We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 15:03
Skyteller schreef:
Night • schreef:
Wazz, can I ask u something? Hoe Mousedung is een karakter die als Cave Guard gehoord heeft dat er een poema gesignaleerd is in het territorium en daar uiteindelijk tegen de avond alleen naar opzoek gaat (omdat die die dag nog niet gevonden is) ipv dat ze met een patrol meegaat? En daardoor best wel wat wonden oploopt.
Want dat wilde ik dus in Night's history verwerken toen ze ongeveer 16 manen oud was, maar ik weet niet precies of er consequenties zijn voor like roekeloos gedrag naast het feit dat ze gewond is geraakt dan ;p
Wel consequenties omdat heel de Tribe erdoor gevaar loopt, maar ik weet niet of ik binnen zoveel manen zoiets groots wil hebben laten gebeuren zegmaar. Dus denk dat n poema net als wat ik heb staan voor nu, niet zomaar voor kan komen in een geschiedenis.
Ahhh of course, noted! Thanks for mentioning! Dus wacht, als ik het goed begrijp: poema's, wolven & beren enzo komen enkel maar zelden voor in het territorium? En lopen er dan wel vossen/dassen rond of dat niet?
Snow •
Member
Inge 34 Actief "Science without religion is lame. Religion without sience is blind."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 14 mei 2017 - 15:19
Night • schreef:
Skyteller schreef:
Night • schreef:
Wazz, can I ask u something? Hoe Mousedung is een karakter die als Cave Guard gehoord heeft dat er een poema gesignaleerd is in het territorium en daar uiteindelijk tegen de avond alleen naar opzoek gaat (omdat die die dag nog niet gevonden is) ipv dat ze met een patrol meegaat? En daardoor best wel wat wonden oploopt.
Want dat wilde ik dus in Night's history verwerken toen ze ongeveer 16 manen oud was, maar ik weet niet precies of er consequenties zijn voor like roekeloos gedrag naast het feit dat ze gewond is geraakt dan ;p
Wel consequenties omdat heel de Tribe erdoor gevaar loopt, maar ik weet niet of ik binnen zoveel manen zoiets groots wil hebben laten gebeuren zegmaar. Dus denk dat n poema net als wat ik heb staan voor nu, niet zomaar voor kan komen in een geschiedenis.
Ahhh of course, noted! Thanks for mentioning! Dus wacht, als ik het goed begrijp: poema's, wolven & beren enzo komen enkel maar zelden voor in het territorium? En lopen er dan wel vossen/dassen rond of dat niet?
Komen idd zelden voor. Alle beesten die normaal voorkwamen bij de Clans komen daar gewoon voor ook, dus dassen en vossen ja. Maar poema's, wolven, beren zijn zoo groot, das echt iets wat heel veel impact heeft dus dat doen we niet zomaar.
Light ○
Member
liefs, jacqy 16 Actief to triumph, ink your fingers
and start a wildfire