|
|
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:44 | |
| - Bronzemask schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Whiffle heeft een nieuw setje
Oeh pretty <3 Thanks <3 Ik vond dat het wel tijd was voor iets nieuws, haar oude setje was te lief xD |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:48 | |
| Naww, Oceanbreeze is zo lief <3 |
|
| |
Jamie 231 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:49 | |
| Aldrei <3 Want ik kan het niet laten mijn meest haatvolle character te verhuizen naar Warrior cats. |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:49 | |
| Zoals jullie misschien zien post ik eindelijk weer met Oceanbreeze, door omstandigheden kon ik niet met haar posten, maar nu lukt het weer. Zal zo snel mogelijk weer alle topics proberen bij te benen. Moet wel zeggen dat het op een laag pitje staat en ik misschien op een aparte manier alles in haal, dit heeft te maken met de sfeer van de topic die het beste op dat moment werkt en ligt dus niet aan jullie persoonlijk als het een poosje duurt voordat ik op jouw topic antwoord en wel al op andere topics heb geantwoord of veelvuldig post. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:50 | |
| Maakt niks uit Butter ^^ Posten is nog steeds voor de fun, plezier moet er uiteraard inblijven c:
Never is echt te leuk heuhue |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:50 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:58 | |
| - Crowcall schreef:
- Naww, Oceanbreeze is zo lief <3
Heb je het nu over tegen Everstar of??? Thanks in ieder geval <33 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 18:59 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Crowcall schreef:
Heb je het nu over tegen Everstar of??? Thanks in ieder geval <33 Ocean is over het algemeen heel lief <3 |
|
| |
M 119 Actief They treated him like a monster
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:00 | |
| Iemand een topicje met Viper? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:01 | |
| - Lionroar schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Crowcall schreef:
Heb je het nu over tegen Everstar of??? Thanks in ieder geval <33 Ocean is over het algemeen heel lief <3 Ze is gewoon een Badass Queen.. Like really... don't get on the wrong side of her... haha Maar verder is ze altijd wel lief inderdaad <33 |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:02 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Lionroar schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Crowcall schreef:
Heb je het nu over tegen Everstar of??? Thanks in ieder geval <33 Ocean is over het algemeen heel lief <3 Ze is gewoon een Badass Queen.. Like really... don't get on the wrong side of her... haha Maar verder is ze altijd wel lief inderdaad <33 Don't take one of her kits.. xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:03 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:05 | |
| @Beide hierboven..
Thanks guys, haha... Ja ze is inderdaad een en al Queen. En haar kittens een haar krenken is al voldoende om haar wrok te krijgen ben ik bang.. hoewel niet alleen haar kittens ze heeft een nogal zacht moederhartje.. <333 |
|
| |
Nath 160 Actief That strong father doesn't tell hist cub, 'Son, stay weak so the wolves can get you.' He says, 'Toughen up, this is reality we are living in.'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:08 | |
| Snowkit wordt waarschijnlijk de meest grumpy kitten van heel WC :') And for the record; niks is persoonlijk! |
|
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:14 | |
| - Viperstrike schreef:
- Iemand een topicje met Viper? c:
Alleen als jij maakt c: hahaha |
|
| |
M 119 Actief They treated him like a monster
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:15 | |
| - Lexa schreef:
- Viperstrike schreef:
Alleen als jij maakt c: hahaha Moet jij niet eerst op ons ander topicje reageren? xD |
|
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:15 | |
| - Viperstrike schreef:
- Lexa schreef:
- Viperstrike schreef:
Alleen als jij maakt c: hahaha Moet jij niet eerst op ons ander topicje reageren? xD Nahh komt morgen als ik tijd heb -en zoals gemerkt, das niet veel Xd |
|
| |
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:30 | |
| Kan echt niet wachten tot op het moment dat Whifflepaw Thora heet en dus lid is van Bloodclan |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:32 | |
| - Whifflepaw schreef:
- Kan echt niet wachten tot op het moment dat Whifflepaw Thora heet en dus lid is van Bloodclan
Arme Firedance tho xD |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 5 mei 2017 - 19:37 | |
| - Lionroar schreef:
- Whifflepaw schreef:
- Kan echt niet wachten tot op het moment dat Whifflepaw Thora heet en dus lid is van Bloodclan
Arme Firedance tho xD Ja, ik heb het ook echt met Whiffle's familie te doen 3 They failed to save her. Btw, open topic met Serpent voor wie wilt; https://www.warriorcatsnl.com/t32915-serpent-and-the-cat#749081 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|