|
|
James 347 Actief "There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 8:57 | |
| Thanks people Ik zal het proberen :3
Gosh net voor het eerst alleen naar school gereden. Normaal doe ik er een uur over om er te komen en nu 18 minuten |
|
| |
Nynke 72 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 8:58 | |
| Hairyotter omfg xD en tbh die bril staat 'm wel sexy hoor
hmmm zal ik Song aanmelden als Chief of Hunters of nie :"""") |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:00 | |
| - Song • schreef:
- Hairyotter omfg xD
en tbh die bril staat 'm wel sexy hoor
hmmm zal ik Song aanmelden als Chief of Hunters of nie :"""") de meisjes houden wel van een nerdy jongen ;") en doen nyn! |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:06 | |
| Ik ben zo moe dat ik lekker m'n eerste lesuur heb geskipt yay go me |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:33 | |
| @nyn gewoon doen joh. Niet geschoten is altijd mis :') |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:42 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:50 | |
| Ik wil best eens een hoge rang maar niet totdat ik zeker weet of ik het aankan :') |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:52 | |
| ooit wil ik wel is een keer een hoge rang bespelen, maar meh nu nog niet echt zin in xD |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:55 | |
| Healer to-be ga ik echt pas na n tijd kiezen. De twee Chiefs gaan best wat te doen hebben tho, omdat ik over een maand weer naar de DR moet en daar is t lastig wat te doen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 9:56 | |
| Ik heb nu al moeite met het bijhouden van topics, so XD
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 10:04 | |
| Als je denkt dat je nog niet klaar bent voor een hoge rang, moet je dat vooral niet doen. Die kans komt nog wel c: |
|
| |
WazBeer 438 Actief "Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 10:12 | |
| Ja idd wat Femke zegt. T heeft ook geen zin als we je na twee maanden weer moeten vervangen bij wijze van spreken. Of als je jezelf helemaal de ellende in werkt. |
|
| |
»Quinty« 344 Actief Manners Maketh Man
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 10:13 | |
| Ik spreek helaas uit ervaring daarmee xD al lag 't ook vaak aan de characters die ik speelde, omdat ik na een tijd mn motivatie ervoor verdween :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 10:15 | |
| Ja daarom meld ik me ook niet aan :p Misschien komt het ooit nog als ik zeker ben dat ik het wel kan, maar op zich vind ik het nu met 'normale' accounts ook prima hoor. |
|
| |
Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 10:16 | |
| Ik vond dat ik de high rank met Snowdrop heb verpest maar dat kwam ook echt??? Zo plots bam in een mindere periode met school, mezelf en rpg haha ik stresste me gwn soms ded om alles lmao Ik zag ook echt best laat dat ik toen dep was geworden (ik denk pas een week ofzo later), zo goed was ik bezig x'D
Dus yeah ook voor dat idd wat Femke zegt c:
Dussss ik ga gwn genieten van de rp, high ranks is gwn zo'n extratje die eig nie hoeft voor me. c: tis leuk met momenten als je tijd hebt enzo denk ik x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 10:18 | |
| Sowieso moet ik eerst ff zorgen dat ik overga naar de volgende klas whaha. Op dit moment ga ik net over maar ik zit niet echt rustig met 2x een 5 D: |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 10:28 | |
| Dan is het heel verstandig om je niet aan te melden, inderdaad c:
En toen had ik Thornface een rotator gegeven, want ik vind beide ava's te leuk om niet te gebruiken (a) |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 11:03 | |
| ik heb mijn enige high rank hier ook helemaal verpest omdat ik mezelf onterecht gekozen (niet goed genoeg om de rang te verdienen) voelde terwijl ik wel auditie gedaan had voor de rang :') Ik wil aan de ene kant auditie doen voor hunter chief maar dat ga ik denk ik niet doen want ik kan 't denk ik niet echt aan qua actief blijven in de RPG en zo |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 11:39 | |
| Dat valt ook wel weer mee hoor Marieke dat verpesten xd Ik was net zo erg als niet erger met Angelvoice back in the day. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 15 mei 2017 - 11:47 | |
| 't is meer dat ik 't voor mezelf verpest heb dan voor de rest van 't forum xD -------- Ik heb zin om te zingen maar geen idee welk liedje ik wil proberen te zingen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|