|
| Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| | | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wrong side of town zo 7 mei 2017 - 21:43 | |
| Rowanflame grijnsde toen hij het voor elkaar wist te krijgen om zijn vroegere apprentice terug bij hem te krijgen. Wat had hij hier een moeite mee gehad. Maar het was hem gelukt. De kater vroeg hem of iemand hem wilde spreken en zo kwam Rowanflame uit het duister naar voren. "Acepaw," sprak Rowanflame met zijn duistere diepe stem. "Dat is lang geleden," vervolgde de kater en kwam langzaam dichterbij. "Je bent nu dus een medicine katje? Dat had ik nooit achter je gezocht, je was zo goed op weg toen je sterker en harder werd..." sprak Rowanflight met een lichte teleurstelling in zijn stem. Hij had graag iets anders van Acefray gemaakt, maar dat had nooit mogen gebeuren, althans, misschien kreeg hij nu de kans.
- :"Wake up in the dead of night":
{Innerghost}{Thrushdive}{Roughpaw} {Shademask}{Maplekit'} {Brightspots}{Dazzlekit} {Tigerkit,}{Rowanflame}
|
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| | | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wrong side of town zo 7 mei 2017 - 21:55 | |
| Rowanflight moest lachen toen de kater vertelde dat hij nu Acefray heet, dat wist Rowanflight natuurlijk wel, maar hij had zo zijn redenen waarom hij Acefray nog bij zijn apprenice naam noemde. "Dat is een leugen en jij bent Acepaw tot dat ik vind dat jij werkelijk je warrior naam verdient," sprak de kater met een grimmige grijns. "Die Littlestream had je dat wijs gemaakt, toch? Ze heeft gelogen," vervolgde Rowanflight. Acefray vertelde dat hij niet helemaal weg rotte achter de plantjes, omdat hij nog wel eens mee mocht vechten met grotere gevechten. "Ja, maar jij, Acepaw, behoort meer te vechten dan alleen bij de grote, jij bent gebouwd om te vechten, een echte warrior, alleen wordt dat je niet gegund... of je gunt het jezelf niet," vervolgde Rowanflight. "Ik adviseer je daar verandering in te brengen, zodat je weer tot je recht komt," ging de kater verder.
{Innerghost}{Thrushdive}{Roughpaw} {Shademask}{Maplekit'} {Brightspots}{Dazzlekit} {Tigerkit,}{Rowanflame}
|
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| | | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wrong side of town zo 7 mei 2017 - 22:19 | |
| Rowanflight had haastig na moeten denken, maar nu had hij alles keurig op een rijtje. "Je bent pas een echte warrior wanneer je je er naar gedraagt," sprak Rowanflame met zijn lage, brommerige stem. "En ik heb geen idee waarom ze er over zal liegen, ze was sowieso al onstabiel, ze was namelijk alles vergeten," sprak Rowanflame. "En Starclan heeft je zo opgeleid omdat ze geen keuze hadden, daarbij heb ik hard mijn best gedaan om ze overhalen het niet te doen, maar het was niet meer anders en dat is ten onrechte. Nu, ben ik hier om je weer er aan te herinneren wie jij bent," sprak Rowanflight. "Je bent niet alleen medicine cat, je bent ook nog eens zwak en een... ik heb er geen woorden voor hoe jij veranderd bent," sprak Rowanflight. "Behalve dat je me diep teleurgesteld hebt en er niks meer van mijn werk over is," gromde Rowanflight nu. Hij kwam dichterbij. "Val me aan en bewijs me dat er nog wat van de echte Ace over is, want nu doe je me meer denken aan een verlepte Acepaw."
|
| |
| | | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wrong side of town zo 7 mei 2017 - 22:35 | |
| Bij de volgende woorden van Acefray grijnsde Rowanflame breed. De kater vloog hem aan, echter was hij erg terughoudend en opdat soort vechten was Rowanflame getraind, hij zag al aan de spieren wanneer iemand niet alles ging geven, waardoor het makkelijker was om wat voor aanval dan ook te ontwijken, zo nu ook. Maar Rowanflame zelf twijfelde met geen haar en haarde stevig uit met zijn ontblote klauwen naar de kop van Acefray, met de intentie zijn schedel te vermorzelen, dus de aanval moest hard en pijnlijk zijn als deze zelfs maar voor een deel raak was. En dat was de bedoeling. "Je vecht zelfs als een kruidenpoesje," siste Rowanflame vel met de intentie nog een uithaal te geven en ditmaal naar de poten van de kater in de hoop hem onderuit te halen. Rowanflame en Acefray waren van ongeveer dezelfde grootte en dezelfde breedte, ze waren aan elkaar gewaagd.
|
| |
| | | | 135 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Wrong side of town zo 7 mei 2017 - 22:53 | |
| Mooi, Acefray was wakkergeschud en hij had de kater verwond. Wat Rowanflame wist, was dat wanneer een kat verwond werd in Darkforest, hij de wonden mee nam terug naar de wereld der levende. En dat was de bedoeling. Acefray viel terug aan, sprong en beet naar zijn nek, maar half raak, omdat Rowanflame snel was en hierdoor alleen een lichte bijtwond opliep, in plaats van de beet die een kat kon doden. Rowanflame wist ook wel dat hij echt zou vergaan, als Acefray hem helemaal kapot beet. Nu naam Rowanflame meteen ook afstand. "Tot de volgende keer, Acepaw," miauwde Rowanflame en verdween vervolgens uit de droom van de kater. "En vergeet niet wat ik je zojuist allemaal verteld heb," de wond die Acefray opgelopen had, zou hem er wel aan herinneren wanneer hij weer wakker werd.
Topic uit
|
| | | | Onderwerp: Re: Wrong side of town | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |