|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:26 | |
| Oké daar gaat een van mijn favoriete karakters bij the 100. The feels ;v; |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:41 | |
| - Lionroar schreef:
- Oké daar gaat een van mijn favoriete karakters bij the 100.
The feels ;v; Laat me raden, seizoen 3? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:42 | |
| - Skullkit. schreef:
- Lionroar schreef:
The feels ;v; Laat me raden, seizoen 3? JA.en het is een dude. Ik hoop dat dat genoeg zegt. ;v; en het is mijn tweede favo karakter dat ik verlies lol dit seizoen lol |
|
| |
dodo 350 Actief it took me a while to realize I didn't want to die but wanted my life to start
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:44 | |
| - Lionroar schreef:
- Skullkit. schreef:
- Lionroar schreef:
The feels ;v; Laat me raden, seizoen 3? JA. en het is een dude. Ik hoop dat dat genoeg zegt. ;v;
en het is mijn tweede favo karakter dat ik verlies lol dit seizoen lol Ikr the feels in seizoen 3 zijn to much |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| - Skullkit. schreef:
- Lionroar schreef:
- Skullkit. schreef:
- Lionroar schreef:
The feels ;v; Laat me raden, seizoen 3? JA. en het is een dude. Ik hoop dat dat genoeg zegt. ;v;
en het is mijn tweede favo karakter dat ik verlies lol dit seizoen lol Ikr the feels in seizoen 3 zijn to much Ik was echt boosh toen haha :C |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| omg ik weet wie je bedoelt too soon Linn too soon ik ben nog in denial |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:47 | |
| Dodo: De feels doen pijn ;3; Ik kies altijd mijn favo karakters uit en die sterven altijd URGH Daan: Same same, he didnt deserve that ;v; Wölf: As you said, it only hurt a little a lot |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:55 | |
| In the 100 gaan altijd de leuke karakters dood ja :c |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 20:59 | |
| Dat is dus voor mij legid een reden om dat te kijken want ik heb nooit feels en ben nieuwsgierig of ik die dan wel krijg |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:01 | |
| - Rousepaw schreef:
- Dat is dus voor mij legid een reden om dat te kijken want ik heb nooit feels en ben nieuwsgierig of ik die dan wel krijg
voor mij dus nog een reden om niet verder te kijken want ik heb geen zin daarin ugh ik snap echt de hype niet, ook al heb ik miss maar een halve aflevering gezien oeps (a) Het opzet is interessant maar de karakters gwn te vervelend en er zijn al twee doden in de eerste vijf minuten ofzo dus dat beloofd al. Ik heb het gevoel dat het puur drama gaat zijn en dat is niet interessant in een show als je de karakters nog niet eens kent :') |
|
| |
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:04 | |
| White is sexy <3 thanks Bunny |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:04 | |
| - Whitenight schreef:
- White is sexy <3 thanks Bunny
white lijkt zo hard op white ;-; mijn arme arme hartje toch .-. |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:05 | |
| Met The 100 heb ik daar eerlijk weinig last van :') Nee, ergens aan het einde van GoT seizoen 3. Dát was rude. Maar ook daar vond ik weinig echt zielig, ik vond het alleen jammer van die leuke mensen. The 100 vind ik wel meevallen eigenlijk.
