|
|
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 15:59 | |
| Omn <3 let love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
Daan 3 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 16:00 | |
| |
|
| |
| |
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 16:02 | |
| - Swallowpaw. schreef:
- Ferndust schreef:
- Swallowpaw. schreef:
- Ferndust schreef:
- Ik heb eens geteld en ik heb nu 88 topics in totaal XD
holy fudge hoe kan jij die allemaal actief houden ._. Nee wacht het zijn er meer, want ik had de belangrijke er niet bij geteld. Ik geloof dat ik in totaal net boven de 95 uitkom xD
En eh... veel inspiratie en zin in posten? (a) .... ik wou dat ik inspiratie had omg ik heb ongeveer 10 topics en ik kan er nauwelijks 5 actief houden geloof ik oeps Het kan ook liggen aan het feit dat ik toch wel lichtelijk gestoord ben haha (a) |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 16:08 | |
| - Ferndust schreef:
- Swallowpaw. schreef:
- Ferndust schreef:
- Swallowpaw. schreef:
- Ferndust schreef:
holy fudge hoe kan jij die allemaal actief houden ._. Nee wacht het zijn er meer, want ik had de belangrijke er niet bij geteld. Ik geloof dat ik in totaal net boven de 95 uitkom xD
En eh... veel inspiratie en zin in posten? (a) .... ik wou dat ik inspiratie had omg ik heb ongeveer 10 topics en ik kan er nauwelijks 5 actief houden geloof ik oeps Het kan ook liggen aan het feit dat ik toch wel lichtelijk gestoord ben haha (a)
Oké ik heb ongeveer 26 topics in de journey en in totaal dus wss een stuk of 30 xD Het is dus officieel freedje: je bent echt wel lichtelijk gestoord :') |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Freedje 478 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 16:19 | |
| - Redpetal schreef:
- Ferndust schreef:
- Swallowpaw. schreef:
- Ferndust schreef:
- Swallowpaw. schreef:
- Ferndust schreef:
En eh... veel inspiratie en zin in posten? (a) .... ik wou dat ik inspiratie had omg ik heb ongeveer 10 topics en ik kan er nauwelijks 5 actief houden geloof ik oeps Het kan ook liggen aan het feit dat ik toch wel lichtelijk gestoord ben haha (a)
Oké ik heb ongeveer 26 topics in de journey en in totaal dus wss een stuk of 30 xD Het is dus officieel freedje: je bent echt wel lichtelijk gestoord :') YAAAAY WHOEHOOEEWW xD |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:27 | |
| |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:30 | |
| Wolf wordt alweer een apprentice woa mijn kind <3
@bo; Blue is mooi o: Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:33 | |
| |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:39 | |
| @Bluekit, is inderdaad mooi. En arme kitten... Wat is er met kittens en drama op de Journey haha |
|
| |
29 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:40 | |
| @Butter; Niet alleen kittens en drama, al mijn acc's hebben zowat drama xD fml |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:41 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- @Bluekit, is inderdaad mooi. En arme kitten... Wat is er met kittens en drama op de Journey haha
hahaha ja hahaha *jank* Sleep Tight Snowdrop ♥ |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:47 | |
| ik moet eigenlijk maar eens huiswerk doen rip |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 17:50 | |
| Bij mn oma eten c:
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 18:21 | |
| @Michelle, ah leuk! Oh en had je al het topic gezien waarin een RC-er om het leven komt? Denk dat je als Leader er wel bij wilt zijn :") |
|
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:29 | |
| Dat moment dat je ijsblokjes pakt en ze 2 minuten later gesmolten zijn xD
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:36 | |
| - Lexa schreef:
- Dat moment dat je ijsblokjes pakt en ze 2 minuten later gesmolten zijn xD
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Zo werken ijsblokjes wel ja xD Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:37 | |
| - Jaytail schreef:
- Lexa schreef:
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Zo werken ijsblokjes wel ja xD Ligt er aan wat je er mee doet?! xD Als je ze nu op ijs legt dan valt het nog mee... haha |
|
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:38 | |
| - Jaytail schreef:
- Lexa schreef:
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Zo werken ijsblokjes wel ja xD Woahh, echt waar? :O Gaat een hele wereld voor me open XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|