We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik heb zoveel geluk dat ik nog een week vakantie heb want ik heb niks van taken klaar haha ik ben zo goed bezig alhoewel ik wel al alles bijna ken voor de examens dus dat is wel een iets
Ik gebruikte vroeger shine, bunny, idk of dat nog is tho
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Yesh xD Maar wees gewaarschuwd Ace gaat echt naar Everstar toe dan en haar op haar kop geven xD
Maar yup (a') Ach light kan ze nog makkelijk aan hij is veel ouder xD
Lol wie zegt dat Lion hem gaat vertellen waar het vandaan komt~ could be anyone. Nee eerst maar eens zien hoe dat topic afloopt. Maybe it has a good ending. *kijkt naar topic* ok nevermind
En Light kan ze makkelijk aan. Tsk. He's the big bro and he'll always be that ~
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
War gaat hem echt stalken zodat hij voor Kindkit gaat zorgen tot hij het zelf kan hahaha Warkit x Kindkit word zo leuk echt ik denk dat ik voor both Anouk & me spreek als ik zeg dat we echt heel erg blij zijn dat we deze kans krijgen om hen te spelen <3
Wölf: Don't worry, dat zal hij vast doen~ Kindkit is en blijft een lady en charming Lightkit heeft altijd de neiging om ladies te beschermen. Vooral Burningkit.
Damn. I want Burningkit back ;v; Their relationship would have been.. so much fun.
Jamie(?): Oh.. really? Well. Fight me bro.
Chickenpaw
Member
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
*pakt Light en rent met hem weg* met zn vijven is niet eerlijk!
Lijkt een van de kittens überhaupt op Lurkingshade tho? xD Ik dacht dat hij zwart met wit was?
Nee want Lurk heeft zwakke genen alleen kind is wit, das kinda lurk???
Het begint erop te lijken dat Ace toch wel echt de daddy is van het nest xD Lurk failed.
Stiekem heeft Lurk gwn staan kijken en das alles wat ie heeft gedaan, mental support yk das wrm het puffin moest zijn, het was like yo, jij lijkt op hem, les go
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Lightbearer
Member
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever