|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 15:55 | |
| Hallow allemaal c: Nu is het mijn beurt om eens gemeen te zijn~ -krakt vingers- |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 15:58 | |
| - Jinglekit schreef:
- Gravelsmoke schreef:
- Jinglepaws Warriornaam wordt Jinglebells toch? En dan als quote 'Jingle Bells, Jingle bells, Jingle all the way'
Oh, en raad eens wie jullie nu al een jaar lang (ene keer wat actiever dan andere keer) terroriseert op Warriorcatsnl.com? Meehhh ik weet niet zeker of bells mocht dus ik ben met de zekerheid voor bell gegaan bcs Boter had het ook dus zit ik zeker weten goed xD Ohh. Maar Coral Bells / Purperklokje is een plant, en dan zou het toch gewoon mogen? xd |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 15:59 | |
| - Redpetal schreef:
- Hallow allemaal c:
Nu is het mijn beurt om eens gemeen te zijn~ -krakt vingers- don't you dare. don't you dare kill red. don't you dare kill bloom. don't you dare kill anybody. |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:05 | |
| - Redpetal schreef:
- Hallow allemaal c:
Nu is het mijn beurt om eens gemeen te zijn~ -krakt vingers- Oja Bunny, ik wilde nog even iets zeggen c: vat t please niet verkeerd op want ik zat er gister toch wel een beetje mee (a)Ik wil helemaal niet dat Redpetal zelfmoord pleegt, alleen wist ik gewoon niet meer wat ik met Snowdance wilde doen, en had gewoon geen zin meer om haar te bespelen. Het was überhaupt niet de bedoeling dat je het zo opvatte xD alleen wist ik gewoon niet wat ik met Snow nog wilde doen, en vond haar leven al wel voltooid. Ik denk iig ook dat beertje het ook niet bedoelde dat Red meteen zelfmoord ging plegen, hoewel het natuurlijk aan jou ligt (a) jij mag alles met Red doen wat je wilt, dus als jij ook niet goed weet hoe je verder moet met d'r, kunnen Snow en Red samen starclan veroveren jk<3 Sorry dit moest er even uit~ edit; aaaah ik ben ENORM slecht in dingen uitleggen maar goed c""": |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:09 | |
| - Swallowflight schreef:
- Redpetal schreef:
- Hallow allemaal c:
Nu is het mijn beurt om eens gemeen te zijn~ -krakt vingers- Oja Bunny, ik wilde nog even iets zeggen c:
vat t please niet verkeerd op want ik zat er gister toch wel een beetje mee (a) Ik wil helemaal niet dat Redpetal zelfmoord pleegt, alleen wist ik gewoon niet meer wat ik met Snowdance wilde doen, en had gewoon geen zin meer om haar te bespelen. Het was überhaupt niet de bedoeling dat je het zo opvatte xD alleen wist ik gewoon niet wat ik met Snow nog wilde doen, en vond haar leven al wel voltooid. Ik denk iig ook dat beertje het ook niet bedoelde dat Red meteen zelfmoord ging plegen, hoewel het natuurlijk aan jou ligt (a) jij mag alles met Red doen wat je wilt, dus als jij ook niet goed weet hoe je verder moet met d'r, kunnen Snow en Red samen starclan veroveren jk<3
Sorry dit moest er even uit~
edit; aaaah ik ben ENORM slecht in dingen uitleggen maar goed c""": & dit same over Sandflower's verminking, deed het niet om Red te pesten of iets maar gewoon omdat ik d'r een wat interessanter karakter wilde maken C: |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:17 | |
| & that's done, back to the cows now |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:27 | |
| |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:35 | |
| |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:35 | |
| |
|
| |
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:36 | |
| @Wolfu: Wilde je nog een topic tussen Otter en Blackbear? |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:45 | |
| jazeker B) mag ik aanmaken? ik had daar vannacht een cool idee voor, if you're up for some action |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:54 | |
| Yess haar naam is ook weer veranderd <3 Wie wilt een topic met m'n evil kitty |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:55 | |
| Chilly zonder chill Ik lach zo hard oml what is my life |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:59 | |
| - Chillybreath schreef:
- Yess haar naam is ook weer veranderd <3 Wie wilt een topic met m'n evil kitty
Je mag wel voor Smokegaze maken, if you like. |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 16:59 | |
| Chilly is looking goood <33 |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 17:03 | |
| @Bo; Lol wat xD @Nath; Aye ik zal m maken c: @Daan; Thank you <3 |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 17:05 | |
| - Chillybreath schreef:
- Yess haar naam is ook weer veranderd <3 Wie wilt een topic met m'n evil kitty
With her brother White? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 17:06 | |
| Ik ben dood Bo, ik ben gwn dood. Ik heb een hele dag koeienrassen en shizz zitten leren en dat is niet leuk ;n; |
|
| |
Inside she was an angel
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 17:08 | |
| |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 9 mei 2017 - 17:09 | |
| @Bo; ik bedenk me net ook nog een open topic te hebben met Smoke (A) Zie maar wat je doet xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|