|
|
Milkyway 37 Actief People protect what they love.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 18:05 | |
| Omg Lurking gaat toch niet dood nee toch ;-; |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 18:17 | |
| - Lurkingshade schreef:
- geen snow = geen chill
lol vind ik geinig |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 18:24 | |
| - Ty schreef:
- Lurkingshade schreef:
- geen snow = geen chill
lol vind ik geinig same Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Mama Beertje 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 18:40 | |
| Zo setje af c:
die neus van de ava (geen neus dus) irriteert me maar zijn poten irriteerde me ook he is like the phoenix, he reborns |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| |
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:36 | |
| - Snowkit,, schreef:
- Okay, eindelijk geboortepost Snowkit af... man... dat is denk ik mijn langste geboortepost ooit... Denk dat er trouwens een MC nodig is voor Snow.. want ze is waarschijnlijk even een behoorlijk lastige kitten :")
hee wij moeten een topic cover x snow <3 |
|
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:41 | |
| - Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
- Okay, eindelijk geboortepost Snowkit af... man... dat is denk ik mijn langste geboortepost ooit... Denk dat er trouwens een MC nodig is voor Snow.. want ze is waarschijnlijk even een behoorlijk lastige kitten :")
hee wij moeten een topic cover x snow <3
JAAAA<33 Hoe oud zijn ze nu. Ik heb geen probleem om ze nog even met ogen enzo dicht te spelen. Want dat gaat mij wel lukken. Maar vraag me af hoe jullie er over denken? Ik weet het niet.. Maar ik weet ook niet hoe lang de journey in de rpg duurt dus daar kan het wel vanaf hangen. Miss kunnen we gewoon een topicje beginnen dat ze een dag of 2, 3 oud zijn? Dus ogen gesloten etc. |
|
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:46 | |
| - Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
JAAAA<33 Hoe oud zijn ze nu. Ik heb geen probleem om ze nog even met ogen enzo dicht te spelen. Want dat gaat mij wel lukken. Maar vraag me af hoe jullie er over denken? Ik weet het niet.. Maar ik weet ook niet hoe lang de journey in de rpg duurt dus daar kan het wel vanaf hangen. Miss kunnen we gewoon een topicje beginnen dat ze een dag of 2, 3 oud zijn? Dus ogen gesloten etc. Misschien wel een goed idee ja.. Oh en de eerste paar daagjes is ze wat kribbig dus het kan gezellig worden <3 en Cover is lekker hardhorend dus die hoort de helft van haar gepiep niet so (a) Wie maakt? c: |
|
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:49 | |
| - Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
JAAAA<33 Hoe oud zijn ze nu. Ik heb geen probleem om ze nog even met ogen enzo dicht te spelen. Want dat gaat mij wel lukken. Maar vraag me af hoe jullie er over denken? Ik weet het niet.. Maar ik weet ook niet hoe lang de journey in de rpg duurt dus daar kan het wel vanaf hangen. Miss kunnen we gewoon een topicje beginnen dat ze een dag of 2, 3 oud zijn? Dus ogen gesloten etc. Misschien wel een goed idee ja.. Oh en de eerste paar daagjes is ze wat kribbig dus het kan gezellig worden <3 en Cover is lekker hardhorend dus die hoort de helft van haar gepiep niet so (a) Wie maakt? c: Hahahah, top... wil jij maken?? (heb je mijn idioot lange geboortepost al gelezen..) xD Voice || Theme- first setje:
My power's turned on, starting right now I'll be strong... |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:49 | |
| Oh god ik hou echt van dat topic EverxLion(xBark) xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:51 | |
| - Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowkit,, schreef:
JAAAA<33 Hoe oud zijn ze nu. Ik heb geen probleem om ze nog even met ogen enzo dicht te spelen. Want dat gaat mij wel lukken. Maar vraag me af hoe jullie er over denken? Ik weet het niet.. Maar ik weet ook niet hoe lang de journey in de rpg duurt dus daar kan het wel vanaf hangen. Miss kunnen we gewoon een topicje beginnen dat ze een dag of 2, 3 oud zijn? Dus ogen gesloten etc. Misschien wel een goed idee ja.. Oh en de eerste paar daagjes is ze wat kribbig dus het kan gezellig worden <3 en Cover is lekker hardhorend dus die hoort de helft van haar gepiep niet so (a) Wie maakt? c: Hahahah, top... wil jij maken?? (heb je mijn idioot lange geboortepost al gelezen..) xD Okay ik pm je hem dan wel c: En nee want ik heb niet zo veel tijd meer en ik ben de hele tijd druk bezig geweest met bij posten (a) Ik lees morgen wel hehehe c: |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:54 | |
| - Lionroar schreef:
- Oh god ik hou echt van dat topic EverxLion(xBark) xD
Het is echt geweldig Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| |
| |
Milkyway 37 Actief People protect what they love.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 apr 2017 - 20:57 | |
| - Dustpaw. schreef:
- Heel misschien heb ik zin in topics met Dustpaw.
The little dude still needs to develop his flirty self and get many girlfriends.
lol
Hierboven: Aah thanks <3 Ik hou zo van EverxLion's band atm xD The hatred Nou dan moet je een flirterig topic met Leopardkit (ook al is die like half zijn leeftijd oeps) want dat maakt haar vader heel boos en dat is grappig haha <3 -kijkt onschuldig naar Freedje- |
|
| |
• Daanz 576 Actief "There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."
| |
| |
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|