En dit boek... Ik was dus bezig met A Dogs Purpose, het boek.. En die scène is zo verdomd sneu, en plots kom ik erachter wat een emotioneel wrak ik ben als het om honden gaat. Ik gok dat de wond van mijn oude hond nooit helemaal is geheeld want dit is ff abnormaal, de feels die ik nu heb :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:06 | |
| - Redpetal schreef:
- Whitenight schreef:
white lijkt zo hard op white ;-; mijn arme arme hartje toch .-. Hij zal zijn vader opvolgen net een kopie van hem ;w; Ever gaat hem stressen |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:07 | |
| - Whitenight schreef:
- Redpetal schreef:
- Whitenight schreef:
white lijkt zo hard op white ;-; mijn arme arme hartje toch .-. Hij zal zijn vader opvolgen net een kopie van hem ;w; Ever gaat hem stressen white gaat hoofdschuddend toekijken vanuit starclan though hij had zo gehoopt dat zijn kittens niet dezelfde fouten zouden maken :') also het is grappig dat whitenight meer rc is dan wc maar toch in wc zit xD Hijs like 3/4 rc en 1/4 wc haha xD edit; also kijk, zijn deputy setje ;-;
Laatst aangepast door Whitelion op za 6 mei 2017 - 21:10; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:10 | |
| - Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Redpetal schreef:
- Whitenight schreef:
white lijkt zo hard op white ;-; mijn arme arme hartje toch .-. Hij zal zijn vader opvolgen net een kopie van hem ;w; Ever gaat hem stressen white gaat hoofdschuddend toekijken vanuit starclan though hij had zo gehoopt dat zijn kittens niet dezelfde fouten zouden maken :') also het is grappig dat whitenight meer rc is dan wc maar toch in wc zit xD Hijs like 3/4 rc en 1/4 wc haha xD Inderdaad haha zag het al bij zijn bloodline dus ik had meteen inspiratie bij zijn eerste topicje xD Al zou hij denk ik niet z'n goeie Riverclanner zijn tho vissen kan die niet echt EDIT; ;w; ik weet nog dat ik als noob aankwam hier en dat White net deputy was
Laatst aangepast door Whitenight op za 6 mei 2017 - 21:12; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:11 | |
| - Whitenight schreef:
- Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Redpetal schreef:
- Whitenight schreef:
white lijkt zo hard op white ;-; mijn arme arme hartje toch .-. Hij zal zijn vader opvolgen net een kopie van hem ;w; Ever gaat hem stressen white gaat hoofdschuddend toekijken vanuit starclan though hij had zo gehoopt dat zijn kittens niet dezelfde fouten zouden maken :') also het is grappig dat whitenight meer rc is dan wc maar toch in wc zit xD Hijs like 3/4 rc en 1/4 wc haha xD Inderdaad haha zag het al bij zijn bloodline dus ik had meteen inspiratie bij zijn eerste topicje xD Al zou hij denk ik niet z'n goeie Riverclanner zijn tho vissen kan die niet echt idd ik zag het xD also ze hebben nu ook hetzelfde plaatje <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:11 | |
| - Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Redpetal schreef:
- Whitenight schreef:
white lijkt zo hard op white ;-; mijn arme arme hartje toch .-. Hij zal zijn vader opvolgen net een kopie van hem ;w; Ever gaat hem stressen white gaat hoofdschuddend toekijken vanuit starclan though hij had zo gehoopt dat zijn kittens niet dezelfde fouten zouden maken :') also het is grappig dat whitenight meer rc is dan wc maar toch in wc zit xD Hijs like 3/4 rc en 1/4 wc haha xD Inderdaad haha zag het al bij zijn bloodline dus ik had meteen inspiratie bij zijn eerste topicje xD Al zou hij denk ik niet z'n goeie Riverclanner zijn tho vissen kan die niet echt idd ik zag het xD also ze hebben nu ook hetzelfde plaatje <3
Zo vader zo zoon right <3 |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:16 | |
| - Whitenight schreef:
- Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Redpetal schreef:
- Whitenight schreef:
white lijkt zo hard op white ;-; mijn arme arme hartje toch .-. Hij zal zijn vader opvolgen net een kopie van hem ;w; Ever gaat hem stressen white gaat hoofdschuddend toekijken vanuit starclan though hij had zo gehoopt dat zijn kittens niet dezelfde fouten zouden maken :') also het is grappig dat whitenight meer rc is dan wc maar toch in wc zit xD Hijs like 3/4 rc en 1/4 wc haha xD Inderdaad haha zag het al bij zijn bloodline dus ik had meteen inspiratie bij zijn eerste topicje xD Al zou hij denk ik niet z'n goeie Riverclanner zijn tho vissen kan die niet echt idd ik zag het xD also ze hebben nu ook hetzelfde plaatje <3
Zo vader zo zoon right <3 ja idd :') btw, white's volledige siblings zijn Lionpaw in wc (van Tess (aka Sushi)), Chillykit (van Bo (aka Lurk dacht ik?)) en Joltkit (van Evy) in rc c: also ik moet weg nu, tot morgen guys ^^ |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 21:17 | |
| - Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Whitelion schreef:
- Whitenight schreef:
- Redpetal schreef:
- Whitenight schreef:
Zo vader zo zoon right <3 ja idd :') btw, white's volledige siblings zijn Lionpaw in wc (van Tess (aka Sushi)), Chillykit (van Bo (aka Lurk dacht ik?)) en Joltkit (van Evy) in rc c:
also ik moet weg nu, tot morgen guys ^^ Nope van mij :") |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|