|
|
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:39 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Jaytail schreef:
- Lexa schreef:
- Dat moment dat je ijsblokjes pakt en ze 2 minuten later gesmolten zijn xD
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Zo werken ijsblokjes wel ja xD Ligt er aan wat je er mee doet?! xD Als je ze nu op ijs legt dan valt het nog mee... haha Daar heb je gelijk in xD En ja, zo werken ijsblokjes (meestal) ja xD Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| |
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:40 | |
| - Jaytail schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Jaytail schreef:
- Lexa schreef:
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Zo werken ijsblokjes wel ja xD Ligt er aan wat je er mee doet?! xD Als je ze nu op ijs legt dan valt het nog mee... haha Daar heb je gelijk in xD
En ja, zo werken ijsblokjes (meestal) ja xD Woahh Thanks, ik ga t doorvertellen xD |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:44 | |
| - Lexa schreef:
- Jaytail schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Jaytail schreef:
- Lexa schreef:
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Zo werken ijsblokjes wel ja xD Ligt er aan wat je er mee doet?! xD Als je ze nu op ijs legt dan valt het nog mee... haha Daar heb je gelijk in xD
En ja, zo werken ijsblokjes (meestal) ja xD Woahh Thanks, ik ga t doorvertellen xD Hahaha, er is zoveel leuks met ijs te doen. Wij hebben een proef moeten doen over vriespuntverlaging, is geniaal. Dan doe je zout in water en dan vervolgens zet je het in een bak met ijs en mee je de temperatuur van het water, zo kom je er achter bij welke temperatuur het water bevriest met een bepaalde hoeveelheid zout haha. succes met doorvertellen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:48 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Lexa schreef:
- Jaytail schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Jaytail schreef:
- Lexa schreef:
En ja, zo werken ijsblokjes (meestal) ja xD Woahh Thanks, ik ga t doorvertellen xD Hahaha, er is zoveel leuks met ijs te doen. Wij hebben een proef moeten doen over vriespuntverlaging, is geniaal. Dan doe je zout in water en dan vervolgens zet je het in een bak met ijs en mee je de temperatuur van het water, zo kom je er achter bij welke temperatuur het water bevriest met een bepaalde hoeveelheid zout haha.
succes met doorvertellen xD Awesome Haha Dankjee, trouwens, wist je dat ijs smelt?? Xd |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:54 | |
| - Lexa schreef:
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Omw c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:55 | |
| - Sweetheart schreef:
- Lexa schreef:
@M Had je een PM gestuurd op clarkeeee :3 Omw c: Kaykay :3 oehhh wist je dat ijs smelt?? |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 19:57 | |
| oh mijn god, bo2, bijna 10000 woorden ._. hoe -points at snowdrops death- |
|
| |
| |
| |
| |
~ Moo Moo 498 Actief Being Scared is my Biggest Fear
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:08 | |
| Ik kom dus online, met het plan om eindelijk weer te posten want ik heb tijd, en dan...
Nooooo Snowdrop. Waarom deed je dat. Ik vind dit niet leuk :') (En Gravelsmoke ook niet. Alsof dat arme beest niet al onzeker genoeg is zonder dat een van de weinige katten met wie ze durft te spreken wordt neergeschoten XD)
Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverdew PM's graag naar Silverdew |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:11 | |
| Hèhè. Eindelijk alle topics beantwoord die ik beantwoord wilde hebben c: Nu ga ik nog de nieuwe topics aanmaken die ik voor mijn rekening heb genomen en dan besluit ik morgen weer als een nieuwe week om opnieuw aan het lijstje te beginnen ^^ |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:14 | |
| - Snowdrop schreef:
- Snowdance schreef:
- oh mijn god, bo2, bijna 10000 woorden ._. hoe -points at snowdrops death-
ik ging voor de 10k dus stiekem is het er een sssssh ik wilde het niet superlangdradig maken ik was te hard aan het trillen en hHAHAHA fml Arme Snowdrop!!<33 BTW Bo's de kitten die ik speel heeft nog geen naam.. tenzij jullie er al een hebben bedacht :") En Snowdrop zorgde nog zo goed voor de drie kittens... |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:16 | |
| - Snowdrop schreef:
- Oceanbreeze schreef:
- Snowdrop schreef:
- Snowdance schreef:
- oh mijn god, bo2, bijna 10000 woorden ._. hoe -points at snowdrops death-
ik ging voor de 10k dus stiekem is het er een sssssh ik wilde het niet superlangdradig maken ik was te hard aan het trillen en hHAHAHA fml Arme Snowdrop!!<33 BTW Bo's de kitten die ik speel heeft nog geen naam.. tenzij jullie er al een hebben bedacht :") En Snowdrop zorgde nog zo goed voor de drie kittens... als je even geduld hebt zal de andere posten en dan word het allemaal duidelijk ^^ Oke top!! Dan maak ik haar daarna aan! <33 |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:20 | |
| Omg dit was zo'n rollercoaster o; -gaat plaatjes zoeken voor Coverkit- |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:53 | |
| yES mn kind is app <3
@bo; omg nee, Snow :c Gods of slaughter's favorite daughter Slap Count: 08 Kill Count: 02 |
|
| |
Freedje 225 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:58 | |
| #Kip: Als je trouwens iets naar me stuurt, mijn GSM ligt in een andere kamer aan de oplader omdat hij hier niet op leek te laden op de één of andere rare manier... xD |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 20:59 | |
| |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 21:02 | |
| Tijd om een mooie jankpost te typen nu ik de goede muziek heb gevonden :") Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 23 apr 2017 - 21:05 | |
| - Jaytail schreef:
- Tijd om een mooie jankpost te typen nu ik de goede muziek heb gevonden :")
ripperonies all the feels kheb nu al spijt van me keuze lmao Sleep Tight Snowdrop ♥ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|