|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:18 | |
| Aaah Ever is best zielig nu ze zo confused is over wat ze moet geloven ;v; Aan de ene kant wil ik haar een dikke knuffel geven met Lion maar ik weet dat hij dat in die situatie nooit zou doen sorry ;v; |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:20 | |
| - Lionroar schreef:
- Aaah Ever is best zielig nu ze zo confused is over wat ze moet geloven ;v;
Aan de ene kant wil ik haar een dikke knuffel geven met Lion maar ik weet dat hij dat in die situatie nooit zou doen sorry ;v; ever moet gwn doodgaan zodat ze het aan white kan vragen xD dat klinkt gemeen oeps |
|
| |
Marlie 247 Actief “Cared about one person and it fucked me up lmao”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:21 | |
| @Anouk: Thanks <3
Zo en nu, iemand die White een nieuw setje wilt geven? ;3 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:21 | |
| - Warhound schreef:
- Redpetal schreef:
- Wacht..
Ever was leader voor Ace geboren was, right? Ever is nu 50 manen en Ace 32, dus 50-32 = 18 Dus dan is ever voor haar 18de moon leader geworden? o.O
No idea maar toen ik hem kreeg was Ever al leader dus we gaan er vanuit xD
En yesh, War is erg B)
I know het was zo mooi xD Maar toen ging hij all pack leader protective over hem XD Ja oml xD |
|
| |
Wortelzzz 51 Actief n. ;; a feeling that one would like to have or do something or to see something happen; a desire, longing, or strong inclination for a specific thing.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:22 | |
| - Redpetal schreef:
- Lionroar schreef:
- Aaah Ever is best zielig nu ze zo confused is over wat ze moet geloven ;v;
Aan de ene kant wil ik haar een dikke knuffel geven met Lion maar ik weet dat hij dat in die situatie nooit zou doen sorry ;v; ever moet gwn doodgaan zodat ze het aan white kan vragen xD
dat klinkt gemeen oeps Wahahaha ja c"""": |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:24 | |
| |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:28 | |
| Ohja Esmee wil je een tux of een ander patroon? Zijn aparte mapjes bij mij namelijk XD
Ik weet nog dat ooit Warhound, toen hij nog Warpaw was een topic had met Fallenpaw, toen nog Fallenkit, en dat vond ik zo'n mooi topic |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:30 | |
| Omfg ja. Hij was toen zo done. xD |
|
| |
130 Actief I can never resist an invitation to dance.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:31 | |
| Laten we dit kindje maar es geboren worden :'D |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:32 | |
| - 'Whitepaw schreef:
- @Anouk: Thanks <3
Zo en nu, iemand die White een nieuw setje wilt geven? ;3 -wijst naar setjesshopje- (a) |
|
| |
Daan 38 Actief You were always faster than me. I'll never catch up with you, with you. Oh I can feel them coming for me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:33 | |
| *fangirling over palekit* kan echt niet wachten om hem actief te maken B) |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:35 | |
| - Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
- Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship Mag ik deze eventjes ophalen en zeggen dat ik altijd heb gedacht dat er 'Kellyboy' stond en ik snapte niet waarom :") |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:35 | |
| Pale en Spootsie moeten goede vriendjes worden c:
ik hou van sterke broer/zus relaties xd |
|
| |
Daan 38 Actief You were always faster than me. I'll never catch up with you, with you. Oh I can feel them coming for me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:36 | |
| - Spottedkit. schreef:
- Pale en Spootsie moeten goede vriendjes worden c:
ik hou van sterke broer/zus relaties xd Ja sowieso omg Ik wil echt een squad voor pale waar zn zussies ook bij moeten want ik heb nu al dingen voor hem gepland staan so x3 |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:37 | |
| - Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
- Wat ik me afvroeg van Ace's vorige setje... met Hellyboy word er toch niet mijn fluf bedoelt 0.0
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship Mag ik deze eventjes ophalen en zeggen dat ik altijd heb gedacht dat er 'Kellyboy' stond en ik snapte niet waarom :") omfg XDDD Dan is het idd verwarrend. Gowd ik wil ergens een topic aanmaken met Ace die is van "Alright mensen, laten we een Sharing tongue houden en wees allemaal lief tegen elkaar" |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:38 | |
| - Acefray schreef:
- Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship Mag ik deze eventjes ophalen en zeggen dat ik altijd heb gedacht dat er 'Kellyboy' stond en ik snapte niet waarom :") omfg XDDD Dan is het idd verwarrend.
Gowd ik wil ergens een topic aanmaken met Ace die is van "Alright mensen, laten we een Sharing tongue houden en wees allemaal lief tegen elkaar" Ace forcing everyone to be nice to eachother lol xD Wij moeten na het everxlion topic een lionxace topic eigenlijk ;3; |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:39 | |
| Omg hahaha jamie, ik dnek als je dat doet out zijn ogen eruit komt krabben x'D Echt van no tyf even op |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:39 | |
| - Rousepaw schreef:
- Ohja Esmee wil je een tux of een ander patroon? Zijn aparte mapjes bij mij namelijk XD
Ik weet nog dat ooit Warhound, toen hij nog Warpaw was een topic had met Fallenpaw, toen nog Fallenkit, en dat vond ik zo'n mooi topic Tux (denk ik...? XD) ^^ Yo heeft iemand een idee voor hoe oud ik Kestrel moet maken? Niet dat hij nog actief wordt ofzo lol |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:40 | |
| - Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
- Lionroar schreef:
- Acefray schreef:
- Rousepaw schreef:
C: Yes jou fluff. We hadden het erover dat Ace wel gewoon naar Bloodclan zou gaan voor Hellhound... en dat Hellhound dan boven op een van de schuren zit van "Go away" en Ace "Oh Hellyboy come down please" Ace x Hell is een mooie ship Mag ik deze eventjes ophalen en zeggen dat ik altijd heb gedacht dat er 'Kellyboy' stond en ik snapte niet waarom :") omfg XDDD Dan is het idd verwarrend.
Gowd ik wil ergens een topic aanmaken met Ace die is van "Alright mensen, laten we een Sharing tongue houden en wees allemaal lief tegen elkaar" Ace forcing everyone to be nice to eachother lol xD Wij moeten na het everxlion topic een lionxace topic eigenlijk ;3; Ja, ik ben er vrij zeker van dat dat zijn levensdoel is. Hij zou ook 100% teambuilding exercises doen enzo met de clan. B) Grouphugs iedere avond. Yes. Oeewhhh idd >333 Gaat Lion ook netjes vertellen wat er allemaal is gebeurd? Bo watch out, he's going to hug Out once |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 18:40 | |
| - Palekit. schreef:
- Spottedkit. schreef:
- Pale en Spootsie moeten goede vriendjes worden c:
ik hou van sterke broer/zus relaties xd Ja sowieso omg Ik wil echt een squad voor pale waar zn zussies ook bij moeten want ik heb nu al dingen voor hem gepland staan so x3 ja <333 al is Spootsie wel een heel erg leiderstypetje xD but she's born, so aye :'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|