|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:47 | |
| I have a list of topics about that somewhere, wanna read? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:49 | |
| Wil je die in een PM naar me sturen? Ik moet nu naar bed want om half 5 staat de taxi naar Schiphol op de stoep :p |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:52 | |
| Eigenlijk moeten Krestel en Sin nog n topic xd |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:52 | |
| Esmee: Haha sure thing! And oeh, ga je op vakantie? ;D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:53 | |
| Ojaa true :p Oke iedereen die nog iets van me moet stuur me een PM, ik ben naar bed nu, doeeeii Edit: ik ga naar Italië |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:54 | |
| Oehh have fun! ;D
Oh en guyss, ik ben net naar Before I Fall geweest en damn die film heeft zo'n sterke betekenis ;v;
Laatst aangepast door Lionroar op wo 26 apr 2017 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Yanthe 57 Actief Listen to your elders advice. Not because they are always right, but because they have more experience of Being Wrong.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 22:55 | |
| Ik probeer deze nacht te posten. Anders ergens morgen overdag ^^' |
|
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 apr 2017 - 23:21 | |
| Yash. Ik heb weer kunnen posten :'D (2 posten maar who cares) Beide van mijn katten hebben issues, okey :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 5:18 | |
| Half met de taxi.. liever niet meer
@Linn thanks <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 8:33 | |
| |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 8:47 | |
| Echt waar als jullie jullie stomme, onnodige commentaar niet voor jullie kunnen houden, houd dan gewoon jullie bek dicht. Jullie zeggen nooit uit jullie eigen iets tegen mij en als ik opeens iets heb waar jullie gebruik van kunnen maken, ben ik opeens wel interessant. Wat boeit het mij nou dat mijn werk niet op die van jullie lijkt... alsof jullie zo perfect zijn ugh...
(Dit is naar niemand op de site gericht, maar een paar mensen die me hier gewoon de keel uit beginnen te hangen)
|
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 9:39 | |
| |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 9:43 | |
| |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 9:53 | |
| - Shark schreef:
- Echt waar als jullie jullie stomme, onnodige commentaar niet voor jullie kunnen houden, houd dan gewoon jullie bek dicht. Jullie zeggen nooit uit jullie eigen iets tegen mij en als ik opeens iets heb waar jullie gebruik van kunnen maken, ben ik opeens wel interessant. Wat boeit het mij nou dat mijn werk niet op die van jullie lijkt... alsof jullie zo perfect zijn ugh...
(Dit is naar niemand op de site gericht, maar een paar mensen die me hier gewoon de keel uit beginnen te hangen)
Oh boy oh boy, ik schrok al Freedje! ;v; Sterkte & succes, de enige tip die ik je kan geven is: wees gewoon jezelf. En als anderen dat niet leuk vinden who cares, as long as you enjoy your life. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 10:24 | |
| - Greykit. schreef:
- Shark schreef:
- Echt waar als jullie jullie stomme, onnodige commentaar niet voor jullie kunnen houden, houd dan gewoon jullie bek dicht. Jullie zeggen nooit uit jullie eigen iets tegen mij en als ik opeens iets heb waar jullie gebruik van kunnen maken, ben ik opeens wel interessant. Wat boeit het mij nou dat mijn werk niet op die van jullie lijkt... alsof jullie zo perfect zijn ugh...
Oh boy oh boy, ik schrok al Freedje! ;v; Sterkte & succes, de enige tip die ik je kan geven is: wees gewoon jezelf. En als anderen dat niet leuk vinden who cares, as long as you enjoy your life. Haha nee nee! Het was echt een frustratie naar mensen buiten de site gericht Met jullie heb ik geen enkel probleem ^^ |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 10:59 | |
| Vandaag een Sailor Moon marathon houden. Het gaat niet lukken om alles in één keer te kijken want: 3 dagen en 12 uur kost alleen al het kijken van de 90s versie XD |
|
| |
loïs 247 Actief frageil (fragile & geil)
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 11:33 | |
| - Shark schreef:
- Greykit. schreef:
- Shark schreef:
Oh boy oh boy, ik schrok al Freedje! ;v; Sterkte & succes, de enige tip die ik je kan geven is: wees gewoon jezelf. En als anderen dat niet leuk vinden who cares, as long as you enjoy your life. Haha nee nee! Het was echt een frustratie naar mensen buiten de site gericht Met jullie heb ik geen enkel probleem ^^ Ik schrok ook ghehe. Maar idd, het is heel belangrijk dat je blijft doen wat jij leuk vindt. Veel mensen kunnen anderen hun happiness niet hendelen dus doen ze zo, maar daar moet je je idd niets van aantrekken. Veel sterkte, want het is wel echt een rotsituatie <3 Omg een zin van Mousepaw, een tijdje terug: Iets in de lucht trok haar aandacht en ze keek omhoog, waarbij haar ogen op een grote vogel landden. "Soms wilde ik dat ik ook kon vliegen," miauwde ze en bleef naar de havik kijken met een kleine glimlach. Ze heeft uiteindelijk gevlogen omg. Haar dood in. Ik ben niet oke :c Ik heb ook echt spijt van Zira's dood rip my life |
|
| |
Linn 108 Actief Alone, by herself
she built the kingdom that she wanted
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 12:02 | |
| Loïs: 'ze heeft uiteindelijk gevlogen' oh damn xD At least.. her wish came true.. for a few seconds? ;v;
*kijkt naar Swift's profiel* hmmm what more to add. |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 12:43 | |
| - Dinspots schreef:
- Shark schreef:
- Greykit. schreef:
- Shark schreef:
Oh boy oh boy, ik schrok al Freedje! ;v; Sterkte & succes, de enige tip die ik je kan geven is: wees gewoon jezelf. En als anderen dat niet leuk vinden who cares, as long as you enjoy your life. Haha nee nee! Het was echt een frustratie naar mensen buiten de site gericht Met jullie heb ik geen enkel probleem ^^ Ik schrok ook ghehe. Maar idd, het is heel belangrijk dat je blijft doen wat jij leuk vindt. Veel mensen kunnen anderen hun happiness niet hendelen dus doen ze zo, maar daar moet je je idd niets van aantrekken. Veel sterkte, want het is wel echt een rotsituatie <3
Omg een zin van Mousepaw, een tijdje terug: Iets in de lucht trok haar aandacht en ze keek omhoog, waarbij haar ogen op een grote vogel landden. "Soms wilde ik dat ik ook kon vliegen," miauwde ze en bleef naar de havik kijken met een kleine glimlach. Ze heeft uiteindelijk gevlogen omg. Haar dood in. Ik ben niet oke :c
Ik heb ook echt spijt van Zira's dood rip my life Ik plaats het liever hier omdat het dan verloren gaat in de vele comments zodat ik er zelf niet te lang op terug kan kijken xD Maar het was absoluut niet naar jullie gericht. De volgende keer plaats ik de waarschuwing wel eerst hahahha. Maar bedankt <3 |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 27 apr 2017 - 12:44 | |
| aaah sterkte Freedje, anders mag je wel mn knuppel lenen om hen in elkaar te meppen!!
also ik heb straks nog een laatste rijles voor mn examen maar ik kan dus geen lange broek aandoen want die schuurt over mn knie en dat doet pijn want tattoo maar het regent en het is koud dus ik moet wel en ;__; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|