavond en pb ik de link! (:
Esmee, ik kan over een uurtje ofzo maken tenzij jij nu asap wil maken huehue Ik maak heb wel nadat ik zijn nieuwe ava heb ingesteld |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| - River • schreef:
- Elfje, als jij wilt is goed anders maak ik hem vanavond en pb ik de link! (:
Esmee, ik kan over een uurtje ofzo maken tenzij jij nu asap wil maken huehue Ik moet nog de zooi van mn koekjes opruimen XD |
|
| |
| |
| - Blackbear schreef:
- aaaye ik ben van idee veranderd en nu heb ik een chief of hunters application geschreven oeps hahaha
ben wel echt verliefd op zijn naam tbh Omg Wolf... die naam is echt bae omg geweldige naam! <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:39 | |
| - River • schreef:
- Blackbear schreef:
- aaaye ik ben van idee veranderd en nu heb ik een chief of hunters application geschreven oeps hahaha
ben wel echt verliefd op zijn naam tbh Omg Wolf... die naam is echt bae omg geweldige naam! <3 omg jij cutie ;__; dank je !! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:40 | |
| - Blackbear schreef:
- River • schreef:
- Blackbear schreef:
ben wel echt verliefd op zijn naam tbh Omg Wolf... die naam is echt bae omg geweldige naam! <3 omg jij cutie ;__; dank je !! Ik eis nu al een topic mjan gekozen of niet. Die naam moet realiteit worden <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:42 | |
| - River • schreef:
- Blackbear schreef:
- River • schreef:
- Blackbear schreef:
ben wel echt verliefd op zijn naam tbh Omg Wolf... die naam is echt bae omg geweldige naam! <3 omg jij cutie ;__; dank je !! Ik eis nu al een topic mjan gekozen of niet. Die naam moet realiteit worden <3 ja echt struggles ik wilde eerst niet eens een Tribe kat, dan wilde ik hem alleen maar aanmaken als ik echt overtuigd was van zijn karakter (which I am now hahaha) en nu wil ik hem al aanmaken puur en alleen om zn naam hahaha I'm a mess also de kat die ik voor zn setje heb gevonden is zo pretty *-* |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:45 | |
| Yo het gaat hier ineens hard stormen! Wss ook onweer want het was een warme dag. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:52 | |
| - Blackbear schreef:
- River • schreef:
- Blackbear schreef:
- River • schreef:
- Blackbear schreef:
ben wel echt verliefd op zijn naam tbh Omg Wolf... die naam is echt bae omg geweldige naam! <3 omg jij cutie ;__; dank je !! Ik eis nu al een topic mjan gekozen of niet. Die naam moet realiteit worden <3 ja echt struggles ik wilde eerst niet eens een Tribe kat, dan wilde ik hem alleen maar aanmaken als ik echt overtuigd was van zijn karakter (which I am now hahaha) en nu wil ik hem al aanmaken puur en alleen om zn naam hahaha I'm a mess
also de kat die ik voor zn setje heb gevonden is zo pretty *-* Pls maak hem pls pls als je wilt wil ik zelf een setje maken *points at setjes van rowan, butter, rout, rune, sand en al mn accs en nog wat setjes* :v Ik moet nog familie voor river zoeken ik ben traag |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 16:55 | |
| aaah ik moet z'n naam aanpassen, Drizzle moet vooraan komen om hem af te korten tot Drizzle dus
Drizzle falling Quietly [0] Drizzle falling Softly [0]
also die setjes zijn idd echt wel freakin nice *-* NU BEN IK NOG MEER TEMPTED |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:00 | |
| Drizzle falling Quietly [1] Drizzle falling Softly [0] |
|
| |
Daan ❤ 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:08 | |
| Dus, iemand een topic met Ash? C: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:17 | |
| - Ash • schreef:
- Dus, iemand een topic met Ash? C:
*kuch* B) Drizzle falling Quietly [1] Drizzle falling Softly [1]Yas Wolf maak hem en ik maak een leuk setje voor hem B) |
|
| |
Rei ❖ 112 Actief ❖ Hound Buried in Soul ❖
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:22 | |
| Hihi kijk wat een knapperd <3 |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:23 | |
| |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:24 | |
| @Bo; ik wacht nog heel even af alright haha who am I kidding sowieso vanavond maak ik hem aan lol
also Tank is papa geworden y'all ;__; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:26 | |
| Ik wil een topic met al die mooie katjes pls omgAy Wolf als je die pics al stuurt kan ik al wat knutselen hmm... |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 17:26 | |
| Wauw ik ben sneu. Aangezien ik in Rotterdam woon en Feyenoord kampioen ofziets is geworden mocht je je afmelden (met toestemming van je ouders) voor school om naar een of ander feest in de stad te gaan, en ik ben echt de enige die gewoon naar school moet XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|