|
|
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 17:43 | |
| Snow is tha momma of mommas Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 18:01 | |
| Ugh mijn linkermuisknop werkt niet meer ;-; goed dat ik ooit ingesteld heb dat ik mijn toetsenbord ook als muis kon gebruiken lol |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 18:28 | |
| Zoveel drama en feels in alle topics en vervolgens lees je over Tallshadow die een zeester nadoet xD It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 18:32 | |
| - Everstar schreef:
- Zoveel drama en feels in alle topics en vervolgens lees je over Tallshadow die een zeester nadoet xD
Het werkelijke doel van deze verhaallijn. IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 18:37 | |
| - Redpetal schreef:
- Sandpaw' schreef:
- T b h ze zou wel echt een goede moeder zijn -denkt terug aan haar kittenaanmelding-
krijgt ze dan twee kittens, twee katers en een poesje, en dan sterft het poesje? Dan heeft snow twee poesjes en een dood katertje, red een poesje en een katertje en een dood poesje en sand twee katers en een dood poesje :')
@Bo; oh ja! Ik zal posten hehe ^^ En Ocean en Red? |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 18:47 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Redpetal schreef:
- Sandpaw' schreef:
- T b h ze zou wel echt een goede moeder zijn -denkt terug aan haar kittenaanmelding-
krijgt ze dan twee kittens, twee katers en een poesje, en dan sterft het poesje? Dan heeft snow twee poesjes en een dood katertje, red een poesje en een katertje en een dood poesje en sand twee katers en een dood poesje :')
@Bo; oh ja! Ik zal posten hehe ^^ En Ocean en Red? Oh moest ik daar ook nog? ik zal het toevoegen aan mijn lijstje (a) Ik moet nu wel weg naar een studiekeuzeavond, tot straks/morgen c: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 18:54 | |
| Okay ik ga t geboortetopic van ivy dr babies alvast openen want er gaat nog wat aan vooraf hahaha -zijn er hier mensen met med cats/apprentices die zin hebben om erin te komen?- |
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 19:03 | |
| - Thornface schreef:
- Everstar schreef:
- Zoveel drama en feels in alle topics en vervolgens lees je over Tallshadow die een zeester nadoet xD
Het werkelijke doel van deze verhaallijn. I know rught, hoe moet ik hier ooit op reageren x'D |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 19:04 | |
| Chivy wil wel een handje helpen, alleen pas 's avonds laat (a) moet gaan oefenen voor mn toneel ♡ |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 19:06 | |
| DAT TOPIC VOOR NEVER EMMA WRM NEEM JE NOOIT MIJN BESLISSINGEN SERIEUS¨=^= If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 19:20 | |
| Ik ben weg guys <3 tot na 22:30u
x ♡ |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 19:58 | |
| Hm, ik denk dat ik posten toch voor na het weekend ga houden cause morgen en zondag lekker om 5u op voor dagjes werken, so bye guys! If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 20:04 | |
| Ik kom er nu pas achter dat op Shark's profiel mijn geslacht als een man stond en niet als een vrouw... Oeps xD |
|
| |
Dodo 180 Actief ❝Feelings make you weak.❞
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 20:08 | |
| Iemand een topicje met Lexa wanneer ik eindelijk de moed heb verzameld om van de bank te komen en mn computer aan te zetten? XD |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 20:26 | |
| #Above: Ik heb Zuko of Shark voor je (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 20:31 | |
| |
|
| |
Anonymous 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 20:36 | |
| Prima. Wil jij 'm maken? (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 20:43 | |
| |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 21:08 | |
| *rolls around* Het is maar goed dat het vakantie is want ik heb atm de motivatie en energie voor helemaal nada *rolls back* Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 21 apr 2017 - 21:12 | |
| ik wil posten maar we gaan zo film kijken en morgen ben ik ook al weg ;^; dan moeten die posts zondag maar komen c': |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|