We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:18
Aaah Ever is best zielig nu ze zo confused is over wat ze moet geloven ;v; Aan de ene kant wil ik haar een dikke knuffel geven met Lion maar ik weet dat hij dat in die situatie nooit zou doen sorry ;v;
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:20
Lionroar schreef:
Aaah Ever is best zielig nu ze zo confused is over wat ze moet geloven ;v; Aan de ene kant wil ik haar een dikke knuffel geven met Lion maar ik weet dat hij dat in die situatie nooit zou doen sorry ;v;
ever moet gwn doodgaan zodat ze het aan white kan vragen xD dat klinkt gemeen oeps
Whitenight
Member
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
CAT'S PROFILE Age: 29 long ass moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:21
@Anouk: Thanks <3
Zo en nu, iemand die White een nieuw setje wilt geven? ;3
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:21
Warhound schreef:
Redpetal schreef:
Wacht.. Ever was leader voor Ace geboren was, right? Ever is nu 50 manen en Ace 32, dus 50-32 = 18 Dus dan is ever voor haar 18de moon leader geworden? o.O
No idea maar toen ik hem kreeg was Ever al leader dus we gaan er vanuit xD
En yesh, War is erg B)
I know het was zo mooi xD Maar toen ging hij all pack leader protective over hem XD
Ja oml xD
Sucks don't it?
The moment you realize you don't know sh-t.
394 IC posts 2/05/2020 17:46
<3:
<3:
Thank you Waz! <33
Thanks Jamie!! <3
Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3
Wishpaw
Member
Wortelzzz 51 Actief n. ;; a feeling that one would like to have or do something or to see something happen; a desire, longing, or strong inclination for a specific thing.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:22
Redpetal schreef:
Lionroar schreef:
ever moet gwn doodgaan zodat ze het aan white kan vragen xD dat klinkt gemeen oeps
Wahahaha ja c"""":
Sandflower
Member
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:35
Acefray schreef:
Rousepaw schreef:
Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship
Mag ik deze eventjes ophalen en zeggen dat ik altijd heb gedacht dat er 'Kellyboy' stond en ik snapte niet waarom :")
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Spottedrose
Member
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:37
Lionroar schreef:
Acefray schreef:
Rousepaw schreef:
Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship
Mag ik deze eventjes ophalen en zeggen dat ik altijd heb gedacht dat er 'Kellyboy' stond en ik snapte niet waarom :")
omfg XDDD Dan is het idd verwarrend.
Gowd ik wil ergens een topic aanmaken met Ace die is van "Alright mensen, laten we een Sharing tongue houden en wees allemaal lief tegen elkaar"
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:38
Acefray schreef:
Lionroar schreef:
Acefray schreef:
Rousepaw schreef:
Gowd ik wil ergens een topic aanmaken met Ace die is van "Alright mensen, laten we een Sharing tongue houden en wees allemaal lief tegen elkaar"
Ace forcing everyone to be nice to eachother lol xD Wij moeten na het everxlion topic een lionxace topic eigenlijk ;3;
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:40
Lionroar schreef:
Acefray schreef:
Lionroar schreef:
Acefray schreef:
Rousepaw schreef:
Ace forcing everyone to be nice to eachother lol xD Wij moeten na het everxlion topic een lionxace topic eigenlijk ;3;
Ja, ik ben er vrij zeker van dat dat zijn levensdoel is. Hij zou ook 100% teambuilding exercises doen enzo met de clan. B) Grouphugs iedere avond. Yes. Oeewhhh idd >333 Gaat Lion ook netjes vertellen wat er allemaal is gebeurd?
Bo watch out, he's going to hug Out once
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Spottedrose
Member
130 Actief I can never resist an invitation to dance.