We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 17:01
Wishie <3
ᗯᕮ'ᐯᕮ ᗩᒪᒪ GOT ᗷOTᕼ ᒪIGᕼT ᗩᑎᗪ ᗪᗩᖇK IᑎSIᗪᕮ ᑌS
ᗯᕼᗩT ᗰᗩTTᕮᖇS IS Tᕼᕮ ᑭᗩᖇT ᗯᕮ ᑕᕼOOSᕮ TO ᗩᑕT Oᑎ
Wishpaw
Member
Wortelzzz 51 Actief n. ;; a feeling that one would like to have or do something or to see something happen; a desire, longing, or strong inclination for a specific thing.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 17:26
You'll regret saying that B)
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Butterkit,
Member
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
CAT'S PROFILE Age: Born (2 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 17:34
Hey allemaal <3
Ik had net een chibi tekening gemaakt al weet ik niet of deze oké is want ik had net zo een mate quote voor deze katertje bedacht dus kwam ik gelijk op het idee om het te tekenen alleen weet ik niet of het er goed uit ziet sinds dat dit mijn eerste keer is dat ik een chibi teken XD
tekening:
Sorry voor het storen trouwens
Laatst aangepast door Butterkit, op za 6 mei 2017 - 17:35; in totaal 1 keer bewerkt
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 17:35
Wacht.. Ever was leader voor Ace geboren was, right? Ever is nu 50 manen en Ace 32, dus 50-32 = 18 Dus dan is ever voor haar 18de moon leader geworden? o.O
Butterkit,
Member
Derpje 142 Actief "When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."
Butterkit to Snowdrop(RIP)
CAT'S PROFILE Age: Born (2 moons) Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 17:35
Routpaw schreef:
Oh geez, hij's inderdaad erg :'D
@Derpje; aaaaaa die is echt super lief <'3 je kan onwijs goed tekenen man!!
Thanks Kipke <3
Jaytail
Member
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 17:38
Redpetal schreef:
Wacht.. Ever was leader voor Ace geboren was, right? Ever is nu 50 manen en Ace 32, dus 50-32 = 18 Dus dan is ever voor haar 18de moon leader geworden? o.O
No idea maar toen ik hem kreeg was Ever al leader dus we gaan er vanuit xD
En yesh, War is erg B)
I know het was zo mooi xD Maar toen ging hij all pack leader protective over hem XD
The extreme always seem to make an impression
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 6 mei 2017 - 17:44
Redpetal schreef:
Ik kan me herinneren dat ze 24 manen oud ongeveer was toen ze leader was tho :'D Ages lopen nou eenmaal niet samen I guess ~
Lion is 50 manen en oceanbreeze was vgm nog een kitten toen ik deputy was, not sure tho
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer